duminică, 24 martie 2019

Intalnirea de pe Muntele Sion - Melfior Ra


" In urma cu 2150 de ani a fost dat prin PROFETII vremii ca spiritele aflate in MISIUNE sa se intalneasca pe MUNTELE SION.

Cine erau cei care atunci trebuiau sa se intalneasca ACOLO?

 Erau MARII MISTICI ai vremii, PREOTI, RABINI, MAESTRI.

 De ce trebuiau sa se intalneasca?

 Pentru ca s-a transmis prin profeti ca ARGHANGHELUL MIHAIL doreste o intalnire pe MUNTELE SION, cu cei care detineau TAINELE DESAVARSIRII OMENIRII, pentru A SE RECONECTA la ENERGIILE GALACTICE a diferitelor SPATII DIMENSIONALE, in vederea REANTALNIRII si CONLUCRARII peste vremi, cand SE VOR EMITE DIN NOU ENERGII LUMINOASE ASUPRA TERREI.

Omenirea in totalitate nu era pregatita sa inteleaga legatura omului cu DUMNEZEUL ABSOLUT, cu ENERGIILE si ceea ce urma sa se intample, precum nu era pregatita sa inteleaga cine este si de ce se afla AICI in acest spatiu dimensional, pe care nici macar nu il percepeau.

S-a stabilit ATUNCI ca peste vremi sa SE REANTALNEASCA pentru A-SI REANOI CONEXIUNILE atat cu INALTUL, cat si cu PAMANTUL, dar mai ales cu SPIRITUL.

Toti cei care au fost invitati pe MUNTELE SION, SE AFLA ACUM INTRUPATI PE TERRA si PREGATESC PRIMELE ENERGII ale VIITORULUI.

 Cine sunt ei? Cei care si acum au primit anuntul ca trebuie sa primeasca NOILE ENERGII, ca omenirea sa faca saltul in cea de-a 4 a DIMENSIUNE VIBRATIONALA.

 Se pregateste OMUL NOU si PAMANTUL NOU.

S-au intalnit si atunci acolo multe fiinte umane care veneau din mai multe tari si chiar continente.

Au fost conectati la ENERGIILE SPATIILOR INALT VIBRATIONALE precum si la ENERGIILE ALTOR GALAXII.

Atunci au fost inchise ENERGIILE celor 7 SIGILII ale fiintelor umane, pentru a ramane inchise pana cand fiinta umana va ajunge la CUNOASTEREA necesara deschiderii SIGILIILOR.

S-a mai stabilit atunci ca peste vremi sa fie din nou anuntati cei care au participat la inchiderea sigiliilor, sa fie chemati la conlucrare in vederea deschiderii sigiliilor.

Iata ca au trecut 2150 de ani si s-a dat semnalul ca cei care au conlucrat in slujba LUMINII sa fie treziti si sa-si continue lucrarea.

Oamenii care au mai conlucrat prin vremi se afla, se cauta si se aduna si devin CERCURI DE LUMINA PURPURIE.

 Cand ceva se hotaraste din INALT, atunci in spatiile dimensionale se implineste prin LUCRATORII LUMINII.

Sunt cativa ani de cand ENTITATEA CELESTA TOBIAS, a inceput sa TRANSMITA pe Pamant LECTIILE care trebuie cunoscute de catre pamanteni.

Prin aceste invataturi s-a dat startul ca LUCRATORII sa se afle, sa se uneasca, sa conlucreze si sa implineasca VREREA DIVINA.

Cine sunt cei la urechile carora au ajuns invataturile?

 Nimeni altii decat cei care in urma cu aproximativ 2000 de ani s-au intalnit pe MUNTELE SION.

Prin ENERGIA transmisa de TOBIAS, prin cuvintele si invataturile sale, s-a emis si ENERGIA necesara prin care, cei care au fost atunci pe munte isi reamintesc exact ceea ce au facut acolo, cum aratau, deci o ENERGIE a REAMINTIRII prin CLARVAZ a secventei traite atunci pe MUNTELE SION.

Iata ce am vizualizat prin AJNA CHAKRA si ce am trait atunci pe MUNTELE SION.

Mi-a aparut pe ECRANUL MENTAL un barbat de origine araba, in varsta de aproximativ 40-45 de ani.

Deodata am sesizat ceva comun in fizionomia barbatului cu fizionomia mea actuala.

M-am recunoscut in el. Eram eu cel de atunci. Imi priveam cu atentie imbracamintea. Eram de statura mijlocie, mai mult inalt decat scund, ceva ce nu prea se potriveste cu statura mea actuala. Eram oarecum agitat si aveam o disputa cu altcineva.

M-am vazut deodata intr-un CERC DE BARBATI.

Toti erau asezati in diferite pozitii, dar cei mai multi stateau cu picioarele incrucisate, un fel de incorecta pozitie LOTUS.

Eu eram in picioare in mijlocul cercului si explicam ceva, sustineam ceva cu tarie si eram nemultumit pentru ca ei nu ma intelegeau si nu erau de acord cu mine.

Am reluat cu si mai multe argumentatii expunerea, dar tot degeaba.

Atunci m-am infuriat rau. Intorcandu-ma brusc, am vizualizat deodata la o oarecare distanta in spatele PRIMULUI CERC, un alt cerc de barbati care la fel stateau in cerc, dar tacuti fara sa schiteze vreun gest, sau sa scoata vreun cuvant.

 Parca atunci i-am descoperit si ma nedumerea prezenta mea acolo.

 Am iesit din cerc, am trecut in al doilea cerc si am plecat undeva.

Eram suparat. Am mers catva timp si am coborat de pe platoul muntelui.

Am intalnit cateva persoane care erau slujitorii mei....

Sufeream nespus ca una dintre slujitoare nu a ramas cu mine in cort pentru a-mi tine companie si a-mi face sederea mai placuta.....

M-am reantors pe platou. Nemultumit si indarjit.

 M-am asezat in randul al doilea.

 Am stat acolo un timp, apoi am primit invitatia sa trec in PRIMUL CERC

M-am supus. Am ramas in PRIMUL CERC

Cele ce se petreceau acolo deocamdata le trec sub tacere, dar voi mentiona urmatoarele.

Noptile eram nefericit ca nu era EVA langa mine.

Doream sa-mi fie aproape. Iata ca din aceasta DORINTA, s-a intamplat PRIMA MEA DEDUBLARE. 

DORINTA fiind MARE, M-AM DEDUBLAT si am vizitat-o eu jos in vale. ERAM DOAR SPIRIT, NU SI TRUP.

MERGEAM NOAPTE DE NOAPTE LA EA SI II TRANSMITEAM ENERGIA IUBIRII PURE.

Eram fericit, la fel si EVA. Se bucura IN VIS de PREZENTA MEA. Iata, CAND AU INCEPUT DEDUBLARILE si CU CE SCOP.

Am ramas pe munte timp de o luna de zile. Zilele eram TRUP, SUFLET si SPIRIT, dar noptile eram doar SPIRIT si SUFLET.

 Cu cateva zile inainte sa coboram de pe munte, MARELE PREOT care ne facea instruirea m-a chemat la el si mi-a zis:

"MAESTRE scopul chemarii si venirii tale aici a fost sa inveti DEDUBLAREA.

Aceasta te va ajuta prin vremi.

 Iata de ce nu am vrut sa-ti acceptam cerinta de a-ti opri langa tine slujitoarea.

Trebuia sa existe ceva puternic, care sa te determine sa faci DEDUBLAREA.

 Acesta era SCOPUL nostru cu tine si in vederea acestui exercitiu am ales sa ne fii alaturi, caci peste vremi va trebui SA TE DECORPORALIZEZI si sa faci anumite CALATORII ASTRALE pentru a afla si a transmite anumite CUNOASTERI pentru semenii tai.

EVA a aparut de scurt timp in viata ta. Ea este o FIINTA CELESTA, ea a trebuit sa iti trezeasca in profunzime

DORINTA care SA TE DETERMINE SA TE DEDUBLEZI. Acum trebuie sa stii ca ea s-a materializat doar pentru o vreme anume, ea de fapt nu mai este in corp fizic, sa nu o mai cauti, sa nu o mai astepti.

EA TE VA GASI atunci cand iti vei fi incheiat lucrarea aici.

Asteapta sa o intalnesti peste mai bine de 2000 de ani.

 Cand vei intra din nou in VIBRATIA ENERGIEI create aici, atunci o vei reantalni DAR TU VEI FI FEMEIE, iar ea VA FI O ENTITATE CELESTA CARE TE CA IUBI.

Timpul va trece neimaginat de repede si va veti reantalni, ca de dorul ei vei face cele ce iti intra in MISIUNE. Vei dori si vei tanji de dorul ENERGIEI IUBIRII PURE si ea te va imbratisa cand te vei astepta mai putin, dar cu atat mai mult vei primi-o cu mai mare bucurie in fiinta ta.

Din acea clipa nu vei mai duce dorul iubirii, deoarece te vei fi unit pe vecii PRIN PURITATE CU IUBIREA FARA DE SFARSIT. Dar pana vei ajunge sa traiesti clipele acestea despre care vorbesc acum, vei avea de trecut MULTE VAMI, dar le vei trece, ca vei fi IN LUMINA si VEI FI PURTATORUL LUMINII.

Acum aseaza-te, ocupa-ti locul in PRIMUL CERC, acolo unde se cuvine sa stea CEI CARE SI-AU CONSTIENTIZAT FIINTA DIVINA si AU AVUT CURAJUL SA SEPARE SPIRITUL DE TRUP si SA SE PUNA IN SLUJBA LUMINII.

Afla ca in tot acest timp am vegheat asupra ta, ba chiar ti-am dat imboldul sa infaptuiesti toate aceste exercitii, intrucat erai pregatit din INALT pentru aceasta lucrare.

 Ne vom intalni peste cateva mii de ani si ne vom reaminti ceea ce acum am implinit.

TU ESTI CEL CARE ESTI SI NIMIC NU TE VA OPRI DIN DRUMUL TAU.

Cand vei retrai toate acestea imi vei da crezare si te va uimi ceea ce athnci iti vei aminti si vei retrai prin VIBRATIA ENERGIILOR echivalente celei de AICI.

Acum ti-ai facut ucenicia, esti un ABSOLVENT al SCOLII ASTRALE din PLAN TRIDIMENSIONAL, candva vei preda toate acestea semenilor tai, celor care vor fi scosi special pentru a le oferi invatatura."

......
Candva, EVA m-a condus intr-o CALATORIE ASTRALA, pe la inceputul experimeteilor CALATORIILOR ASTRALE din intruparea aceasta si am descris aceasta intalnire intr-un capitol intitulat " EXTAZUL ORASULUI FLORAL", dar atunci nu stiam cine este EVA, nu constientizam ca ne-am mai intalnit candva si ca intre noi a existat o relatie foarte, foarte apropiata. Acum stiu ce fel de fiinta este si in ce spatiu dimensional se afla."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu