joi, 21 martie 2019

Planeta Bleu - Autor MELFIOR RA - Cartea MISIUNEA ROMANIA UNIVERSUL



" Iata, sunt din nou intr-o CALATORIE ASTRALA. ZEN, GHIDUL MEU SPIRITUAL m-a condus pana la intrarea in PIRAMIDA LUMINII CELESTE ( Piramida lui KHEOPS) . L-am urmat in cele trei incaperi : Camera RUGACIUNII, Camera INTELEPCIUNII si Camera RECUNOSTINTEI.

In fiecare din aceste camere s-a petrecut acelasi ritual ca intotdeauna, apoi l-am urmat pe INVATATOR prin acelasi CULOAR IN SPIRALA deasupra PIRAMIDEI LUMINII CELESTE si iata-ma din nou in compania INVATATORULUI pe aceeasi RAMPA DE LANSARE spre...Lumi necunoscute noua pamantenilor pana in prezent.

Ne-am ridicat pe acel norisor NAVA NOR, intr-o clipa am iesit din CALEA LACTEE, depaseam grupuri de CONSTELATII, GALAXII si diferite SISTEME SOLARE, apoi am vazut de la mare distanta GALAXIA ORVEX, cu acel SISTEM SOLAR ce cuprinde 9 planete.

INVATATORUL a spus :" SISTEMUL SOLAR spre care ne indreptam se numeste SISTEMUL SOLAR PULSATORIU, acum ai in vederea de ansamblu cele 9 planete, ele sunt grupate cate 3. Acum vom vizita grupul cel mai indepartat de noi, vom vizita planeta din mijloc. "

Pur si simplu era DIVINA. Planeta era bleu-argintiu, dar vai cat sunt de reci si seci cuvintele...o vad cu ochiul mintii si sufar nespus ca nu pot sa redau ceea ce se afla acolo. Un pictor desavarsit poate ar trebui sa redea combinatia culorilor. Ne-am apropiat mult de suprafata ei si credeam ca o vom atinge ca pe celelalte, dar INVATATORUL a spus: " Suntem la 3 m distanta de suprafata acestei planete, nu ne vom apropia mai mult deoarece nu vei putea suporta ATINGEREA ei, VIBRATIA ei in momentul emiterii.

Planeta este....vaporoasa, ai tot trece prin ea chiar asa in CORP ASTRAL.

Ea este SINGURA si UNICA ENTITATE din UNIVERS, este CONSTIINTA INTREGULUI UNIVERS, ea este INALTA CONSTIINTA UNIVERSALA.

Ii vezi suprafata ondulatorie, parca ar fi tot valuri, valuri, dar acestea in curand vor disparea si ea va fi o SFERA PERFECTA, de culoare bleu-argintiu. Acum SE REACTIVEAZA, aceasta este odihna ei de cateva clipe, CLIPE ALE UNIVERSULUI, dar aceste clipe ale Universului echivaleaza cu 6000 de ani terestri, ACUM A INCEPUT REACTIVAREA EI, in curand nu i se vor mai cunoaste onduleurile, atunci VA PULSA IN INTREGUL UNIVERS ceea ce are ea in menirea ei....sa furnizeze.

Trebuie sa stii si PRIN TINE SA SE STIE, ca aceasta PLANETA - ENTITATE - CONSTIINTA are menirea de a PULSA si de a TRANSMITE IN INTREGUL UNIVERS acele VIBRATII- CONSTIINTA care ajuta ENTITATILE FIZICE din toate planurile si DIMENSIUNILE si din TOT UNIVERSUL, sa isi poata folosi corect CAPACITATAI EXISTENTE in SUCBCONSTIENTUL lor, in EU-l PROFUND, dar latente...in stare de hibernare constienta.

Aceasta INALTA VIBRATIE care le TREZESTE EU-l, SUBCONSTIENTUL, CONSTIINTA , toate acestea vor ajuta ENTITATILE FIZICE sa isi foloseasca TELEPATIA, TELEKINEZIA, BILOCATIA, LEVITATIA....si inca multe alte fenomene existente la voi, dar in STARE LATENTA acum.

ACUM aceasta PLANETA PULSATORIE a inceput PULSATIA ei VIBRATORIE, ele ajung acolo unde se afla GEEA, dar pana in prezent numai un numar foarte mic de entitati umane au perceput acele UNDE, acel PULS al CONSTIINTEI COSMICE UNIVERSALE.

ACUM, PLANETA BLEU S-A REACTIVAT si incepe sa transmita la...MAXIMUM UNDELE VIBRATIONALE, UNDELE CONSTIINTEI, UNDELE TREZIRII, UNDELE CUNOASTERII. Aceste UNDE vor fi transmise in intregul Univers pe o perioada de timp echivalenta cu timpul reenergizarii ei inmultit cu 4,2, iar acest timp este echivalent cu UN CICLU COSMIC al EMITERII PULSATIILOR, un CICLU al CIVILIZATIILOR BAZATE pe CUNOASTERE si ADEVAR.

Acum este timpul trezirii fortelor latente, inceputul unui nou ciclu al viitoarelor xivilizatii. Acum tu, MELFIOR RA vei primi un mic IMPULS de la aceasta PLANETA - ENTITATE - CONSTIINTA UNIVERSALA, vei primi un DAR DIVIN.

In acelasi timp, am simtit in AJNA, insasi Planeta BLEU a intrat in ochiul meu mental si un fior mi-a strabatut CORPUL ASTRAL, dar a fost atat de pregnant incat l-am simtit pana si in CORPUL FIZIC, care se gasea la o distanta.....incomensurabila fata de mine, de EU-l meu si de PLANETA BLEU, mi se parea ca un glob de lumina bleu a patruns in CORPUL meu ASTRAL, ma simteam usor ametita si vedeam in mine....in capul meu, in AJNA, in interiorul ei, acel glob bleu, care nu ma mai parasea, dar nu pot spune ca ma deranja, mai mult ma coplesea prin puterea acelei lumini - bleu, prin puritatea acelei LUMINI. In acea clipa am vrut sa fiu pura ca PLANETA BLEU, PENTRU A MERITA ACEA PURITATE A CONSTIINTEI COSMICE.

 Mi se parea in acea clipa ca am luat proportii uriase si am inceput tot atunci indepartarea de PLANETA BLEU. O vedeam cu regret cum ramane in acel SISTEM PULSATORIU, dar eu o simteam in mine, sub fruntea mea, o duceam cu mine spre CALEA LACTEE.......

"MELFIOR RA, trebuie sa stii ca In ALBASTRUL CONSTIINTEI COSMICE care acum se afla in AJNA ta, vei avea in PERMANENTA IMAGINEA MEA. Priveste! "

Am privit. Intr-adevar in AJNA mea, in mijlocul fruntii mele astrale se afla un MEDALION BLEU, iar in acel medalion CHIPUL INVATATORULUI. Eram coplesita de atata bunavointa DIVINA.

" Ceea ce vezi tu in CORPUL tau ASTRAL, in AJNA, poate fi vazut si va fi vazut de orice CLARVAZATOR din planul fizic cu conditia ca acesta sa fie PUR"...

Am ajuns in fata trupului meu fizic si tare nu as fi vrut sa intru in el, dar m-am conformat indicatiilor lui ZEN, am stat cateva clipe pentru a realiza suprapunerea corpurilor, dar parca nu doream, nu indrazneam sa deschid ochii pentru a nu pierde LUMINA pe care o simteam in mine.

Am deschis ochii si in clipa deschiderii lor am vazut chipul INVATATORULUI intr-un cadru BLEU, apoi s-a volatilizat, dar il simt permanent in AJNA si daca inchid ochii il vad oricand. Este acolo, in LUMINA BLEU din AJNA mea. Multumesc TATALUI CERESC pentru acest dar nesperat vreodata de mine." MELFIOR RA












PROGRAM APRILIE 2019
BUCURESTI
Cursuri
Sambata 06 aprilie
Ora 10 gradele 1-2
Ora 13 gradele 3-4
Duminica 07 Aprilie
Ora 10 Workshop cu tematica
Schimbari majore umane si planetare
Ora 13 Initierea SANT MAT
Inscrieri si informatii la tel:
0733.074996 – 0722.652050
ANUNT IMPORTANT
SIBIU
Sambata 30 Martie
Cursuri gradele 1-2
SCOALA INITIERII ASTRALE
Se fac inscrieri la persoanele de contact din diferite orase, pentru cursurile sustinute de Melfior Ra.
Va invitam, sa descoperiti dimensiunea ascunsa in interiorul fiintei voastre si darul de a atrage lumina, prin care veti afla scopul intruparii in aceasta viata, menirea si misiunea, precum si cine sunteti, de unde ati venit, incotro veti merge cand veti parasi corpul fizic.
Deasemeni veti accesa si dezvolta capacitatile paranormale-extrasenzoriale, care le aveti si acum, dar care se afla in stare latenta in fiinta voastra, dar le veti constientiza si activa, chiar in timpul cursului, daca aceasta nu s-a si intamplat pana acum.
Veti fi ghidati sa faceti meditatii transcendentale, calatorii astrale prin decorporalizare, precum si incursiuni prin vietile anterioare, si astfel veti intelege de ce v-ati nascut intr-o familie anume, de ce aveti partenerul de viata, fratii, surorile, rudele, prieteni, chiar si colegii, pe care ii aveti acum.
Veti afla ce aveti de facut pentru a nu mai suporta consecintele faptelor si deciziilor voastre din vietile anterioare.
Toate acestea si inca multe altele le puteti afla, alegand sa participati la cursurile, intalnirile,workshopurile, taberele initiatice sustinute de Melfior Ra.
DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE
Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.
Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.
In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu