luni, 8 iulie 2019

Originea Fortei Primordiale - Constantin Dogaru



"Originea Fortei primordiale este una foarte veche,aceasta FORTA PRIMORDIALA s-a autocreat, atunci cand existau doar microelementele in stare neactivata. Nu se putea vorbi atunci de existenta unui Univers anume, pentru ca nu avea din ce sa fie format, microelementele erau peste tot, in forma lor primara, neactivata, dar nu se stia miscarea. Din toata comuniunea microelementelor nemiscatoare a inceputurilor nedescrise, s-a generat o energie comuna a inceputurilor, pe care nu o deranja absolut nimeni. Energia aceasta a microelementelor statice s-a autoconcentrat.
AUTOCONCENTRAREA ENERGETICA a fost prima stare de miscare in situatia aceea de ordin infinit, dar aceasta autoconcentrare nu s-a oprit undeva anume, ci a continuat pana s-a format primul nucleu energetic. Acest NUCLEU ENERGETIC a format ORIGINEA FORTEI PRIMORDIALE.
Orifinea nu a fost de natura stationara, ci s-a miscat oriunde, printre microelementele de atunci si s-a format primul element de forta numit ELEMENTUL de MISCARE.
Al doilea element al fortei este ELEMENTUL de GANDIRE. Orice forta reala si miscatoare, gandeste intr-un fel anume. Gandirea de atunci era extrem de simpla si nu complexa, cum sunt acum gandurile fiintelor vii . Si totusi fiintelevii devin forte, datorita scurtei lor existente. O existenta de sute de ani terestri, se poate considera o existenta efemera, adica nici macar foarte scurta.
O existenta de un milion de ani, abia o consideram foarte scurta.O existenta de un miliard de ani, nu s epoate consudera nici macar o existenta mijlocie, caci existenta mijlocie trebuie sa aiba cel putin o suta de miliarde de ani, dupatimpulvostru planetar.


Divinitatea voastra se grabeste in ceea ce priveste a lua viata creatiilor sau a vietatilor terestre, ceea ce reprezinta un dezavantaj al evolutiei voastre existentiale.
Ar fi trebuit ca planetele facute de catre Divinitate si creatii sai, sa nu se invarta asa de repede , ci multmai incet, insa incetinirea se poate face si de acum inainte, modificand conditiile existentiale universale.
Vrea Divinitatea ca sa modifice Universul creat din planete, sisteme, galaxii? Desigur ca nu vrea asa ceva la momentul acesta universal.
Alt element de forta este ELEMENTUL de CARACTER DINAMIC. daca se trece de la miscarea extrem de lenta la una mai rapida, apare acest caracter de ordin mai dinamic, in situatia existentiala a infinitului. Acum dinamismul a evoluat si a intrecut gandirea. Multi dintre voi nu stiu cum functioneaza o masina, dar folosesc masini cu viteza mare, fie la deplasarea in atmosferaq sau dincolo de limitele atmosferelor planetare.
Alt element al unei FORTE este ELEMENTUL CREATIV. Dupa o experienta indelungata, apare CREATIA EVOLUTIVA sau creatia concentrativa, insa totul depinde de situatiile reale sau de moment.
Abia atunci cand a aparut MISCAREA si apoi ciocnirile microelementare, s-a produs o EVOLUTIE ASCENSIONALA, in care multe microelemente s-au dezvoltat, altele s-au combinat intre ele, iar unele au evoluat singular, in functie de caracterele lor.
Din multele mii de microelemente amestecate intre ele, au ajuns dupacombinatii si evolutii, doar la un numar de 3900, care au format primul NUCLEU UNIVERSAL. Atunci s-aprodus o mare ruptura intre situatia care a fost si cea nou creata de nucleul universal. A aparut elementul specific alconcentrarii universale, de care eu si FORTA PRIMORDIALA am beneficiat,insa nu m-am amestecat in creatie sau in diferentieri,ci am lasat ca totul sa decurga intr-o modalitate naturala, fara sa favorizez atunci pe cineva anume.
Microelementele sau elementele nou create, nu m-au vazut si nu ma vad nici acum, cand va vorbesc voua prin fiul Constantin. Nu am gasit deocamdata pe altcineva mai bine dispus si mai colaborationist, decat pe fiul Constantin din Univers si din Vid.
Daca elementele si respectiv fiintelevii, care au fost pana acum, nu m-au vazut, deci nu m-au intrebat, Eu, FORTA PRIMORDIALA, nu le-am vorbit pentru ca nu aveam de ce sa le vorbesc.
Eu, FORTA PRIMORDIALA NU FAC PARTE DIN DUMNEZEIRE si nici din vreun consiliu anume de conducere universala sau extrauniversala, ci Eu exist oriunde in Univers si in afara Universului actual.
Am spus ca voi activa microelementele din Vid, din Univers si de pe Planeta Pamant, de aceea am si inceput aceasta activare, din acest moment universal, luna septembrie a anului 2018, dupa calendarul vostru de ordin pamantesc.
Am spus toate acestea pentru ca doar fiul Consyantin m-a intrebat pe mine, cate ceva despre existenta mea, insa Dumnezeirea voastra, nu m-a intrebat pe mine absolut nimic.
Am inteles ca trebuie sa expun cate ceva, despre existenta mea, despre autoformarea mea si despre lucrarea mea."
" Sunt ortodox. Comunic cu divinitatea si cu sf. Pers. Ceresti de 35 de ani. Am scris 211 carti " Constantin Dogaru, scriitor
Cartile: " Planeta Uranium, Planeta Dreptatii Universale,Planeta Perfecta", Ce a fost inainte de Universul pur" , "Istoriografia Universului", "Fericirea Universala si Acatistierul Universului", "Lectiile Domnului Dumnezeu Savaot", "Sfantul Inger Anamabar intai, pedepsitor de duhuri rele", "Activitatea si Psaltirea Preasfantului Duh", " Razboiul din iad si consecintele lui", " Initiere intru cele sfinte dumnezeiesti", " A doua imparatie cereasca", A treia imparatie cereasca"pot fi comandate de la Domnul CONSTANTIN DOGARU prin intermediul Facebook -ului, il contactati pe messenger . Veti primi coletul prin Posta Romana si veti achita cartile prin mandat postal pe adresa OP1, CP10, Cod 805300, deoarece dansul nu a cerut bani pentru aceste informatii. Suma estimata de mine pentru acest colet a fost de 150 de Ron. Avand in vedere care este pretul unei carti din librarii si cam ce nivel are informatia continuta in ele la ora actuala, eu spun ca pentru a cunoaste mai mult, in calea dorintei de a evolua spiritual nu trebuie sa existe niciun fel de retineri. Succes!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu