duminică, 14 iulie 2019

Zborurile planetare si interplanetare - Puy Fay Seful Controlului de Nave de pe Planeta Uranium



" In primul rand fiti binecuvantati ! Binecuvantarea Universului sa fie peste voi!

In calitatea pe care o am la nivel planetar, stiu destul de bine sa zbor cu nave planetare, interplanetare, galactice sau cu nave de mare rezistenta in tot Universul.

Cunosc destul de bine Calea Lactee, care la noi se numeste Calea laptelui sau intr-un cuvant " Laptecuc" si aceasta este galaxia noastra.

La ce distanta se afla Planeta Uranium de Pamant?

Calculata, distanta dintre planeta noastra si a voastra este de 16.000 de ani lumina, iar in linie dreapta de 10.000 de ani lumina. Cand voi masura insa cu telemetrul galactic,atunci am sa va spun exact.

Avem nave speciale, care pot cutreiera Universul cu o viteza mai mare decat cea a luminii, faca ca persoanele de la bord sa fie afectate.

 Navele respective sunt realizate din supermetale elaborate prin tehnologiile noastre, asamblate si verificate de noi.

Eu sunt personalitatea care raspunde de controlul si de verificarea navelor. Astfel,nu accept nave cu nici cea mai mica defectiune tehnica. Fiecare nava se executa dupa un plan tehnic bine elaborat, realizat de o grupa de ingineri.

Proiectantii nu se ocupa de constructie, ci doar de proiect si de verificarea dimensiunilor. Dupa realizarea unei nave conform proiectului, se fac tot felul de verificari ale dimensiunilor, de altitudine, verificarea la presiune sau a motoarelor si a aparatelor de transmisie.

Fiecare nava are aparate de transmisie , de observatie,de control, care indica orice defectiune pe supercomputerul principal.

Orice nava are un sistem de pilotare automat, adica i se da destinatia pe harta, i se impune traiectoria pe supercomputer, dupa care se pune in functiune.

Exista un bord personal special pentru urmarirea traiectoriei, la fel pentru observatii si transmisiuni. Mai sunt persoane pentru deservire,intretinere tehnica si pregatire specifica a navei, pentru ca pe traiectoriile lungi,nu se stie ce intalnesti.

Cea mai lunga calatorie, dupa timpul vostru poate dura 1500-2000 de ani, pentru noi insa, calatoria cea mai lunga a fostd e 3 luni, dupa timpul nostru planetar.

In calitatea mea de sef de nave am o puzderie de oameni in jurul meu, personal care nu mananca mancarea statului degeaba, ci verifica toate navele,de la cele personale,pana la cele interplanetare si galactice.

Spre pamant ati calatorit vreodata?

Ne planificam sa facem o excursie de genul acesta in viitor

Si cat va dura calatoria?

Depinde de specificul si de constructia navei. Cu aproximatie,ASHTAR zice ca ar dura 50 de ore, dar cu o nava de-a lui. Cu una de-a noastra de ordin civil, poate dura 3-4 zile, mers in linie dreapta, dar si aici exista o problema.

Sunt asteroizi,planete, sisteme. Nu poti da cu nava in toti, ci toate trebuie ocolite.

Poti sa-mi spui cate ceva despre tine?

De specialitate sunt inginer de zbor, dar cunosc si geografia galactica si cosmica. Am urmat facultatea de Zbor si Geografie Cosmica timp de 12 ani planetari. Dupa facultate a urmat perfectionarea in zboruri.

Astfel, am facut tot felul de zboruri:planetare, interplanetare, speciale de viteza mare,militare, de aparare,periculoase pe un poligon foarte bine amenajat, in care sunt tot feluld e trasee si obstacole, ce trebuie parcurse, ocolite sau evitate. Mai sunt si trasee cu inamici foarte dificile. Asta inseamna sa treci cu nava, fara sa fii lovit de vreunul,chiar daca te vede sau nu.

De ce toate acestea? Pentru ca in Univers exista civilizatii care NU ASCULTA DE DUMNEZEUL CEL MARE, nu asculta de nimeni. Sunt insi foarte ingeniosi, neascultatori din fire si tare zurbagii.

Daca cumva te intalnesti cu un zurbagiu in Univers, trebuie ori sa ilocolesti,ori sa il depasesti. In cel mai rau caz, in care nu-l poti evita, trebuie sa-l atentionezi, iar daca ignora avertismentul, atunci trebuie sa-l distrugi imediat. daca nu faci asta, te distruge el pe tine, fie te loveste cu o categorie de armament, fie intra cu nava direct in tine.

Nu-l intereseaza viata?

Nu-l intereseaza nimic, iar nava lor nu e condusa doar de unul, ci de o ceata de aceeasi teapa.

De ce mai depinde salvarea navei?

Salvarea navei,in cazurile grele, depinde de pilot si de comandant. Daca acestia nu sunt buni, nava nus e mai intoarce inapoi niciodata, si chiar daca o cauti in Univers, nu mai gasesti nimic.

Din fericire, planetele apropiate de noi nu au zurbagii, oar pilotii si comandantii navelor noastre sunt persoane bine puse la punct, cu facultatile mentale stabile, bine instruiti.

Viteza de zbor a navei se regleaza in Univers?

Zborurile le facem cu o viteza lenta, in cazulplanetei si cu viteza medie in atmosfera ei. Tot cu viteza medie zburam intre planetele apropiate.

Cu viteza mijlocie spre mare insa, o facem catre planetelemai indepartate, iar cu viteza mare si foarte mare ( de trei ori si jumatate viteza luminii) in Universul foarte indepartat.

Navele civile zboara ceva mai mult peste viteza luminii

In caz de defectiune pe traseu, ce sa face?

In caz de defectiune exista personal specializat pentru reparatii rapide, care repara nava in mers sau in conditii de imponderabilitate stationara.

Dupa realizarea interventiei, se constata cat va tine reparatia. daca nu va tine prea mult, se revine pe planeta. In caz ca nava este avariata grav si nu mai poate fi reparata, se cauta cea mai apropiata planeta pentru a se putea coboru.Daca nus e gaseste planeta si nava se rupe,atunci nimeni nu s emai intoarce.

Daca ai un aparat bun de transmisie,sau ai o calitate TELEPATICA extremd e buna,precum are CONSTANTIN, atunci te aude oricine din Univers si poti fi salvat.

Eu cred ca prietenul CONSTANTIN este receptionat sid e alte planete mai indepartate decat a noastra, dar cei care-l aud ori se tem, ori sunt nevrednici de a lua legatura cu el.

La o asemenea viteza si FLUX ENERGETIC, nus e poate sa nu te auda cineva, macar de cate 3 Galaxii la rand.

Asta inseamna ca voi, ceid e pe Planeta Uranium, l-ati auzit, dar nu l-ati contactat pana acum.care a fost motivul?

L-am auzit, dar nu stiam cine este, pana ce Comandorul ASHTAR ne-a vorbit de el. Nu poti lua legatura cu oricine pe care il auzi, caci nu stii cine si ce este. mai sunt perversi in Univers, care realizeaza cate un aparat de transmisiune atat de bine, incat crezi ca este o persoana umana.

Cand te apropii insa, nu vezi decat ca este o pacaleala in care un aparat vorbeste, fiind lasat cu intentie sau parasit undeva prin golurile Universului.

Strategia aceasta este folosita de mii de pacalitori, ca sa duca pe aeronauti in eroare. Si eu am patit asa ceva, pentru care atunci cand m-am intors pe planeta, am pus bazele cercetarii SURSELOR DE EMISIE ENERGETICA.

La proiectul meu se lucreaza si acum, dar sper ca vom ajunge la rezultate bune, adica la un sistem de detectie al vocilor false.

Exista o deoasebire intre o voce reala si una falsa, dar nu intotdeauna poti face deosebirea asta.

Care este scopul calatoriilor voastre?

Calatoriile noastre au SCOP de CUNOASTERE, de VIZITARE, de OBSERVATII, MILITARE, STIINTIFICE sau SCOPURI EXTRAORDINARE, aduca amplasarea in Univers a unor sisteme de observatie, de detectie sau de protectie.

Nu poti avea o planeta bine ingrijita si protejata, pana cand nu ai un sistem informational bine pus la punct. In calitate de de controlor nave, eu le controlez cu tot ce au in ele, dar nu si pilotii, comandantii sau intreg personalul. pe aceia ii verifica altii. Aici ma opresc si va multumesc pentru intrebari.

Si noi iti multumim pentru lectie si iti dorim succes si reusita in planurile talepe viitor."

Constantin Dogaru - Planeta Uranium, Planeta Dreptatii Universale, Planeta Perfecta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu