miercuri, 17 iulie 2019

PROFESORUL KANIUS de pe Planeta ZEFIRUS despre Obiecte de Zbor Cosmice - CONSTANTIN DOGARU





(Marti, 23 Septembrie 2014, orele 13,35)
Dragii mei colaboratori de pe Pamant, binecuvantarea Dumnezeului cel mare si a Universului sa fie peste voi!
Sunt KANIUS, Profesor Universitar si Membru al Academiei de Stiinte de pe Planeta ZEFIRIUS, din Sistemul KONDORIAN.
Ce pot sa va spun este ca l-am auzit de multe ori pe CONSTANTIN vorbind cu alte personalitati din Univers, asa incat am propus Colegiului nostru sa luam si noi legatura cu Planeta Pamant. Doresc sa va vorbesc despre obiectele de zbor,pe care voi le numiti impropriu OZN-uri sau farfurii zburatoare.
Obiectele acestea cosmice nu sunt numai plate, ci au si alte forme precum cilindrica, elipsoidala,piramidala, asa incat nu sunt asa de neidentificat.
Orice corppoate zbura daca ii anulezi greutatea si daca ii impui o anumita caracteristica de zbor, trebuie insa respectata forma aerodinamica ca si sistemele de manevra si control.
Voua pamantenilor,pot sa va zic, ca la timpul actual, cu toate tehnologiile pe care le aveti, nu puteti realiza un obiect de zbor plat, mai ales cu motor fara combustie interna.
Motoarele acestea pentru nave de zbor in Univers, NU MAI SUNT CU COMBUSTIBIL, CI SUNT ENERGETICE,ori voi nu aveti in prezent asemenea materiale din care sa faceti nici cel mai simplu motor energetic.
Sunteti in perioada otelurilor grele,perioada pe care trebuie sa o depasiti, ca astfel sa puteti obtine oteluri usoare, precum si oteluri transparente, dupa aceasta faza veti ajunge la metale usoare si superisoare.
Noi am depasit de mai bine de 1000 de ani aceasta faza si am ajuns de la oteluri usoare la supermetale. In momentul in care beneficiezi de materiale si persoane superinteligente, poti realiza cele mai grozave inventii, insa pe Pamant situatia este cu totul alta. Orice inventie trebuie sa aibe caracteristici dominative cu care sa asupresti omenirea.
Ori,in tot Universul s-a eradicat exploatarea, iar armamantul termic, nuclear, distructiv nu mai exista de mult timp. Armamantul care infecteaza si imbolnaveste nu mai exista nici el demult in Univers. la voi pe pamant, cei puternici sunt cei mai inarmati. la noi, cei mai puternici, sunt cei mai destepti.
Avem si noi armament, dar el este energetic, ce nu polueaza, nu infecteaza, ci doar distruge tinta propusa si nimic altceva. la voi pe planeta,cu o bomba se distruge un oras sau o zona intreaga si astfel mor persoane nevinovate. Toate categoriile voastre de armament odata cu explozia ,distrug si altele, inclusiv oameni,inafara de tinta.Nu e cinstitinaintea nimanui s afaci asa ceva.
Producatorii vostri de armamanet ar trebui inchisi si deportati undeva departe in Univers si fara posibilitatea de a reveni vreodata pe pamant. Asa as face eu cu ei toti, dar pana atunci voi propune Consiliului Universului ca sa-i strangem pe toti acestia de pe Terra.
Daca Dumnezeul celmare ne-i ia, ci ii lasa sa se pocaiasca in conditiile lor de lux si huzur, noi le vomoferi o conditie de pocainta si un model special, adica departe de Pamant, de unde sa nu se mai intoarca. Cam asta as face cu ei. Cam asta as face eu tuturor celor care fabrica obiectele mortii.
Va spun ca si guvernul nostru are o armata aeriana si o alta la nivel de planeta, dar care nu afecteaza sub nicio forma starea solului sau a aerului. cand se trage cu ARMA ENERGETICA, nu se aude niciun zgomot, nu se produce nicio trepidatie, doar obiectivullovit se distruge, iar lovitura armei nu se vede, cum se vad la voi gloantele, obuzele, rachetele.
Nu exista in galaxia noastra poluare fonica si nici ucidere, caci la noi nu se urmareste uciderea, ci doar distrugerea posibilitatilor de ucidere a agresorilor. Totusi au fost si cazuri in care multi agresori au fost pulverizati impreuna cu obiectivele lor.
In ceea ce va priveste pevoi pamantenii, voi pune problema atat in Consiliul Colegiului Universitar, cat si la Consiliul Universului ca sa se ia masuri cu cei care nu respecta nimic.
Nu respecta nici voia lui Dumnezeu cel Mare, nici voia pamantenilor, nici Legile Universului, pentru aceste nerespectabilitati ei vor fi trasi la raspundere si vor da socoteala.
Domnul profesor mi-ati putea oferi o descriere a dvs?
Ei bine, sunt profesor universitar, predau aeronautica si sport aeronautic. Am 120 ani.
Privitor la varsta, cam cat se traieste pe ZEFIRIUS?
In medie 500-600 de ani si chiar mai mult, respectiv 800 de ani, la noi anul zefirean are 7 luni si 13 zile. Am 1,75 cm, fata rotunda, ochi albastri,parul blond spre castaniu, pe care-l port lung de 30-40cm. Am barba, pentru ca toti profesorii universitari poarta.
Sunt casatorit de 20 de ani si impreuna cu EMIA, sotia mea am un baiat de 10 ani pe nume ENIUS, care este clasa a 6 a. Sunt un BUN TELEPAT.
Banuiesc ca si prezidentul planetei la fel
Intr-adevar, Prezidentul ARDEN este un MARE TELEPAT.
Vorbiti-mi va rog despre conditiile atmosferice de pe ZEFIRIUS
Nu suntem departe de URANIUM, dar suntem doua civilizatii in acelasi SIstem KONDORIAN, beneficiind de conditii asemanatoare. Atmosfera noastra are cam 20% oxigen, iar suprafata apelor este de 45%.
Aveminsa, maimulte paduri si ape si desigur maimulta veselie , fata de URANIENI.Noi nu am avut un colaps, pentru ca noi am renuntat de bunavoie la toate industriile,inclusiv la cea extractiva poluanta. Am renuntat totodata la toate categoriile de armament distructiv si infestiv.
Am renuntat de asemenea la toate medicamentele cu efecte secundare. Am ridicat la un nivel superior MEDICINA ENERGETICA. Pe planeta noastra nu se fac medici decat cei inzestrati cu FORTA ENERGETICA de VINDECARE. fara o asemenea calitate, nu te accepta nimeni sa urmezi studii medicale.
In ce consta hrana voastra?
Consumam hrana vitaminizanta, dar mancam si fructe, insa proaspete, bem sucuri si lapte. carnea insa o presam, folosind doar sucul ei.
Privitor la viata sociala, nu este chiar asa o mare strictete. Exista ordine si disciplina,insa comparativ cu URANIENII, noi avem mai multa distractie si veselie.
Cu aceasta inchei, multumind ca am reusit sa stabilim o linie de conversatie cu Pamantul, mai exact cu ROMANIA.
Si noi ii multumim domnului prof. KANIUS, pentru dorinta sa de a ne ajuta cu informatii din domeniul stiintific si nu numai, in vederea depasirii stadiului in care ne aflam."
CONSTANTIN DOGARU - APARATE DE ZBOR COSMICE - COMUNICARI DE LA ALTE CIVILIZATII DIN UNIVERS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu