sâmbătă, 2 martie 2019

Incursiuni in Stelara Nava Arcturiana - Melfior Ra


" Am trecut la urmatorul ecran, aici vedeam acel imens BALON care plutea deasupra Pamantului la o distanta destul de mare. Din el tasneau din cand in cand RAZE LASER, dar acestea nu pareau a fi destinate cuiva anume.

Aceste raze ajungeau chiar la anumite fiinte umane terestre, am vazut cum aceste RAZE ii penetrau si am ramas mirata de ceea ce vedeam. Iar comandantul SANAT KUMARA mi-a transmis: " Nu te impacienta, nu li se intampla nimic rau.

Ceea ce vezi sunt RAZE VINDECATOARE iar acei semeni umani de pe TERRA sunt ajutati astfel sa nu li se degradeze corpul fizic, deoarece ei SUNT IN MISIUNI SPECIALE sj este nevoie ca ei sa mai ramana in corpurile fizice chiar daca acestea sunt oarecum deteriorate si in unele cazuri invechite. Iata, asa ii ajutam, regenerandu-le fiinta umana terestra".

Vedeam cum biocampurile, AURELE acelor fiinte care erau atinse si penetrate de acele RAZE REGENERATOARE , SE LUMINEAZA. Desigur, stiam ce insemnatate are pentru fiinta umana terestra cand aceasta are o AURA, un CAMP ENERGETIC LUMINIS adica SANATATE, ARMONIE, PACE INTERIOARA, VIATA LUNGA si SATISFACATOARE.
Am trecut la urmatorul ecran, aveam aici in imagine mininaveta SFERA DE LUMINA. Aceasta survola Pamantul si emitea o PLOAIE de STELUTE LUMINOASE in diferite locuri. Mai vedeam ca oeste anumite suprafete terestre ceea ce emitea pareau ca niste fulgi de nea, dar nu de zapada, ci LUMINITE. Era ceva tare frumos si imi incanta sufletul, fiinta astrala.
Comandantul SANAT KUMARA mi-a transmis : " Ceea ce vezi este LINISTEA, PACEA de care este mare nevoie in unele zone de pe Pamant. Iata si astfel ajutam omenirea sa isi deschida inimile cu iubire, spre IUBIRE, ARMONIE si PACE. Dar iata ca nu toti pamantenii primesc aceste impulsuri, unii chiar le refuza categoric, iar daca ei nu vor, nu avem voie sa ii determinam intrucat fiecare omul pamantean are LIBERUL ARBITRU, ii sta in putere ALEGEREA asa ca priveste RA MELFIOR"
Am vazut cum acele STELUTE cadeau asupra oamenilor, unii isi ridicau ochii spre cer si parca multumeau ATOATECREATORULUI, simteau ei ceva ce ii ducea cu gandul la DUMNEZEU, altii se inchinau, altii ingenunchiau, altii isi plecau fruntile pana la pamant, altii se bucurau, altii chiar si copii in joaca lor deveneau impaciuitori si voiosi. Am vazut cu mame in maternitati erau ajutate sa nasca mai usor. Am vazut lideri carora li se schimba discursul si rosteau ceea ce era benefic multimii.
Dar am vazut si fiinte umane inchistate, care se scuturau ca de friguri cand acele STELUTE FULGULETI ii atingeau, unii chiar se si ascundeau in diferite incaperi, asa zise zone protectoare, ca niste buncare, ca nu cumva sa ii atinga ceva ce lor nu le pria. M-a intristat sa vad asa ceva, dar Comandantul SANAT KUMARA mi-a transmis:
" RA MELFIOR, in cea de-a 3 a DIMENSIUNE s-a acordat spiritelor intrupate libertatea alegerii, LIBERUL ARBITRU, asa ca noi nu avem voie sa intervenim in determinarea umanilor, a,egerea lor o respectam. Dar daca omul isi deschide cat de cat INCHISTATA INIMA si MINTE si primeste azi un pic, maine mai mult, va ajunge chiar sa ceara ajutor din INALT, atunci noi, ARCTURIENII, aflati in MISIUNE la PORUNCA ATOATECRAEATORULUI venim cu mare iubire sa ii ajutam pe cei care vor lumina si le-o oferim cu mare IUBIRE. Astfel ajung apoi si ei sa se reconecteze la SURSA LUMINII.
Acum iti mai aduc la cunostinta ceea ce e bine sa se stie. Astazi NAVA STELARA MAMA ARCTURIANA s-a aflat in cea de-a 5 a DIMENSIUNE spatiala, acesta este nivelul cel mai inferior in care putem intra, cobori sa va ajutam, fara sa ne pereclitam starea si frecventa vibrationala. Daca am cobori mai jos am fi in pericol, dar aici, din al 5 -lea spatiu dimensional va trimitem cele necesare pentru a va ajuta. Dorim sa va ajutam, fiindca aceasta este MENIREA si MISIUNEA noaatra, dar PAMANTEANUL AR FI BINE SA SE TREZEASCA SI EL DIN SOMNUL INCONSTIENTEI.
VA DORIM TREZIREA, DESTEPTAREA DRAGI PAMANTENI, CA SUNA CEASUL TREZIRII SPECIAL PENTRU VOI, ACUM IN ACEST AN UNU.
Cu bine Melfior Ra, ne vom revedea in curand. Mai ai multe de transmis pamantenilor . Acum du-te si deruleaza banda inregistrarilor, dar imediat, asa cum fac si cei de pe mininave cand se intorc acasa."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu