marți, 9 iulie 2019

Domnul Dumnezeu Savaot despre Universul Primar - Constantin Dogaru




" In calitate de prima mare Personalitate Divina, care are cea mai multa experienta dumnezeiasca, Preasfantul Domn Savaot a spus:

"Cu siguranta ca autocreatia Mea de ordin divin a fost in planul UNIVERSULUI PRIMAR, dar aceasta nu mi s-a adus la cunostinta atunci, dupa marele proces al autocreatiei mele. Ma bucur ca fiul Constantin din Romania a scris acest volum real ce prezinta noutati si pentru Noi, in faza de acum 15.10.2017.

Existenta MEMORIEI UNIVERSALE intr-o forma extrem de avansata, in care toate evenimentele universale sunt notate in diverse forme de scriere memoriala, este o noutate ce trebuie luata in consideratie.

De asemenea Legile Autocreatiei Universale,la care inca nimeni nu s-a gandit vreodata, exista de la inceputul formarii UNIVERSULUI PUR de altadata. daca Sfintele PROGRAME SECVENTIONALE pot citi MEMORIA UNIVERSALA si o pot traduce in forme pur explicabile, inseamna ca am mai facut un pas mare in cunoastere si in descoperirea de ordin universal.

Iata ca Universul cercetat de Noi. adica de Marile Personalitati Divine,inca mai are taine care se descopera, dar prezinta si noutati absolute, chiar la timpul actual.

Universul este interminabil si cine stie cate surprize vor mai fi dezvaluite si de acum inainte, fie pentru Noi sau fie pentru toti creatii Nostri sau ai intregului Univers.

Extinderea Universului este acceptata si nu mai urmeaza decat o cercetare ampla, respectiv specializarea miliardelor de personalitati ceresti, care sa fie capabile de realizarea acestei extensii mai mari.

Cu toti cei care au fost in generatiile intaia, a doua si a treia de INGERI s-a realizat UNIVERSUL VAZUT, dupa Planul nostru Divin, dar acum putem spune ca avem mult mai multe generatii de INGERI, mult mai multi PREALUMINATI si multe CERURI FUNCTIONALE, care sunt perfecte la nivel universal.

Daca am reusit ca sa captam si SUFLETELE EXTRATERESTRE in CERUL UNIVERSAL, facut de Sfintele personalitati, dupa planul nostru, inseamna ca avem o energetica de buna concordanta in intreg UNIVERSUL ACTUAL, care este de ordin complex, avand elemente, structuri, forte, planete, sisteme, galaxii si multe personalitati conlucratoare si observationale.

Am vazut evolutia structurilor universale in totalitatea lor si apoi am vazut AUTOCREATIA Colaboratorului prim, care este acum Preasfantul vostru TATA DIVIN, precum si a Colaboratorului de bun venit, care este acum PREASFANTUL DUH.

Am cercetat si am conlucrat cu totii, dar nu ne vom opri aici, ci vom continua cercetarile, extensia Sfintei Imparatii a cerurilor, precum si extensia Dumnezeirii.

Dumnezeirea este una, insa Personalitatile Divine s-au inmultit, chiar daca unii teologi pamanteni, parca M-AR OBLIGA SA FIU DE UNUL SINGUR IN CONTINUARE.

Dar nu mai sunt singur,pentru ca am fost vreo douazeci de miliarde de ani in raport cu timpul vostru planetar. Daca am face o demonstratie de vizibilitate in spectrul ROGVAIV, pentru a ne vedea cel putin o data multimea Sfintelor Personalitati Divine. Cati dintre oameni vor rezista la aceasta demonstratie divina?

Este o intrebare, pe care mi-o pun EU, DOMNUL DUMNEZEU SAVAOT, pe care unii nu il acceptati, iar altii ma confundati chiar ca pe o modalitate voita sau aparent nevinovata. Dar una este sa nu stii si alta este sa nu accepti cel putin realitatea dumnezeiasca.

Voi vreti sa stiti Universul, dar nu vreti sa stiti DUMNEZEIREA care v-a creat si v-a dat viata terestra si vesnica. Universul este VESNIC cu toate ale lui, DUMNEZEIREA este VESNICA,cu toate ale ei, dar si SUFLETELE VOASTRE SUNT VESNICE, pentru ca sunt create de DUMNEZEIREA cea VESNICA din ALUETELE care contin elementele vietii vesnice.

Daca eu, Domnul DUMNEZEU SAVAOT, nu as fi descoperit elementele vietyii vesnice, nu v-as fi creat niciodata. Si eu si toate Sfintele Personalitati, avem in fiintele noastre, elementele vietii vesnice, care sunt extrem de sensibile.

Cu privire la faptul ca Universul doreste la realizarea unui CER al lui, in care sa adune persoane destepte si extrem de destepte pentru a continua activitatea la infinit, pot spune ca nu am nimic impotriva.

Am si avem sa vedem si acest aspect al UNIVERSULUI ACTUAL, care este destul de complex, insa ne bucuram ca suntem un bun exemplu cu privire la CREATIE, la conceptie si realizari.

Daca UNIVERSUL ACTUAL are nevoie si de creatii nostri cei DESTEPTI pentru A CONLUCRA LA INFINIT, inseamna ca avem o CREATIE nu numai de importanta cereasca si planetara, ci la nivel UNIVERSAL.

Felicit UNIVERSUL pentru aceasta idee mareata, EU, DOMNUL DUMNEZEU SAVAOT si binecuvantez pe cei DESTEPTI, care sunt creatii nostri, sa duca la infinit conlucrarea cea de bun augur.

In acest caz, UNIVERSUL ACTUAL a luat exemplul nostru de a face o buna concordanta si o buna comuniune intre toti DESTEPTII si intre toti EVOLUATII DIN TOATE CIVILIZATIILE CARE EXISTA.

M-ar bucura enorm de mult daca NUMARULPAMANTENILOR DESTEPTI alesi de UNIVERS va fi mai mare decat numarul total al DESTEPTILOR din tot UNIVERSUL.

Binecuvantarea Mea cea Dumnezeiasca o dau EU, DOMNUL DUMNEZEU SAVAOT pentru toti cititorii acestui minunat volum!

Multumiri aducem Sfintelor PROGRAME UNIVERSALE,precum si Personalitatilor din Civilizatia Extrauniversala, care ne-au comunicat aspecte necunoscute, dar reale si acceptabile" 15.10.2017

Domnului Prof. Constantin Dogaru ii puteti scrie pe adresa OP1, CP10, Tecuci, Judetul Galati, Cod 805300 sau il puteti contacta direct pe Facebook


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu