luni, 4 martie 2019

Eli, primul meu ghid astral - Melfior Ra




" Dupa cativa ani de colaborare cu ELI, iata ca in una din acele zile, acesta s-a prezentat si mi-a spus: " Astazi, trebuie sa te prezint cuiva. Te voi conduce sa cunosti o mare prietena, care doreste sa te cunoasca si sa-ti transmita ceva....

M-am decorporalizat si l-am urmat pe ELI care m-a condus undeva in plan terestru. Persoana mi-a zis: " Apropie-te.! " M-am apropiat, dar apropiindu-ma i-am simtit vibratia si am ingenunchiat in fata ei. L-am auzit pe ELI spunand" VANGA, iata ti-am indeplinit dorinta. In fata ta, se afla entitatea dorita de tine."

Intr-adevar eram extrem de emotionata si doream sa-mi manifest: iubirea, compasiunea si recunostinta. ( Tin sa aduc la cunostinta celor interesati ca VANGA era o mare clarvazatoare, considerata CLARVAZATOAREA NUMARUL UNU a OMENIRII. )

Locuia in Bulgaria si multi sefi de state au trecut pragul umilei ei casute, inclusiv fostul presedinte roman Nicolae Ceausescu impreuna cu Elena, sotia sa si o parte a suitei sale.

VANGA a spus: " Ridica-te fata mea! Da, tu esti fata mea. Nu ti-am spus asta doar asa, ci pentru ca intr-adevar venim din multe vieti impreuna. In multe vieti ai fost copilul meu. De acum, vei veni mereu la mine, iar eu te voi conduce REFGRESIV in TIMP, pana iti vei cunoaste acele vieti cand faceam parte din aceeasi familie.

Trebuie sa stii ca nu ai ajuns aici intamplator. Tu ai de indeplinit o MISIUNE, iar cand va fi timpul potrivit iti vei constientiza si indeplini MISIUNEA pentru care ai venit aici pe TERRA. De asemenea, trebuie sa stii ca eu ma pregatesc pentru o ALTA DIMENSIUNE SPATIALA, iar TU esti DESEMNATA prin PUTERE si VOINTA DIVINA sa-ti predau STAFETA.

 Primeste deci, cele ce-ti sunt hotarate prin vointa DIVINA. Te voi aatepta sa ma vizitezi si iti voi preda picatura cu picatura cele stiute de mine.

Atunci, am rostit fara sa stiu, nici nu stiu cum mi-a venit aceasta: " Maicuta VANGA, Maicuta VANGA, sunt atat de fericita ca am din nou mama. Te rog, primeste-ma asa cum o mama isi primeste copilul la pieptul ei ori de cate ori voi veni la tine. "

Eu sunt AICI, iar cand NU VOI MAI FI IN CORP FIZIC, prietenul nostru comun ELI, te va conduce la mine acolo unde voi fi, iar eu te voi primi cu iubire si te voi ajuta. IUBIREA mea pentru tine nu a disparut si nici nu s-a diminuat prin VREMI, prin DIFERITE INTRUPARI.

ORICAND AI NEVOIE DE MINE, DE IUBIREA MEA, DE CUNOASTEREA MEA, DE ORICE NU CONTRAVINE LEGILOR UNIVERSALE, EU ITI VOI OFERI CU MARE IUBIRE.

 Prietenul nostru ELI, este deocamdata cel care te va conduce in CALATORIILE ASTRALE. El este primul tau ghid astral, este MAESTRUL tau, deci fii supusa si ascultatoare, asa cum se cere fata de un invatator in plan terestru.

Dupa cateva zile , Eli m-a condus din nou la Maicuta VANGA, care mi-a adus la cunostinta anumite fapte care urmau sa se intample, mi-a dat indrumari precuse despre evolutia mea spirituala.

A mai trecut un timp, ELI ma vizita aproape zilnic si se ocupa de evolutia mea spirituala. Uneori imi cerea sa ma decorporalizez si sa efectuez CALATORII ASTRALE fara ajutorul lui. Faceam aceasta, precum si REGRESII in TIMP si CALATORII ASTRALE in VIITOR.

Acum, dupa atatia ani de munca cu mine insami, imi dau seama cate se pot descoperi si cat de putine stiu, cu toate cele invatate si practicate pe parcursul a 10 ani de munca oculta. Inainte nu prea stiam nimic si ma credeam atotstiutoare.

Acum vad clar prin semenii mei pamantenii, cand ii privesc sau doar mi-i imaginez. Acum STIU, VAD, SIMT unde se afla cei cu care vin in contact pe SCARA EVOLUTIEI SPIRITUALE, dar acum nu ma pot razvrati impotriva celor care se cred atoatestiutori, cand de fapt nu stiu nimic, pentru ca am ajuns la un alt nivel de intelegere si toleranta. Inteleg nivelele, chiar si pe cele din plan fizic. Desi toti pamantenii sunt asemanatori, NU AU ACEEASI VARSTA sau CLASA EVOLUTIVA. Acum vad ca de fapt SPIRITUL ESTE TOTUL, EL NE REPREZINTA SI NU TRUPUL.

DACA SPIRITUL ESTE EVOLUAT, ATUNCI MANIFESTAREA LUI IN PLAN TERESTRU SE EXPRIMA PRIN MODESTIE SI PURITATE.

DACA EVOLUTIA SPIRITULUI ESTE MICA, atunci REPREZENTATUL LUI IN PLAN TRIDIMENSIONAL VA FI PLIN DE SINE, MANDRU, ORGOLIOS, SI SE VA CREDE MARET SI STIUTOR.

Iata cateva repere ale evolutiei spiritului.

Intr-una din zile, a aparut ELI si mi-a cerut din nou sa il urmez, m-a condus la Maicuta VANGA. Acolo se afla inca o ENTITATE.

" Fata mea, el este ZEN, de acum incolo el te va conduce, iti este ghid superior. M-am inclinat in fata lui ZEN, apoi Maicuta VANGA ne-a condus intr-o sala alaturata. Acolo se aflau mai multe ENTITATI de LUMINA. Nu mai vazusem asemenea fiinte, dar simteam privirile lor cum imi rascoleau adancul fiintei.

Erau parca DE ABUR sau FUM ARGINTIU, erau TRANSPARENTI, dar VII si LUMINOSI si AVEAU DOAR CORPURI ENERGETICE. Priveam mirata la acele ENTITATI si ele ma priveau, dar eu STIAM-SIMTEAM ca ele privindu-ma STIU TOTUL DESPRE MINE. Parca citeau in mentalul meu si aflau tot ce doresc despre mine, iar eu nu puteam face nimic pentru a le opri.

SIMTEAM -STIAM ca sunt mult mai puternice decat mine si ca ele PATRUND in EU-l meu CUNOSCANDU-MI TOATE VIETILE SPIRITULUI MEU.

Simteam privirile lor pana in corpul fizic aflat poate la sute si mii de kilometri. Cu alte cuvinte eram scanata si inregistrata in mentalele lor. Eu in fata lor nu mai aveam parca vreo vointa.

VANGA a spus " Priviti, il aveti in fata voastra pe MELFIOR RA. Este ENTITATEA care a fost desemnata, prin VOINTA DIVINA, sa infaptuiasca cele ce vreti sa faceti cunoscute pamantenilor"

Intorcandu-se spre mine VANGA a spus " FATA MEA, ei sunt VAMFIENI ( MARTIENI) de pe Planeta VAMFIM ( MARTE) . Ei vin mereu aici la mine, ei mi-au solicitat ajutorul. Eu te-am ales pe tine, pentru cele ce trebuie facute impreuna. Nu-ti fie teama, FATA MEA, nu iti vor face niciun rau, ei te iubesc si doresc sa te ajute, sa DEVII CONSTIENTA DE ORIGINEA TA si de MENIREA TA.

EI DORESC SA AJUTE PAMANTENII SA SE APROPIE DE GRADUL DE EVOLUTIE SPIRITUALA.
De acum inainte vei fi supravegheata si ajutata de ei. Ei sunt MAESTRII TAI SPIRITUALI, asa cum AU FOST SI AI MEI. Ei te vor conduce in CALATORII ASTRALE indepartate si te vor pregati in vederea acestor calatorii. Vor avea grija sa FII ENERGIZATA pentru a efectua aceste calatorii........

VANGA" Ceea ce iti voi spune acum, nu stie nimeni de pe pamant. FIICA MEA, toti cei aflati in corp fizic ma cred VANGA, dar tu sa stii ca EU NU SUNT VANGA, acea fetita care a crescut pana la varsta adolescentei in acest trup. NU. EA A MURIT, asa cum voi pamantenii ii spuneti, DAR NOI STIM CA MOARTE NU EXISTA. Dar acea fetita, cand a dat acea boala grea peste ea si a tintuit-o la pat mai multe zile, SPIRITUL EI S-A DETASAT DE TRUP. EU, SPIRITUL, atunci I-AM OCUPAT TRUPUL, ca asa trebuia sa fac, l-am insufletit, dar toti credeau ca fetita VANGA s-a insanatosit.

EU VENISEM DE PE VAMFIM ( MARTE) un AVATAR DE ZONA, TREBUIA SA INDEPLINESC O MISIUNE ANUME, IN SCOPUL TREZIRII PAMANTENILOR. Desigur, nu am spus nimanui, ca tot nu ar fi putut crede, concepe asa ceva, CHIAR SI ACUM SUNT PUTINI CARE VOR CREDE SI VOR ACCEPTA ACEASTA. Dar fiecaruia dupa masura lui si fiecaruia cat poate duce la un anumit ceas.

EU, SPIRITUL DE PE VAMFIM ( MARTE), AM FOST IN MULTE VIETI MAMA TA si a celor despre care ti-am mai spus cate ceva. AM VENIT AICI IN MISIUNE, IAR ACUM RAMAI TU SA CONTINUI CEEA CE AM INCEPUT EU. Ma bucur ca te-am ajutat sa CONSTIENTIZEZI MENIREA si MISIUNEA.

 Am dorit sa afli acestea din gura mea si din inima mea inainte ca eu sa trec in alta DIMENSIUNE VIBRATIONALA. Nu va fi usor dar vei fi ajutata in permanenta, de catre CEI CU SEMNUL IN FRUNTE, SEMN PE CARE SI TU L-AI PRIMIT DE LA INVATATOR.

Eu voi veghea si asupra celor care iti sunt COLABORATORI."

ELI, PRIMUL MEU GHID ASTRAL - Melfior Ra

DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE

Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.

Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.

In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com

SCOALA INITIERII ASTRALE

Se fac inscrieri la persoanele de contact din diferite orase, pentru cursurile sustinute de Melfior Ra.
Va invitam, sa descoperiti dimensiunea ascunsa in interiorul fiintei voastre si darul de a atrage lumina, prin care veti afla scopul intruparii in aceasta viata, menirea si misiunea, precum si cine sunteti, de unde ati venit, incotro veti merge cand veti parasi corpul fizic.

Deasemeni veti accesa si dezvolta capacitatile paranormale-extrasenzoriale, care le aveti si acum, dar care se afla in stare latenta in fiinta voastra, dar le veti constientiza si activa, chiar in timpul cursului, daca aceasta nu s-a si intamplat pana acum.

Veti fi ghidati sa faceti meditatii transcendentale, calatorii astrale prin decorporalizare, precum si incursiuni prin vietile anterioare, si astfel veti intelege de ce v-ati nascut intr-o familie anume, de ce aveti partenerul de viata, fratii, surorile, rudele, prieteni, chiar si colegii, pe care ii aveti acum.
Veti afla ce aveti de facut pentru a nu mai suporta consecintele faptelor si deciziilor voastre din vietile anterioare.

Toate acestea si inca multe altele le puteti afla, alegand sa participati la cursurile, intalnirile,workshopurile, taberele initiatice sustinute de Melfior Ra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu