sâmbătă, 2 martie 2019

Binecuvantarea Maestrilor Cosmici

BINECUVANTAREA MAESTRILOR COSMICI - IUBIREA DIVINA - NICOLETA PASAT


 " Pe 28 mai, in miez de noapte, am avut parte de o traire minunata. Eram in camera mea si stateam in pat, in liniste, incercand sa adorm.

Deodata m-am inaltat in spirit si m-am vazut intr-o sala unde erau adunati maestrii cosmici. Maestrii stateau in cerc si discutau unii cu altii, fiind preocupati de evolutia spirituala a Planetei Pamant.

Cand priveam spre ei, stiam cine anume sunt. Primul spre care am privit a fost Arhanghelul Mihail, apoi Maestrul Saint German, Babaji, Maytreia.

 Stiu ca am rostit cu voce tare numele lor. Cand ei ma priveau, din inimile lor veneau spre inima mea raze de lumina. Am revenit in trup, simtind o forta puternica in intreaga mea fiinta si rostind in gand numele maestrilor cosmici.

M-am uitat la ceas. Era ora 1:45.

Am ramas in rugaciune si am multumit maestrilor cosmici pentru iubirea si ajutorul lor in evolutia mea spirituala.

Cu Arhanghelul Mihail m-am intalnit in spirit in dimineata zilei de 11 iunie 2018. M-am vazut intr-un centru de vindecare si lucram pe oameni, vegheata de Arhanghelul Mihail.

 Nu-i vedeam clar chipul, ci aripile mari de lumina si centrul inimii in care-i stralucea o floare de lotus.

Din fiecare petala a florii de lotus, se revarsau in jurul sau raze de lumina stralucitoare.

Cand razele de lumina atingeau inimile oamenilor pe care lucram, apareau in campurile lor floricele de lumina alba.

 Sa invocam ajutorul maestrilor cosmici si sa lucram cu FLACARA VIOLET a MAESTRULUI SAINT GERMAN, pentru luminarea noastra, a familiei si a Planetei Pamant.



Eu invoc FLACARA VIOLET astfel:
" In numele maretului, EU SUNT, invoc acum, FLACARA VIOLET a MAESTRULUI SAINT GERMAN. Ingeri ai FLACARII VIOLET, invaluiti in FLACARA VIOLET a TRANSMUTARII, intreaga mea fiinta, toate celulele mele, toate organele mele, toate corpurile mele, si transformati energiile neluminoase in lumina si iubire pura"
" In numele maretului, EU SUNT, invoc acum, FLACARA VIOLET a MAESTRULUI SAINT GERMAN. Ingeri ai FLACARII VIOLET, invaluiti in FLACARA VIOLET a TRANSMUTARII, casele si familiile noastre si transformati toate energiile neluminoase in lumina si iubire pura."
" In numele maretului, EU SUNT, invoc acum FLACARA VIOLETA a MAESTRULUI SAINT GERMAN. Ingeri ai FLACARII VIOLET, invaluiti in FLACARA VIOLET a TRANSMUTARII, intreaga Planeta Pamant, regatul plantelor, regatul animalelor, fiecare locuitor al Planetei Pamant. Transformati toate energiile neluminoase in lumina si iubire pura. Sa fie pentru binele nostru cosmic si pentru binele cosmic al tuturor."
" In numele maretului, EU SUNT, invoc acum, FLACARA VIOLETA a MASTRULUI SAINT GERMAN, sa arda in interiorul fiintei mele. Eu cer acum, ca prin aceasta flacara, sa fie arse toate energiile neluminoase care ma tin legata de trecut."
" In numele iubirii si al iertarii, las trecutul in urma si il binecuvantez. In numele iubirii si al iertarii, iert si binecuvantez pe toti cei care au gresit fata de mine prin ganduri, cuvinte, fapte. In numele iubirii si al iertarii, cr iertare tuturor celor fata de care am gresit, prin ganduri, cuvinte, fapte"
Iertand si binecuvantand trecutul, se ard firele de energie neluminoasa prin care suntem legati de persoanele cu care am fost in dizarmonie, iar sufletele noastre libere se pot inalta in spatii celeste.
Tuturor cititorilor,
Iubirea si binecuvantarea maestrilor cosmici! "
BINECUVANTAREA MAESTRILOR COSMICI din cartea IUBIREA DIVINA scrisa de NICOLETA PASAT
CASA DE LUMINA MARIA I CENTRU DE VINDECARI SPIRITUALE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu