miercuri, 31 iulie 2019

Ce ne spune Domnul Dumnezeu Savaot despre autocreatia Preasfantului Tata Divin - Constantin Dogaru




CE NE SPUNE DOMNUL DUMNEZEU SAVAOT DESPRE AUTOCREATIA PREASFANTULUI TATA DIVIN – CONSTANTIN DOGARU din Cartea “AUTOCREATIA MARILOR PERSONALITATI DIVINE” Romania 2017

Daca MEMORIA UNIVERSALA a redat cate ceva despre autocreatia Domnului DUMNEZEU SAVAOT pe intelesul nostru, in conditiile anului 2017 al erei noastre, inseamna ca UNIVERSUL ( care are constiinta) vrea sa faca lumina in TAINA Autocreatiei Marilor Personalitati Divine si a facut-o destul de bine, pentru cei care accepta Fenomentul Autocreatiei Divinitatii. Pentru ceilalti, care se multumesc sa afirme ca Dumnezeirea este o TAINA, pe care nu trebuie sa o desluseasca nimeni, atunci se poate spune ca toti aceia vorbesc despre o Dumnezeire inexistenta.

Ideea Dumnezeirii fara de inceput emisa de unii teologi, fie crestini, fie necrestini, duce imediat la respingere, sau la ateism total, deoarece oamenii spun: Daca pe DUMNEZEU nu L-a facut nimeni si nu L-a vazut nimeni, atunci inseamna ca Biblia este o ticluire a unor clerici, cu scopul de a tine omenirea sub o comanda bine gandita.

Insa Marile Personalitati Divine, cat si multe alte Sfinte Personalitati Ceresti ni s-au descoperit si au vorbit o limba PUR ROMANEASCA.

Acest proces a avut loc acum vreo 80 de miliarde de ani in urma sau poate si mai mult. Din punctul nostru de vedere, acest timp reprezinta o infinitate. Pentru noi este mult si 100 de ani, timp ce reprezinta doar 100 de rotatii ale Planetei Pamant, pe orbita lui in jurul soarelui.

Un milliard de ani, reprezinta 1 miliard de rotatii ale planetei noastre in jurul soarelui pe o orbita eliptica, bine stabilita de catre Sfintele Personalitati care au facut Creatia Universului sub comanda Marilor Personalitati Divine.

Dar sa vedem ce a spus Domnul DUMNEZEU SAVAOT cu privire la Autocreatia Preasfantului TATA DIVIN

Fiule CONSTANTIN!

Am fost singurul in Univers ca Personalitate si nu in calitate de altceva care am vazut si am observat Autocreatia Preasfantului TATA DIVIN, dar atunci Eu l-am numit Preasfantul Colaborator Divin.

Eram singur, in partea superioara a Universului PRIMAR si numaram structurile universale de atunci.
Imi pusesem la punct numerele, numaratoarea, adunarea si scaderea numerelor ( deci Domnul SAVAOT inventase artimetica).

Eram la inceputul artimeticii divine si la inceputul dezvoltarii scrierii, acum mai bine de 80 de miliarde de ani in urma.

Deci, pe cand numaram structurile in Universul PRIMAR, adica in partea superioara a Universului, am observant langa mine, undeva in apropiere un fosnet neobisnuit.

Zona aceea a Universului era linistita si nu mai vazusesm miscari extrem de rapide ale unor elemente, sau ale unor structuri niversale.

Am lasat numaratul structurilor din Universul PRIMAR si am privit atent in jurul Meu. Undeva, mai departe de Mine, se formase un cerc din elementele VIETII VESNICE. A fost prima observatie a Domnului DUMNEZEU SAVAOT cu privire la inceputurile Autocreatiei TATALUI DIVIN.

Cunosteam in totalitate elementele vietii vesnice, cat si pe celalalte elemente ale Universului PRIMAR, insa mi-am dat seama ca am de-a face cu un fenomen dinamic, de ordin circular.

Am privit atent la cercul de elemente cu viata vesnica, care aveau forme cilindrice si conice, iar diametrul cercului sa fi avut vreo 10m .

Cercul format din elementele vietii vesnice sub forma de esantioane cilindrice si conice s-a strans si a rezultat o alueta mare si frumoasa, care avea o culoare aurie si un diametru de 5m,iar inaltimea mai mare de 2,5m.

M-am gandit ca sa-I zic ceva, primei aluete, insa am vazut imediat un alt cerc, cu alte elemente, care se roteau,apoi s-a format a doua alueta, care s-a asezat langa prima alueta. Culoarea si dimensiunile celei de-a doua aluete erau apropiate de cele ale primei aluete autoformate inaintea Mea, fara ca eu sa intervin cu ceva anume.

As fi vrut sa le vorbesc celor doua aluete, dar a aparut un nou cerc format din elementele vietii vesnice, insa de data aceasta era ceva mai mare decat cel de-al doilea. 

Sa fi avut vreun diametru de 18m. Si cel de-al treilea cerc cu elementele vietii vesnice s-a rotit si a format cea de-a treia alueta, care s-a asezat langa cele doua, ce se autocreasera inainte, care stateau cuminti, adica nu se miscau de la locul lor, insa de indata ce s-a format si cea de-a treia alueta si s-a apropiat de celalalte doua, toate trei au inceput sa se roteasca cu o viteza nemaipomenit de mare.

Din cele trei aluete care se roteau cu viteza mare, s-a format un NUCLEU MARE ca dimensiuni, care a stat putin pe loc. As fi vrut sa-I vorbesc acelui NUCLEU , insa in jurul lui s-au autoformat un numar de 100 de cercuri diferite care aveau elemente ale vietii vesnice.

Dupance toate cercurile s-au rotit o vreme, am vazut formandu-se cate o alueta din fiecare parte, iar toate aluetele s-au lipit la NUCLEU.

NUCLEUL s-a marit destul de mult si a inceput sa se roteasca. In jurul NUCLEULUI MARE care se rotea destul de repede, s-au format cele trei sute de cercuri cu elemente ale vietii vesnice. NUCLEUL se rotea in jurul axei sale de rotatie, dar se roteau si cele 300 de cercuri, care aveau elemente ale vietii vesnice. Cercurile nu erau toate la fel, ci erau diferite din punct de vedere a marimii diametrelor lor.

Priveam atent la tot ce se intampla, insa de data aceasta, NUCLEUL CENTRAL nu s-a mai oprit, ci s-a rotit in continuare. De indata ce se autoforma o alta alueta se lipea imediat la NUCLEUL ROTATOR. Credeam ca aluetele se vor lipi in totalitate, iar procesul acela de autocreatie se va opri, insa nu a fost asa. Deodata au mai aparut inca trei randuri de cercuri care se roteau, insa imediat ce se forma cate o alueta se lipea la nucleul central.

Am tot privit la procesul autocreativ. Dupa ce s-au terminat de lipit toate aluetele la NUCLEUL CENTRAL, acesta s-a alungit si a aparut Personalitatea Autocreata, careia Eu I-am spus Preasfantul Colaborator.
M-am apropiat de Preasfantul Colaborator si El m-a privit pe Mine si apoi mi-a zis cu voce tare pentru a vedea miscarea buzelor lui si auzeam cuvintele rostite de El care au fost asa:

“Imi faci un acoperamant ca al tau!”aici era vorba de Vesmantul Divin.

Am facut o concentrare din 3 elemente universale fine si am realizat un fel de stihar, cu care L-am acoperit pe Colaboratorul Divin Autocreat.

Elementele universale fine pe care Le-am folosit atunci au fost:

Elementul TEOMAN, care este albastru-auriu si are densitatea universala de 2,19 unitati universale.
Elementul TERIF care este auriu pur si are densitatea universal de 2,09 si elementul TEMIAN care este auriu-argintiu si are densitatea de 1,93 de unitati universale.

Am unit aceste trei elemente cu ENERGIA GANDIRII si apoi am realizat stiharul cu mainile mele. Dupa ce L-am acoperit cu stiharul I-am zis: “Urmeaza-Ma!”

Am facut pasi inceti, iar Colaboratorul Autocreat a venit dupa Mine si I-am aratat ALUETELE Mele, pe care le facusem atunci.

Preasfantul Colaborator a spus ca intelege ceea ce am facut Eu, dupa care I-am aratat INSTRUMENTUL DIVIN cu care masuram FERICIREA ALUETELOR si a elementelor VIETII VESNICE, dar Preasfantul Colaborator a spus ca FERICIREA trebuie examinata mai mult.

Mi-am dat seama ca aveam de-a face cu o FIINTA INTELIGENTA ori SUPERINTELIGENTA din Autocreatie.

I-am propus sa-I arat Intreg Universul si am plecat amandoi, mergand in pasi, dupa care I-am vorbit de deplasarea rapida pe care a facut-o odata cu Mine. Ne intelegeam perfect!

Ii vorbeam Preasfantului Colaborator rar, tare si clar. Nu era niciun cuvant rostit al carui sens sa nu-L fi inteles. 

I-am aratat Universul PRIMAR, elementele universale, structurile si starile schimbatoare. Uneori nu mai vorbea cu Mine, ci se gandea…

I-am propus ca sa extraga elemente din Univers si sa le dea forme.

Dupa cateva demonstratii ale Mele, Preasfantul Colaborator s-a obisnuit cu Lucrarea in Univers. Acesta a fost INCEPUTUL COLABORARII NOASTRE de Ordin Divin.

Sa fiti fericiti si va doresc succes!

Va multumim, Preasfinte Doamne DUMNEZEULE SAVAOT!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu