luni, 11 martie 2019

Revelatia nasterii lui Iisus Christos - Autor Melfior Ra - Cartea revelatii din Sfera Divina



"FECIOARA MARIA, ENTITATE PURA a fost in urma cu 2000 de ani incarnata pe Pamant, avand o MISIUNE SPECIALA de indeplinit. A avut menirea sa-L primeasca pe ISUS - MESIA la sanul SAU si sa-i devina mama pamanteana. Trebuia sa-i asigure cresterea si educatia spirituala de care avea nevoie pentru indeplinirea MISIUNII SALE.
FECIOARA MARIA S-A INTRUPAT IN FIINTA PAMANTEANA prin sotii Ioachim si Ana care aveau varste foarte inaintate, iar nasterea EI este o enigma si pentru omenire pana in prezent. De la varsta de 3 ani a fost crescuta la manastire, pentru ca MAMA DOMNULUI trebuia sa primeasca CUNOASTERE SPIRITUALA, in vederea implinirii celor din INALT. la iesirea din manastire, era o tanara bine educata, de o semerenie si modestie aparte.
Casatoria sa cu Iosif, tamplarul, a facut parte din MAREA LUCRARE a TATALUI CERESC.Despre aceasta se cunoaste in Sfanta Scriptura.Ceea ce nu se cunoaste pentru ca nu s-a dorit din INALT, deoarece lumea nu era pregatita sa primeasca aceasta TAINA, este NASTEREA DOMNULUI. Cat ar fi inteles lumea despre NASTERE ENERGETICA (MATERIALIZARE/FIZICA CUANTICA), doar stim bine ca si acum sunt putini cei care ar accepta asa ceva?
Dar fiecarei clipe si fiecarei vremi, fiecarei fiinte i se da atat cat poate primi, doar este scris in cuvintele lasate noua de Iisus Cristos in Noul Testament :" Inca multe am a va spune,dar acum nu puteti sa le purtati" (Ioan 16.12).
Iata ca s-a gasit de cuviinta ca omenirea este pregatita, sau ca este vremea sa se dezvaluie cate o mare TAINA, pentru cei care au putut descifrarea ei. Aceste destainuiri se ofereau prin cei pe care TATAL CERESC i-a ales, nu pe baza de diplome, grade sau functii, ci prin puritatea, modestia si smerenia lor, chiar daca sunt simpli oameni,muritori de rand.Doar este scris:" Pierde-voi intelepciunea inteleptilor si stiinta celor invatati nimici-o "
Unde este inteleptul? Unde este carturarul? Unde este cercetatorul acestui veac? Au n-a dovedit DUMNEZEU nebuna intelepciunea lumii asteia? Ci DUMNEZEU si-a ales pe celenebune ale lumii, ca sa-i rusineze pe intelepti; Dumnezeu si-a ales pe cele slabe ale lumii, ca sa le rusineze pe cele tari; DUMNEZEU si-a ales pe cele de neam jos ale lumii, pe cele nebagate in seama, pe cele ce nu sunt, ca sa nimiceasca pe cele ce sunt" Corinteni 19,20,27,28)"
Desi cei alesi sa destainuie cele ce sa dau din INALT sunt priviti cu suspiciune si nu de putine ori denigrati de cei care nu fac voia luminii, ei trec cu vederea peste aceste inconveniente si le este mila de cei ce nu pot vedea LUMINA ADEVARATA,
In dimineata zilei de 8 septembrie , laprimele ore ale zorilor am inchinat o rugaciune FECIOAREI MARIA, apoi am continuat o meditatie si o CALATORIE ASTRALA prin DEDUBLARE. Ma asteptau cei doi ghizi de inalta LUMINA si VIBRATIE, MIL si GAL. Acestia mi-au cerut sa ii urmez.Le-am multumit printr-o inclinare, apoi i-am urmat pe un culoar de LUMINA, care se forma in urma lor.
Am fost condusa la TEMPLUL SOLAR, un templu energetic de inalta frecventa vibrationala, dintr-un spatiu dimensional de inalta puritate. Cei doi ghizi au ramas la intrare, dar mi-au deschis un culoar de LUMINA, pe care am mers singura in interiorul Templului.
Deodata culoarul a dispart. Ma aflam intr-o incapere asemanatoare bisericilor catolicie, construite in stil gotic. Era atata LUMINA in jurul meu si traiam o stare de nedescris in cuvinte. Era atata PACE care m-a patruns si traiam aceste clipe cu toata fiinta mea, din tot spiritul meu.
Deodata a aparut din INALT o SFERA de LUMINA de mare stralucire, ENTITATEA de LUMINA numita FECIOARA MARIA sau MAICA DOMNULUI.S-a oprit la o oarecare distanta in fata mea si la o oarecare inaltime. M-am inchinat EI si am ingenuncheat. Simteam ca ma dizolv, ca ma dematerializez, spirit cum eram. FECIOARA m-a binecuvantat.
Cateva clipe am ramas in starea aceea de extaz, apoi spre surprinderea mea nu stiu cumd e mi-a venit sa intreb de NASTEREA lui IISUS. Eram si eu mirata ca indrazneam sa pun o asemenea intrebare. Si, uimire, FECIOARA MARIA nu m-a certat ci cu mare blandete a raspuns intrebarii mele. In timp ce mi se adresa TELEPATIC, eu vedeam ca intr-un film ceea ce imi explica, de fapt comunicarea se facea atat TELEPATIC cat si prin IMAGINI, ca sa inteleg cat mai bine pentru a transmite semenilor mei pamanteni.iata aceasta REVELATIE.
O vizualizam pe FECIOARA MARIA pe Pamant, cand a primit IN TRUPUL SAU O MARE LUMINA VENITA DIN INALT. Apoi,o vedeam insarcinata, desi era curata, neatinsa de barbat. O vedeam apoi pe FECIOARA MARIA nascandu-lpe IISUS, dar aceasta nastere nu a fost una obisnuita, ca a femeilor pamantene. Nasterea lui IISUS a decurs astfel:
FECIOARA MARIA statea culcata, iar sotul SAU Iosif, era culcat la picioarele SALE la o oarecare distanta. Din INALT, A VENIT O MARE LUMINA, CARE I-A CUPRINS. Atat FECIOARA cat si SFANTUL IOSIF au adormit, Era un fel de somn, dar nu un somn obisnuit, ca al pamantenilor cand se odihnesc pentru a-si reface puterile, ci cu totul altfel. Eu l-am numit somn, dar stiu ca era altceva , o STARE PROFUND HIPNOTICA.
FECIOARA MARIA a trecut prin clipe asemanatoare unui LESIN, dar nu era lesin, ci o STARE ANUME CREATA DE ACEA LUMINA PUTERNICA. In acest timp, din trupul SAU iesea, prin toti porii, ceva ca o LUMINA.Era un fel de PULBERE FINA DE LUMINA. Ca o comparatie, ar fi ceva ca o CERNERE de LUMINA, CARE IESEA DIN TRUPUL FECIOAREI SI URCA SPRE INALT.
Din mijlocul abdomenului SAU iesea, printr-o "gaura"un JET DE LUMINA mult mai intensa decat din restul trupului. Acea LUMINA a luat forma unui NORISOR IMACULAT, ALB, inconjurat de LUMINA care venise din INALT.
NORISORUL NU ERA LASAT SA SE DEZINTEGREZE IN ETER, CI A INCEPUT SA SE CONDENSEZE, SA SE SOLIDIFICE, SA SE MATERIALIZEZE, DEVENIND TOT MAI MIC, PANA A AJUNS UN OVAL CU UN NUCLEU LA MIJLOC. Acest NUCLEU a luat forma unui NOU-NASCUT, a unui COPILAS MIC asezat pe ceva ca un ASTERNUT de LUMINA.
ASTERNUTUL cu PRUNCUSORUL A INCEPUT SA SE APROPIE DE PAMANT.
Toate acestea s-au intamplat la cativa metri deasupra pamantului si a celor doi soti Iosif si Maria. Acestia dormeau parca, iar pruncusorul a fost depus de LUMINA PROTECTOARE langa FECIOARA MARIA, acum MAMA SA imaculata. Dupa ce a fost asezat cu mare grija pe pamant, langa coapsa mamei sale, LUMINA A FOST ABSORBITA IN INTREGIME DE PRUNCUSOR IN INTERIORUL SAU.
Cand nu mai era in jurul SAU decat RAZA de LUMINA care-L ocrotea, pruncusorul a inceput sa planga ca un pamantean. Atunci si-a revenit Iosif din somnul letargic care-l cuprinsese si s-a apropiat de MARIA,uimit ca nasterea s-a infaptuit. Si-a revenit si FECIOARA din starea in care se afla .Fiecare din ei credea ca celalalt a facut mai mult pentr nasterea pruncului IISUS si se simtea vinovat. De fapt, fiecare din ei fusese prezent in trupacolo, dar nu cu constienta sau discernamantul.
Amandoi au infasat copilasul in scutece si l-au ingrijit asa cums e cuvine si procedeaza cei mai iubitori parinti cu copiii lor. In jurul copilului IISUS si in jurul lui IOSIF si MARIEI era o RAZA de LUMINA care a ramas timp de trei zile in preajma lor, dar nu a fost vazuta decat de cei care trebuiau sa o vada. Duap cele trei zile raza a devenit invizibila, dar a ramas in permanenta cu IISUS.
Dupa ce am vizualizat aceastea am fost foarte impresionata si am ramas intr-o stare de profunda uimire. Ma simteam nevrednica sa mis e arate mie totul, dar o voce de o inegalabila blandete, vocea FECIOAREI MARIA a spus :
"Iata, asa s-a nascut DOMNUL IISUS, asa a venit EL pe Pamant. Acum stii. Acum este vremea sa se stie. Acum poate fi inteleasa nasterea Sa., dar si acum,nu toti vor primi aceasta cu incredere, pentru ca nu toti sunt pregatiti sa poata duce TAINA, dar cei care SLUJESC LUMINA VOR ACCEPTA ACEASTA DEZVALUIRE. Tu mesagerule, spune-le doar atat : Aceasta este VREREA DIVINA,"
Eu am spus atunci,voi scrie, dar citi vor crede?
"Tu scrie, nu te gandi la cati vor crede. MISIUNEA TA ESTE SA SCRII CE TI SE CERE. Mai departe, nu te ingriji, caci este cine sa se ingrijeasca de cele ce trebuie. Acum este vremea cand multe trebuie facute cunoscute pamantenilor. Nu te teme, increde-te numai in FIUL MEU, in CEL caruia i-ai inchinat viata ta"
Apoi, FECIOARA MARIA a disparut vederii mele, iar eu am fost condusa inapoi de catre ceo doi ghizi de INALTA VIBRATIE, MIL si GAL. Dupa intrarea in trup am scris cele de mai sus.
Tuturor cititorilor acestor randuri, PACE si IUBIRE SPIRITUALA !
PACE si LUMINA din LUMINA, PACE si ADEVAR! " Melfior Ra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu