duminică, 24 martie 2019

AEL, Maestrul Cosmic - Autor Melfior Ra



" Iata-ma din nou intr-o calatorie astrala. Dupa iesirea mea din trup, am intalnit SFERA de LUMINA numita AEL.
El mi-a spus " MELFIOR RA, fa o anagramare a numelui meu, AEL" . Am facut-o si am ramas surprinsa. A-L-E si imediat m-am gandit la ALEH. Atunci AEL a spus:
"Sa nu te uimeasca aceasta. Eu si ALEH, entitatea despre care tu ai scris, suntem egali, avem acelasi nivel de cunoastere cosmica, dar eu m-am intrupat cu acceptul SCANTEII DIVINE, aflata in trupul pe care l-am ocupat.
Am ocupat acest trup pamantean la fel cum voi ocupati un loc intr-o masina, cu care apoi calatoriti si eu folosesc acest "vehicul" sau trup terestru, pentru a avea posibilitatea de a executa cele pentru care ma aflu aici.
Pot atunci cand doresc sa ma detasez de trup si sa calatoresc in FORMA ENERGETICA, aceea de SFERA, forma in care ma percepi tu.
Tu poti intelege acest lucru pentru ca ai posibilitatea de a te detasa de trupul carnal, de a te decorporaliza. Tu esti sora mea mai mica, eu te consider asa, la fel cum voi pamantenii aveti frati mai mici.
Tu esti in permanenta in LEGATURA ENERGO-FLUIDICA cu ENERGO-STRUCTURA planului dimensional de unde ai venit in MISIUNE. Esti in comuniune cu ENERGO-STRUCTURA celei de-a TREIA RAZE.
Te consider sora mea mai mica pentru ca eu sunt in legatura permanenta cu ENERGO-STRUCTURA celei de-a SAPTEA RAZE. Intre noi ca SCANTEI DIVINE, ca spirite, exista 4 dimensiuni spatiale. Eu stiu cu cine pot comunica si cu ci e nu. Ajutandu-va pe voi eu imi indeplinesc MISIUNEA.
Acum te voi conduce in spatiul ENERGO-STRUCTURII din care fac eu parte, al celei de-a SAPTEA RAZE. Deodata am vazut 7 RAZE care au tasnit din SFERA AEL si s-au lipit ca niste ventuze, de cei 7 centrii energetici principali ai corpului meu.
Am simtit ceva de genul unei FUZIUNI, a unei INCARCARI ENERGETICE. Se intampla ceva asemanator unui transfer de CIRCUITE LUMINOASE.
AEL mi-a comunicat TELEPATIC: Acum nu calatorim, ci doar iti furnizez niste date stocate in memoria mea care iti vor fi de folos. Acum stiu multe despre tine SCANTEIE-SPIRIT, nu ca pamanteana, despre tine ca FIINTA de ENERGIE COSMICA PURA.
Stiu de unde ai venit, stiu si unde vei merge de pe Terra. Stii si tu ca in anul terestru 2080 VEI SURVOLA TERRA DINTR-O NAVA, numita de pamanteni EXTRATERESTRA si VEI VENI SA-I AJUTI PE CEI CARE VOR VIETUI ATUNCI PE PAMANT.
MENTALITATEA OAMENILOR VA FI ALTA.
MULTI VOR COMUNICA SI VOR COLABORA CU CEI VENITI DIN ALTE SPATII, ASA CUM FACEM NOI ACUM.
Asa cum astazi, pe TERRA, sunt PUTINI CEI CARE COMUNICA TELEPATIC si PLEACA DIN TRUP, LA FEL DE PUTINI VOR FI ATUNCI CEI CARE NU VOR FACE ASTA.
Din nou te gandesti la asemanarea numelui meu cu ALEH. Iti comunic acum ca ALEH si AEL au acelasi NIVEL de CUNOASTERE, clasa cei de-a SAPTEA RAZE. In anul 2080 si tu vei face parte din aceasta clasa." Melfior Ra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu