miercuri, 31 iulie 2019

Autocreatia Sfantului Duh explicata de catre Preasfantul Nostru Tata Divin - Constantin Dogaru

AUTOCREATIA SFANTULUI DUH EXPLICATA DE CATRE PREASFANTUL NOSTRU TATA DIVIN – CONSTANTIN DOGARU din Cartea “ AUTOCREATIA MARILOR PERSONALITATI DIVINE”

“La data de 9 februarie 2017, Preasfantul Nostru TATA DIVIN sau TATA CERESC a fost de acord sa imi vorbeasca despre Autocreatia Preasfantului DUH, asa cum a vazut-o El, din pozitia universala in care era atunci. Cu privire la acest Eveniment Autocreativ, Preasfantul Nostru TATA DIVIN a spus:

“EVENIMENTUL acesta s-a vazut ceva mai sus de CENTRUL Universului actual. Intre MINE si Domnul SAVAOT era o distanta de 1 AN LUMINA, sau poate ceva mai mult.

Atunci cand a inceput AUTOCREATIA CONDITIONATA a Sfantului DUH, NOI examinam anumite structuri interioare ale Universului, asezarea lor in plan universal, configuratia lor, respectiv energetica fericirii acelor structuri de atunci, in momentul in care se studia Universul PRIMAR.

Eu, TATAL DIVIN studiam o structura universala verde-aurie formata din 76 de elemente universale, iar Preasfantul DOMN SAVAOT studia una cu 114 elemente universale, dar acea structura era de culoare auriu-albastruie, deci studiau structurile extrem de frumoase.

Am observant la un moment dat, un fel de VARTEJ, asa ca o FURTUNA COSMICA si am ramas amandoi putin mirati, pentru ca stiam ca acea zona este linistita, extrem de linistita.

Era distanta dintre NOI, de 1 AN LUMINA, insa lucram in pozitii diferite si erau unghiuri diferite, fata de pozitia cu pricina. Acolo nu exista atractie gravitationala, insa pozitiile universale fiind diferite, a facut ca sa vedem Autocreatia Preasfantului DUH pe o modalitate diferita.

Distanta de 1 AN LUMINA, nu este o distanta prea mare pentru NOI si nu avea cum sa Ne influenteze vizibilitatea, insa unghiurile de lucru erau diferite in raport cu zona autocrearii SFANTULUI DUH.

Dupa VARTEJUL acela pe care l-am vazut, au inceput sa apara elementele VIETII VESNICE, amplasate circular, insa NOI priveam, asa cum ai privi un spectacol autocreativ.

Dupa ce VARTEJURILE cu elementele VIETII VESNICE s-au rotit destul de mult, a aparut o separare a lor, apoi am observant AUTOCREATIA ALUETELOR MARI.

Preasfantul Domn SAVAOT facuse si El ALUETE, insa mici, cu cateva elemente fiecare. Noi vedeam formarea ALUETELOR mari si inca destul de repede. Dupa ce se autocreasera mai bine de 100 de ALUETE, a inceput din nou acea MISCARE CIRCULARA ca a unui VARTEJ, insa de data aceasta se roteau toate ALUETELE CREATE si se uneau intre ele, insa NOI tot priveam si nu faceam absolut nicio miscare.

In timpul in care se uneau ALUETELE care se roteau, formand un NUCLEU, se autocreau altele, care se asezau in cercuri concentrice in jurul NUCLEULUI format, apoi se lipeau de NUCLEU cu o viteza foarte mare. 

Procesul acesta de autocreatie a durat o vreme, poate mai bine de 10 ani, in timp pamantesc.
Rand pe rand, cercurile de ALUETE se strangeu in jurul NUCLEULUI si se alipeau rapid. 

Am numarat toate ALUETELE ale Noului Autocreat si erau 1002. M-am tot uitat in jur sa vad daca nu mai apare ceva, dar nu a mai aparut nimic. Dupa ce s-a lipit si ultima ALUETA la NUCLEU, a inceput formarea Personalitatii, adica a aparut capul,ochii, gura, corpul, mainile si picioarele, exact ca ale noastre.

Eu eram la un astfel de prim proces, insa Preasfantul Domn DUMNEZEU SAVAOT, care asistase la Autocreatia Mea, privea mai indeaproape autocreatia aceasta, foarte iesita din comun.

Am stat si am privit multa vreme la Noul Autocreat si nu am zis absolut nimic, insa El Supremul S-a apropiat atunci cand Autocreatul clipea din ochii lui mari si plini de viata divina.

Era in picioare si nu se misca, doar clipea, insa Preasfantul Domn DUMNEZEU SAVAOT l-a intrebat pe LIMBAJUL DIVIN de atunci:

“Stii cine esti?”

Intrebatul a deschis gura si a zis catre El:

“Stiu! Sunt ca Voi!”

Am ramas uimit si M-am intrebat: Cum putea sa vorbeasca imediat?

Preasfantul DOMN DUMNEZEU SAVAOT I-a zis:

“Uite, Eu am sa fac pasi, iar Tu ai sa vii dupa Mine, dar sa nu te grabesti!”

Se vedea ca Supremul Domn DUMNEZEU SAVAOT avea calitati divine de Ordin Pedagogic, pe care Eu, TATAL DIVIN inca nu le stiam atunci.

Supremul a facut cativa pasi, iar Noul Autocreat a mers dupa El.

“Acum, daca esti ca Noi, te vom numi Colaboratorul de bun venit, i-a zis Domnul DUMNEZEU SAVAOT

“Bine, zice Autocreatul! Dar pe El cum Il cheama?” Si a aratat cu mana Lui cea alba catre Mine
El este Colaboratorul nostru si fara sa mai zica ceva, Supremul a facut o miscare rapida cu amandoua mainile si a creat un fel de vesmant alb pe care I l-a intins si a zis:

“Acesta este vesmantul Tau, cel divin.” Apoi I L-a dat, iar vesmantul alb i-a cuprins fiinta lui cea aurie din toate partile.

Priveam si nu spuneam nimic la ei, care se pregateau ca sa mai faca alti pasi in Universul PRIMAR, insa Noul Autocreat a zis:

“De ce nu vorbesti cu Mine?

“Vorbesc Prealuminate Colaborator de Bun Venit si iti spun: “Bine ai venit!”

Acesta a fost inceputul discutiei noastre TRIPARTITE, apoi am inceput sa ii explicam elementele Universului PRIMAR, structurile aranjamentele si frumusetile Universului PRIMAR de atunci.

Dar Noul Autocreat ne intreba orice vedea, iar Noi ii explicam si ii dadeam raspunsuri la toate intrebarile puse de El.

Asa am vazut Eu, care sunt Preasfantul Vostru TATA DIVIN sau TATA CERESC ori TATA DUMNEZEESC, Autocreatia Sfantului DUH. Sa fie de atunci vreo 40 de miliarde de ani sau chiar 50.
Aici s-a incheiat MARELE PROCES al AUTOCREATIEI DIVINE si ne bucuram ca dupa mai bine de 5 miliarde de ani, de la creatia PRIMILOR OAMENI acum se scriu pe Planeta Pamant si aceste EVENIMENTE UNIVERSALE ale AUTOCREATIEI Marilor Personalitati Divine sau Dumnezeiesti.
Eu, TATAL VOSTRU Ceresc spun aceste cuvinte in LIMBA ROMANA pentru a fi scrise de catre toti oamenii d epe intreg Pamantul.

Generatii intregi de oameni din toata lumea care au existat pe Planeta Frumoasa au intrebat despre felul in care Dumnezeirea a luat fiinta. Iata ca s-au dat raspunsuri exacte pentru civilizatiile care nu mai sunt pe suprafata Pamantului, dar si CIVILIZATIA ACEASTA CARE ESTE PE SFARSITE, INSA ACUM LA SFARSITUL ACESTEI CIVILIZATII v-am adus aceste noutati inedite cu privire la Marile Personalitati Divine.

Dupa Noi, cei Trei Mari Autocreati, a fost Primul Meu Fiu Divin, pe care l-am numit FIUL VIETII VESNICE = IZMOR, dupa un PROGRAM facut de NOI si dupa o alta METODA de CREATIE UNIVERSALA.
CREATIA Primului FIU DIVIN, pe care l-am numit IZMOR, a durat atunci ceva mai mult, insa ne bucuram ca Planul Nostru cu privire la Creatie a reusit de la inceputul marii noastre activitati de Ordin Creativ.

Prealuminatul IZMOR ( IISUS) a fost creat din 19 ALUETE, a cate 19 elemente cu VIATA VESNICA, extrem de luminoase si de aceea LUMINA a fost si va ramane dar se va amplifica mai mult. Acum Prealuminatul IZMOR are 33 de ALUETE DIVINE, dar inobilarea Lui nu se va opri aici, asa cum nici inobilarea Prealuminatilor nu se va opri aici.

Consideram ca Prealuminatii Divini pe care i-am indumnezeit au fost si sunt Prealuminati de mare succes ceresc si dumnezeesc.

Respectati va rog Prealuminatii din Sfanta IMPARATIE a CERURILOR, pentru ca orice PREALUMINAT este superior INGERILOR, SERAFIMILOR, HERUVIMILOR, prin natura creatiei sau a inobilarilor lor.
Am trecut de multa vreme la GENERATIA creatilor inobilati care sunt multi, dar vor fi si mai multi in viitor. Avem nevoie de toti Prealuminatii, fie de cei create, fie de cei inobilati.

CREATIA nu se opreste aici, adica la GENERATIA a X a de INGERI si nici la a XI a .

Pentru uniformizarea Universului actual, cat si pentru extinderea lui, avem nevoie de mai multe Personalitati Ceresti, cat si de contributia fiecaruia din voi.

Am spus Eu, TATAL CERESC si cel DUMNEZEESC, toate aceste cuvinte in LIMBA ROMANA pentru a fi pricepute, invatate si pentru ca sa respectati intreaga DUMNEZEIRE cat si pe Cei din Sfanta Imparatie a Cerurilor. Respectati Cuvintele Mele si ale Intregii Dumnezeiri.

Cartea aceasta este UNICA, iar alta cu privire la AUTOCREATIA MARILOR PERSONALITATI DIVINE nu voi mai transmite.

Cartea aceasta este valabila pentru toti pamantenii interestati de DUMNEZEIRE, cat si de TOATE CIVILIZATIILE UNIVERSULUI ACTUAL ( extraterestre).

Va indemn la multa chibzuinta,la fapte bune facute cu smerenie si la acceptarea totala a Lucrarii Divine de Creatie si de raspandire a Adevarurilor Ceresti!

Sa fiti binecuvantati cereste!

Va multumim Preasfinte TATA DIVIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu