duminică, 17 martie 2019

Taina Profetului Mahomed - Melfior Ra



" Intr-una din CALATORIILE mele ASTRALE, calatorii efectuate prin METODA DEDUBLARII ai numai in STARE de VEGHE, la iesirea din trup, am fost intampinata de ARHANGHELUL GAVRIL.

Il cunosteam, deoarece nu era prima oara cand il vedeam si cand ma intampina pentru a-mi fi GHID. De data aceasta, mi-a oferit o FLOARE ALBA de LUMINA in semn de salut si revedere.

 " MELFIOR RA, calatorule astral, iata astaI iti ofer spre cunoasterea ta si a pamantenilor, TAINA PROFETULUI MAHOMED. Da, el a fost un PROFET, dar nu a facut cunoscut lumii chiar totul, prin scrierile din CORAN, intrucat nici el nu a inteles in intregime ceea ce i se intampla.

 De exemplu, nu a scris nimic despre modalitatea prin care a reusit sa infaptuiasca cele ce i se cereau din INALT. Acum este vremea sa se cunoasca aceste lucruri, de aceea ti se cere tie sa scrii.

De cate ori eu, ARHANGHELUL GABRIEL m-am aratat lui MAHOMED, cel ales de DUMNEZEU pentru lucrarea Sa, I-AM EMIS ENERGIE COSMICA - LUMINA PURA, prin care l-am ajutat sa infaptuiasca cele ce trebuia.

Aceasta ENERGIE COSMICA era atat de puternica incat il coplesea, iar atunci se lipea de pamant si i se parea ca se topeste. Astfel il energizam si il pregateam sa poata pune in practica cele dorite de SUS. Vedeam totul ca intr-un film.

 Il vedeam pe MAHOMED prosternat cu fata la pamant, coplesit de o mare PUTERE si LUMINA care ii dadeau o stare inexplicabila, greu de transpus in cuvinte. Deasupra sa, putin mai in fata se afla ARHANGHELUL GABRIEL, intr-o lumina foarte puternica.


 Din aceasta lumina, cobora spre MAHOMED un FIR SUBTIRE, la fel de luminos. Prin acest FIR, ARHANGHELUL GABRIEL ii fuziona ILUMINARE, PUTERE si DORINTA de a FACE CELE CE II INTRAU IN MISIUNE si pentru care s-a incarnat pe Pamant.

Am trait clipele traite de MAHOMED, am simtit coplesirea lui, starea de dilatare si de inalta frecventa vibrationala, dusa pana la EXTAZ.

 In timpul acelei EMISII ENERGETICE intelegeam ca ARHANGHELUL GABRIEL odata cu FUZIONAREA LUMINII, transmitea lui MAHOMED prin CLARAUDITIE cele ce se doreau de SUS. 

ARHANGHELUL GABRIEL mi-a spus:

" Iata ce STARI VIBRATIONALE traia MAHOMED, dar nu le-a inteles, de aceea nici nu a scris despre asta. El nu a inteles existenta si manifestarea FUZIONARII, prin care eu din voia lui DUMNEZEU il pregateam sa infrunte greutatile din lumea lui si sa puna in practica cele ce trebuiau infaptuite. Fenomenul FUZIUNII nu era cunoscut la acea vreme.

KADIDJA, frumoasa si rabdatoarea lui sotie, a venit pe Pamant special pentru a-l ajuta pe acesta sa isi indeplineasca MISIUNEA. Ei convenisera a se intalni dinainte de incarnarea lor in planul fizic. Odata cu INTRAREA SPIRITULUI IN TRUP,

ACESTE CUNOASTERI LI S-AU STERS DE PE BANDA MEMORIEI, ei trebuind ca orice pamantean SA MUNCEASCA PENTRU A DOBANDI CUNOASTEREA.

Desigur ca ei nu erau pentru prima data colaboratori in MISIUNI TERESTRE. Atunci cand MAHOMED i se infatisa in starea de coplesire vibrationala, KADIDJA il ingrijea cu iubire si supunere.

Iata, Melfior RA, ce am dorit sa iti dezvalui, ca prin tine sa se cunoasca, de catre pamanteni in intregime, TAINA PROFETULUI, acum in pragul MARII SCHIMBARI, cand este vremea ca TAINELE ce tin de aceasta ERA sa fie CUNOSCUTE, pentru ca PAMANTENII SA POATA EVOLUA.

Tot ce se intampla, a fost prestabilit din INALT si toate acestea sunt spre IMPLINIREA voii DIVINE."








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu