miercuri, 20 martie 2019

Ochiul Cunoasterii - Melfior Ra



"Desi era imediat dupa miezul noptii, m-am trezit din somn fara sa doresc acest lucru. Am incercat sa readorm, dar nu se lipea somnul de mine, dupa un timp de gandire am inteles ca trebuie sa fac o MEDITATIE si am procedat in consecinta.
Da, aceasta era, imediat dupa o scurta relaxare am iesit in ASTRAL si ZEN bunul meu prieten si-a facut aparitia imediat si mi-a comunicat ca a venit sa ma conduca intr-o noua CALATORIE ASTRALA in spatii indepartate unde ma va conduce INVATATORUL.
ZEN m-a condus pana la intrarea in PIRAMIDA LUMINII CELESTE (Piramida lui Kheops), acolo la intrarea de 2/3 a inaltimii totale a PIRAMIDEI a aparut INVATATORUL INVATATORILOR TUTUROR LUMILOR VAZUTE SI NEVAZUTE.
"Te asteptam. Vom face o CALATORIE ASTRALA intr-un loc DIVIN. Urmeaza-ma!"
L-am urmat pe INVATATOR pe PLATFORMA - RAMPA de LANSARE spre LUMILE VAZUTE cat si NEVAZUTE ale UNIVERSULUI.
Apoi, a aparut acel NOR (NAVA NOR) si dupa ce am pasit pe el, imediat a inceput urcarea, o ridicare pe verticala greu de exprimat in cuvinte.
Vedeam doar GALAXII, SISTEME SOLARE, ROIURI si SUPRAROIURI de CONSTELATII pe care le strabateam, apoi a urmat acel sau acea DIMENSIUNE de SPATIU TIMP care nu are nici un fel de legatura cu ceea ce noi pamantenii numim UNIVERS. Acolo este ceva greu de descris in formele,in tiparele noastre de exprimare in cuvinte.
INVATATORUL a spus : "Vom strabate spatiile cunoscute de tine pana in prezent, din acea dimensiune spatiala " Astfel, am vazut trecerea in SPATIUL SIDERAL al LUMINII CELESTE, cu acele ENTITATI SFERA de LUMINA, cu corpuri asemanatoare corpului uman terestru, apoi am vazut SPATIUL SIDERAL ANCESTRAL, ZONA CRUCII de LUMINA, apoi SPATIUL SIDERAL al LUMINII DIVINE, iar de data aceasta am mai mers putin si cand ne-am oprit am vazut - simtit, am fost patrunsa de o LUMINA de nedescris, o LUMINA a unui OCHI IMENS asa cum ar fi vazut tot cerul pe pamant, asa era acel OCHI, o imensitate fara egal si fara putinta de comparatie cu ceva vazut sau inchipuit.
INVATATORUL a spus " Suntem in SPATIUL SIDERAL ANCESTRAL al OCHIULUI CUNOASTERII. Acesta este OCHIUL CUNOASTERII. "
Apoi INVATATORUL s-a facut nevazut. Am ramas, dar nu singura, m-am contopit, da, m-am contopit cu acel ochi imens. Am devenit CUNOASTERE si iata ca vedeam ceea ce credeam ca nu poate fi vazut, vedeam PULSUL COSMIC, vedeam DILATAREA si CONTRACTAREA PULSULUI COSMIC,o vedeam,o simteam si oarecum o traiam, Apoi, o voce, vocea OCHIULUI CUNOASTERII mi-a spus:
"Mie imi spun acolo pe GEEA, OCHIUL lui SHIVA, imi mai spun si NIRVANA, PUTERE DIVINA. Eu sunt OCHIUL CUNOASTERII. Tu de acum ai o farama din puterea mea, de acum vei putea vedea si cele ce credeai ca nu pot fi vazute. Acum ti se da PUTEREA VEDERII, vei vedea nevazutul planurilor, spatiilor superioare existente in UNIVERS .
Tu esti de acum o farama din mine, din PUTEREA CUNOASTERII MELE si nimeni nu iti va putea lua ceea ce ti-am dat EU. Eram in interiorul lui si vedeam prin el si prin mine tototdata. Greu de spus cat TIMP am fost acolo...TIMPUL este o conventie folosibila doar aici in plan terestru.
La un moment dat am receptat GANDUL, chemarea INVATATORULUI. Acolo, nu mai poate fi vorba de TRANSMITERE TELEPATICA....Am inteles ca trebuia sa-l urmez, desi as mai fi ramas mult timp acolo.
" Iti place unde te-am adus? Sa stii ca nu ai vazut decat o parte infima din ceea ce exista intru DIVINITATE, unde ajung numai CEI CARE AU INVINS MATERIA, TEAMA DE MOARTE.
Nimeni nu ajunge aici altfel,ci numai cand ajunge la gradul de cunoastere necesar dobandit inca din Planul Fizic. Cei care ajung sa constientizeze ca MATERIA, CORPUL FIZIC NU SUNT DECAT UN BALAST si o INVOLUTIE, numai atunci cand ajung sa cunoasca acestea prin propriul efort, isi depaseasca TEAMA CARE-I TINE JOS IN INTUNERIC.
Dar TOATE ACESTEA SE DOBANDESC NUMAI PRIN EVOLUTIE SPIRITUALA, aceasta este CALEA spre CUNOASTERE, NEMURIRE, spre CONTOPIREA cu DIVINITATEA ABSOLUTA.
Atunci cand s-a produs aceasta contopire cu DIVINITATEA SUPREMA, atunci s-a infaptuit LEGEA LUI UNUL, Lege care spune : CAND DOI VOR FI UNUL, IATA OMUL !
Acesta este adevaratul sens al acestei Legi si nu altul cum gresit l-au inteles si il aplica entitati din plan terestru, facandu-si din vicii credinta, datorita involutiei lor.
Fiecare ajunge aici numai cand si-a invins MATERIA, BALASTUL, VIBRATIA JOASA, numai atunci incepe ADEVARUL, sensul adevarat al LEGII LUI UNUL, altfel nu poate cunoaste ADEVARUL.
EU SUNT CALEA, ADEVARUL SI VIATA CEA VESNICA. EU AM BIRUIT MOARTEA, URMATI-MA SI VETI FI NEMURITORI PE VESNICIE!"
Dupa ce am perceput cele comunicate de INVATATOR ne-am indepartat de acel spatiu sublim al OCHIULUI CUNOASTERII. Din nou NAVA NOR era sub picioarele noastre. Am strabatut in sens invers acele spatii siderale....
Iata apare GEEA in departare a carei aparitie nu ma bucura simtind, vazand negura care o inconjoara.
Am avut o stragere de inima vazand in ce INTUNERIC traiesc entitatile umane, stiind ca acea NEGURA care inconjoara planeta noastra nu este altceva decat GANDURILE si FAPTELE NEGATIVE ale ENTITATILOR care o populeaza, dar vedeam in acelasi timp pe TERRA LUMINITE precum STELELE pe CER intr-o noapte intunecata, din scateierea lor se aprindeau alte LUMINITE si iata ca incepe sa se dizolve INTUNERICUL care a cuprins pamantul atatia mii de ani terestrii.
Ferice de locurile unde asemenea LUMINITE sunt tot mai numeroase pana vor dizolva cu totul si cu totul intunericul de pe GEEA,....
Acest mesaj s-a materializat prin cunoasterea celor descrise prin METODA BILOCATIEI, fenomen care exista, dar pe care cu greu il pot accepta cei care nu sunt pregatiti sa infrunte NOUA ERA care va fi o ERA a CUNOASTERII SPIRITUALE, a EVOLUTIEI SPIRITUALE pe GEEA.Melfior Ra
DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE
Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.
Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.
In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com
SCOALA INITIERII ASTRALE
Se fac inscrieri la persoanele de contact din diferite orase, pentru cursurile sustinute de Melfior Ra.
Va invitam, sa descoperiti dimensiunea ascunsa in interiorul fiintei voastre si darul de a atrage lumina, prin care veti afla scopul intruparii in aceasta viata, menirea si misiunea, precum si cine sunteti, de unde ati venit, incotro veti merge cand veti parasi corpul fizic.
Deasemeni veti accesa si dezvolta capacitatile paranormale-extrasenzoriale, care le aveti si acum, dar care se afla in stare latenta in fiinta voastra, dar le veti constientiza si activa, chiar in timpul cursului, daca aceasta nu s-a si intamplat pana acum.
Veti fi ghidati sa faceti meditatii transcendentale, calatorii astrale prin decorporalizare, precum si incursiuni prin vietile anterioare, si astfel veti intelege de ce v-ati nascut intr-o familie anume, de ce aveti partenerul de viata, fratii, surorile, rudele, prieteni, chiar si colegii, pe care ii aveti acum.
Veti afla ce aveti de facut pentru a nu mai suporta consecintele faptelor si deciziilor voastre din vietile anterioare.
Toate acestea si inca multe altele le puteti afla, alegand sa participati la cursurile, intalnirile,workshopurile, taberele initiatice sustinute de Melfior Ra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu