sâmbătă, 2 martie 2019

Casa Primii - Incursiune in Stelara Nava Arcturiana - Melfior Ra


INCURSIUNI IN STELARA NAVA ARCTURIANA -MELFIOR RA 19.01.2017, ora 08:15 " Primisem semnalul - invitatia sa fac o CALATORIE ASTRALA si iata-ma pe acelasi culoar-portal-microtunel energetic spre STELARA NAVA ARCTURIANA.....

Am ajuns din nou in fata altui perete, iar aici calauza mea a ridicat ambele maini si a emis doua UNDE care s-au unit si astfel unite au atjns peretele care s-a deschis si am intrat undeva, unde uimire aveam in fata mea ceva tare interesant, un ORAS imens, asezata parca pe o colina.

Priveam casele, cladirile de diferite forme si ma miram de ceea ce vedeam, apoi deodata discurile transportoare ne-au ridicat la oarecare distanta deasupra acelui ORAS si pluteam intr-o plimbare peste acesta. Am pus mental intrebarea: " Ce oras este?"

Calauza si totodata ghidul meu a spus : " Este DUBLURA CONTINENTULUI in care vietuiesti pe Pamant si pe care il numiti Europa. Iata, sa-ti spun pe intelesul tau, fiecare CARTIER al acestui gigant oras este o TARA din acest continent.

Am inceput sa plutim peste aceste CARTIERE- ORASE - TARI. Am vazut si imie ra tare cunoscuta Italia, prin forma ei de cizma, am trecut peste toate tarile si vedeam ce se intampla in ele sau deasupra lor. Peste multe tari am vazut nori negri care dispareau dupa cateva miscari sau chiar ciocniri.

Vedeam si intelegeam cam din ce perioada de timp erau acele DUBLURI ale TARILOR si am inteles astfel: ITALIA din timpul IMPERIULUI ROMAN, TURCIA din vremea IMPERIULUI OTOMAN, GERMANIA din vremea NAZISMULUI, POLONIA din vremea CAVALERILOR TEUTONI, asa intelegeam trecand peste fiecare tara.

Apoi, am ajuns deasupra RUSIEI din timpul IMPERIULUI TARIST, apoi deasupra ANGLIEI si a multor tari nordice.

Iata-ma apoi dupa o mica deplasare deasupra Spaniei si am vazut ce nu mai vazusem, cum s-au daramat niste tunuri inalte, posibil tunurile unei mari, chiar imense biserici si vedeam in apropiere multe constructii in stil arab. Am trecut deasupra FRANTEI si iata FRANTA din timpul REGELUI SOARE.

Dar iata ca simteam dorinta sa ajung in tara mea si iata-ma deasupra ROMANIEI unde am vazut nori nevri care traversau cerul tarii mele, dar care deodata s-au risipit, parca un vant puternic i-a disparat si apoi a aparut soarele in toata splendoarea lui, iata ca am fost condusa deasupra MARII NEGRE, unde am vazut cum s-a facut curatenie peste mare.

Am trecut de-a lungul tarmului ei si am vazut facandu-se un fel de curatenie, apoi in plutire am ajuns la PORTUGALIA si am vazut si acolo la MAREA MEDITERANA ca s-a facut curatenie, am trecut astfel peste tarmurile MARII MEDITERANE care tin de SPANIA si de alte tari si am vazut in jurul lor curatenie atat pe mare cat si pe tarmuri.

Am ajuns din nou deasupra ROMANIEI.

Am vazut cum s-a ridicat un nor de peste tara si a fost disipat, a fost anihilat, iar acum, soarele lumina atat de frumos si de armonios in zona tarii romanesti.

Am fost atentionata sa privesc deasupra mult in spatiu si iata ce am vazut, ca undeva in INALT se afla o ASTRONAVA ARCTURIANA, as zice ca era o mininava , intrucat STELARA NAVA MAMA ARCTURIANA imi este cunoscuta, iar aceasta astronava era o mininava imensa din care s-a emis multa energie luminoasa peste tara mea, era ca o PLOAIE DE STELUTE INFIME.

Am inteles ca tara mea a fost foarte mult ajutata din aceasta nava in scopul disiparii norilor, a furtunii si a ENERGIILOR NELUMINOASE care au acoperit tara la un moment dat."






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu