marți, 5 martie 2019

Misiunea Romania - Piramida Nordica - Zamolxe



Prin metoda bilocatiei, am fost de nenumarate ori in PIRAMIDA NORDICA (uneori am condus si alte persoane care dispun de capacitatea si posibilitatea dedublarii ) unde de fiecare data am intalnit ENTITATI SUPERIOARE care se ocupau de EVOLUTIA SPIRITUALA a POPORULUI ROMAN.
Acolo, troneaza MARELE PREOT ZAMOXIS, nu numai o data l-am vazut si am comunicat cu el,mai precis ma ajuta sa imi reamintesc cele stiute si practicate candva si imi calauzeste pasii in evolutia mea spirituala.
Am vazut multe ENTITATI aflate acolo in corp astral, care sunt si aici in plan fizic, asa cum sunt si eu, venite sa primeasca instructiunile necesare indeplinirii MISIUNII pentru care se afla ACUM si AICI,
Multi dintre MARII PREOTI ai TEMPLELOR DACICE sunt INCARNATI in PLANUL FIZIC si din cand in cand intra acolo in TEMPLUL SACRU pentru a primi invatatura de la MARELE ZAMOLXIS.
Noi,cei de astazi,datoram enorm stramosilor nostri, marilor preoti ale templelor dacice, pentru spiritualitatea inoculata urmasilor lor. Sunt putine popoare pe TERRA care se pot mandri cu o spiritualitate atat de profunda ca noi romanii, chiar daca nu am fost scutiti de vitregii, dar in sufletul acestui popor nu s-a stins nici o clipa SCANTEIA DIVINA. iata de ce poporul roman a fost chemat sa infaptuiasca TRECEREA SPIRITUALITATII DINTR-O ERA IN ALTA.
Iata Marea Misiunea a Poporului Roman : TRECEREA STAFETEI SPIRITUALITATII DINCOLO DE LIMITELE UNUI CICLU COSMIC."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu