joi, 21 martie 2019

Hipnoza regresiva 64



O sesiune foarte interesanta plina de informații Este vorba despre o descriere a unei planete din Constelatia Orion din dimensiunea 5 unde nu exista durere și suferință și de unde a venit Cornelia să experimenteze așa ceva pe Terra ( ce i- o fii trebuit 🤣 alegerile sufletului nu avem ce comenta 😆) O frumoasa călătorie în altă viață în Tibet unde ne întâlnim cu 108 călugări tibetani și cu energia lor benefica Am aflat și eu "misterul " pozei mele din gradina "fermecata "😄 Din nou am avut discuția despre sufletele pereche care au relații în care se înțeleg mult mai bine decât sufletele gemene pentru că energia în cazul sufletelor pereche nu este așa de puternică că în cazul sufletelor gemene La sufletele gemene energia este foarte puternică și greu de gestionat mai acest când cei doi nu au informații suficiente despre ceea ce se întâmplă Și într-o un caz și în altul sunt legături divine care ne se pot rupe ( am incercat nu merge 😄 ele se refac din nou tot ce este din voie divină nu se poate rupe ) Merita sa o ascultați Sa aveți o zi minunata 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu