sâmbătă, 16 martie 2019

Calea spre Lumina - IISUS - Melfior Ra - Revelatii din Sfera Divina



CALEA SPRE LUMINA - IISUS - MELFIOR RA -REVELATII DIN SFERA DIVINA " Dupa ce m-am inchinat in cele patru zari, m-am inchinat SOARELUI si LUNII, am oferit pacea si iubirea mea tuturor fiintelor vazute si nevazute din intregul Univers, am cerut protectia TATALUI, FIULUi si SFANTULUI DUH, am intrat in STAREA de MEDITATIE si am efectuat o CALATORIE ASTRALA prin METODA DEDUBLARII, deosebita de toate calatoriile mele anterioare.
Iata, in fata corpului meu fizic a aparut EL, INVATATORUL INVATATORILOR tuturor lumilor vazute si nevazute. Mi-a cerut sa IES DIN TRUP si SA IL URMEZ. AM IESIT prin AJNA CHAKRA si L-am urmat pe acel DRUM de LUMINA din fata noastra, care era de fapt, drumul pe care coborase EL, DOMNUL tuturor domnilor.
Am inceput urcarea pe acea RAZA de LUMINA. Urcam sus, cat mai sus si iata-ne la POARTA SOARELUI. In fata noastra era SOARELE, maret si incandescent. Desi eram in CORP ASTRAL, am simtit cum razele lui ma patrund si imi rarefiaza CORPUL ASTRAL. Simteam cum devin din ce in ce mai usoara si mai pura, corpul meu astral devenea tot mai usor si imaterial, apoi AM PATRUNS IN SOARE. Pentru inceput am facut un tur de orizont, apoi ne-am indreptat spre centrul suprafetei lui. Parca o forta ma atragea spre acel punct central.
SOARELE ERA INCANDESCENT SI VIU, insa nu ma deranja prezenta lui. Era ceva tare placut si benefic sa te plimbi, sa plutesti la o oarecare inaltime deasupra suprafetei solare. Deodata in fata noastra a aparut o PIRAMIDA DE LUMINA. SOARELE era portocaliu-incandescent. PIRAMIDA avea la baza aceeasi culoare, dar privind-o spre varf, culoarea era din ce in ce mai deschisa, varful ei era ALB-ARGINTIU nemaivazut pana atunci. Era o feerie de culoare in degrade, de la acel portocaliu incandescent de la baza si pana la alb-argjntiu. PIRAMIDA o vedeam si ca simteam in acelasi timp si MATERIALA si IMATERIALA, era de o frumusete divina ce nu se putea compara cu nimic din plan terestru.
INVATATORUL m-a invitatsa-L urmez in jnteriorul PIRAMIDEI. M-a luat de mana, mana astrala, si am patruns in interiorul PIRAMIDEI SOLARE, prin acea intrare aflata la 2/3 din baza. Era o LUMINA ARGINTIE placuta, benefica. Am mers printr-un culoar si apoi am intrat intr-o incapere numita CAMERA RUGACIUNII. Acolo, am ingenuncheat si m-am rugat astfel:
" TATAL CERESC, primeste inchjnarea si rugacijnea mea, care vine prin FIUL TAU PREAIUBIT, DOMNUL si MANTUITORUL NOSTRU, IISUS CHRISTOS. Primeste ofranda mea, trupul, sufletul, spiritul, le inchin Tie, prin inima FIULUI Tau. Ma inchin pentru vecie TATALUI, FIULUI si SFANTULUI DUH, Parinte al LUMINII, primeste inchinarea, rugaciunea si ofranda mea"
Dintr-o data am simtit ca LUMINA, imi vedeam CORPUL ASTRAL LUMINOS, stralucind de o LUMINA ALB-ARGINTIE, care l-a patruns. Eram in corp si ma vedeam totodata si din exteriorul corpului meu astral. Am vazut apoi de la CORPUL meu ASTRAL spre INALT un drum de LUMINA, ceva ca o RAZA, ca un FASCICUL de RAZE.
Pe aceasta CALE de LUMINA, mult mai alba si stralucitoare, cobora in cea mai lina plutire, o mjnjnata DOAMNA de LUMINA. Am sjntit-o si am numit-o DOAMNA LUMINII, cunoscuta noua pamantenilor sub numele de MAICA DOMNULUI sau FECIOARA MARIA, mama lui IISUS. A anuns in fata mea, s-a apropiat si m-a privit. Eram ingenuncheata la picioarele EI....


" DOAMNA LUMINII, primeste pacea si iubirea, respectul si recunostinta mea, prin intermediul FIULUI Tau preaiubit! "
In clipa aceea din INIMA mea a tasnit o FLOARE de LUMINA. Era o FLOARE de NUFAR imateriala. Am luat-o in palme si am intins-o sa o ofer DOAMNEI LUMINII....Cand a ajuns deasupra capului DOAMNEI LUMINII, nu mai era o floare ci o COROANA de LUMINA stralucitoare, pe care EA si-a asezat-o pe cap....
Am inceput coborarea. Am trecut prin spatiile descrise, dar acum le parcurgeam in sens invers. Iata-ma trecand prin CULOARUL de ENTITATI CREATOARE. Acestea binecuvantau LUMINA ce imi invaluia PUBLBEREA ENERGETICA din care eram compusa, ce ma reprezenta, ENERGIA COSMICA in care era cuprinsa CONSTIINTA mea. Isi exprimau bucuria pentru LUMINA ce eram, imi este greu sa o spus, dar imi slabeau LUMINA pe care o emiteam, LUMINA primita de la TATAL, prin FIUL si DUHUL SFANT.
Am trecut astfel prin spatiul respectiv, coplesita de aclamatiile acelor ENTITATI si de LUMINA ce ii popula. Apoi, am trecut in spatiul urmator unde am devenit PARTICULE mai MARI, apoi in altul unde am devenit FLUID ENERGETIC. In spatiul urmator am luat forma CORPULUI ASTRAL, dar foarte subtil, diafan, apoi am coborat si am intrat din nou in SOARE. Aici corpul meu a primit xonsistente. Am intrat apoi in PIRAMIDA LUMINII CELESTE ( Piramida lui Keops) unde am vazut din nou secventele cunoscute, dar acum mi se pareau ca ele au avut loc cu mii sau milioane de ani in urma.
Am iesit din PIRAMIDA si am inceput coborarea. Iata-ma urmandu-mi INVATATORUL. Am iesit din SOARE si am inceput sa cobor prin acest SISTEM SOLAR. In timp ce ma indepartam de luminosul aatru, corpul meu capata consistenta, devenea mai dens. Regretul din CONSTIINTA mea devenea mai profund. Iata-ma in apropierea GEEI. Am trecut peste PIRAMIDA LUMINII CELESTE, cunoscuta pamantenilor ca MAREA PIRAMIDA.Deasupra ei INVATATORUL mi-a cerut sa fac un popas. L-am asxultat si simteam cum prin FLUIDUL ENERGETIC mi s-a facut un TRANSFER de ENERGIE. Aveam inca in CORPUL MEU ASTRAL, ENERGII CARE NU POT FI COBORATE PE PAMANT.
Cand INVATATORUL si GHIDUL meu a hotarat ca este suficient, am fost scoasa din acel FLUID ENERGETIC si ne-am xontinuat calatoria de intoarcere. Am facut un scurt popas in TIBET, pe acel platou, unde in urma cu cativa ani terestri, am primit de la o alta ENTITATE de LUMINA, o CHEIE : CHEIA CUNOASTERII. ENTITATEA mi-a spus: " Iata, cele 7 lacate ti-au fost deschise. Ma bucur ca ai stiut cum sa folosesti CHEIA atunci si ca ai inteles ce aveai de facut. De acum CHEIA iti apartine, TATAL te-a investit cu LUMINA DIVINA din SFERA SA PREAINALTA si EL nu ia niciodata inapoi copiilor ceea ce le-a dat. Ma bucur ca ai urcat in LUMINA, stiu ca de acum vei dori numai LUMINA"


L-am urmat pe INVATATOR si ne-am apropiat de o zona numita ROMANIA, in trecere am vizitat PIETRELE DOAMNEI din RARAU unde am schimbat cateva ganduri cu ENTITATILE de acolo, ne-am indreptat spre MUNTELE RETEZAT, unde de asemenea am avut intalnire xu ENTITATI de LUMINA nevazute ochiului fizic
De acolo, am amuns imediat in fata corpului meu fizic. Sincer va spun, tare nu as fi vrut sa intru in el, dar mi-am ascultat GHIDUL si INVATATORUL care m-a imbratisat si m-a sarutat pe frunte. Nu am avut de ales si am intrat in lotusul cu o mie de petale. Mi-am reluat locul in trup, in aceasta CASA-HAINA a SPIRITULUI meu.
DOAMNE grea este ea si DOAMNE, fericiti sunt cei care nu mai sunt nevoiti sa o imbrace, dar multumesc DIVINITATII ca mi-a oferit inalta sansa de a putea evada din inchisoarea spiritului atunci cand doresc.
Poate vor fi pamantenii care nu vor crede ceea ce am scris, dar fericiti vor fi cei ce cred fara sa vada. Acestia, FIII TATALUI se vor numi. Nu as fi vrut sa scriu toate acestea, pentru a nu ma acuza de lipsa de modestie, dar mi s-a cerut si eu mai intai de toate , fac voia TATALUI CERESC."







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu