joi, 28 martie 2019

Zamolxe - Shambala Superioara si Shambala Inferioara



"Am fost condusa in TEMPLU unde ma astepta MAESTRUL ZAMOLXIS.

El m-a condus inapoi in PIRAMIDA NORDICA  din Muntii Retezat in SALA SOARELUI INCANDESCENT. Aici MARELE PREOT ZAMOLXIS mi-a comunicat telepatic :

" Priveste mai departe ecranul" .

Vedeam din nou pe acel ecran cele 4 PIRAMIDE si razele lor in interiorul Pamantului, dar acum intelegeam ca razele lor delimiteaza tinutul SHAMBALEI INFERIOARE. Apoi, am vazut pe ecran cum UNDELE ENERGETICE urca spre Inalt delimitand tinutul SHAMBALEI SUPERIOARE.

Marele MAESTRU mi-a spus : " Cele doua tinuturi SHAMBALA, sunt locuite de fiinte SUPEREVOLUATE. Aceste fiinte, locuitori ai celor doua SHAMBALE calatoresc intre cele doua asezari prin intermediul RAZELOR UNDA TRANSPORTOARE, care traverseaza cele 4 piramide.

Acolo unde se intersecteaza bratele CRUCII ENERGETICE TELURICE la suprafata TERREI, se afla MUNTELE ATHOS, iar SHAMBALA INFERIOARA are corespondent LACUL GELIC- ANGELIC.

Vedeam pe ecran cum UNDELE TRANSPORTOARE strabat cele 3 nivele dimensionale, trei spatii dimensionale, cele 2 SHAMBALE locuite de fiinte superevoluate si totodata suprafata Pamantului.

Marele PREOT ZAMOLXIS m-a intrebat : " MELFIOR RA, in care din cele doua SHAMBALE vrei sa locuiesti cand te vei detasa de trupul fizic?"

Am ramas inmarmurita. Ce era sa zic. Nu puteam decide asa deodata. Dupa un timp am raspuns: 

"Doresc sa locuiesc acolo unde CREATORUL meu doreste sa ma manifest"

ZAMOLXIS a zis " Ma multumeste raspunsul tau. De fapt, nu noi hotaram unde vom locui dupa dezantrupare, de FAPTELE noastre din timpul cand ne manifestam in trup carnal depinde unde vom locui si cum ne vom manifesta dupa detasarea totala din trupul grosier.

Aceste locuri ale SHAMBALEI sunt rezervate doar INITIATILOR care s-au manifestat prin trupul fizic, dar cei care ajung la un anumit GRAD de INITIERE fiind in trup carnal, acestia intra in contact cu locuitorii SHAMBALELOR.

De fapt ei devin LOCUITORI TEMPORARI ai acestor spatii, desi se manifesta inca prin trupul fizic, dar prin INITIERE au ajuns sa dobandeasca CUNOASTEREA DEDUBLARII si astfel ajung sa primeasca INITIERI si in alte SPATII DIMENSIONALE.

Voi CEI SAPTE, din PRIMUL CERC al AVATARULUI aveti FRECVENTA VIBRATIONALA a celor doua spatii dimensionale a SHAMBALEI.

MARELE MAESTRU ZAMOLXIS m-a condus in SALA de CONSILIU a celor 24. Acolo ma astepta ZEN, GHIDUL meu ASTRAL SUPERIOR.

El m-a condus la suprafata TERREI, unde mi-am reluat locul in trup. Apoi ELI m-a ajutat sa execut anumite TEHNICI de ENERGIZARE RAPIDA, apoi m-a salutat, dupa care a disparut privirii mele." 

DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE

Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.
FISA DESTINULUI  va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.

In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com
www.melfiorra.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu