vineri, 19 iulie 2019

Domnul Iisus Hristos despre Navele Cosmice din Univers - Constantin Dogaru



"Binecuvantata sa fie Dumnezeirea cea vesnica !Binecuvantata sa fie lucrarea ta, Ana-Maria!

Fiind ocupat cu lucrarea CELURILUI CHRISTOFORIC, respectiv cu constructia bazei sale mari, am intarziat transmisia, dar acum vreau sa iti vorbesc cate ceva despre navele cosmice din Univers.

Obiectele acestea de zbor, unele au forma plata, altele alungita, altele cilindrica, altele piramidala. Cum lucreaza cu ele cei de pe alte planete? Le anuleaza greutatea, apoi le imprima o traiectorie in Univers. La voi insa, intreaga industrie aeronautica se bazeaza pe motoare de forta care consuma combustibil, consuma foarte mult si fac si multa poluare.

Polueaza atat Pamantul, cat si atmosfera si spatiulcosmic. Din punctul nostru Divin,aceasta poluare este neconvenabila, dar degeaba o socotesc Eu ca fiind un pacat, ca nimeni nu ma asculta. Toti clericii au masini. Toti demnitarii de stat au masini. Toate armatele au masini care folosesc extrem de mult combustibil.

Acum cateva zile, CONSTANTIN a dat foc la gunoaie si Eu i-am zis ca face poluare. Replica lui a fost: " Cei care au portavioane si rachete, nu fac gunoaie?Pe mine ma vezi ca ard un brat de gunoaie, dar pe aceia nu-i vezi?"

"Eu vad,cum sa nu,i-am raspuns.Eu ii vad pe toti, dar cine ma asculta pe Mine, mai ales cand e vorba de deplasare si frig? Pentru ca oamenii vor sa se incalzeasca, pun orice pe foc,nu conteaza ca polueaza, numai sa nu tremure de frig"

Tot CONSTANTIN a spus :" Sa scoti frigul din atmosfera si lumea nu o sa mai faca foc"

Ei, asa ceva nu este posibil, caci frigul, gerul,ploaia si zapada distrug o mare parte din microbii planetei, daca microbii ar ramane, populatia globului s-ar imbolnavi.

Si iata asa fac eu discutii cu CONSTANTIN, numai ca sa ajungem la un consens si o rezolvare si el zice: " Eu nu vreau sa mor de frig, de dragul nepoluarii si a mai spus ca el si toti stramosii vostri au pus lemne pe foc.

Au pus e adevarat, planeta se strica,curatenie nu exista, de aceea ma bucur ca ENERGETICA INTERIOARE ECHILIBRATOARE a CERULUI CHRISTOFORIC va face in asa fel incat vor ramane pe Pamant vreo 100 de milioane de oameni "APOCALIPSA" sau " INALTAREA "sau "ASCENSIUNEA" sau " EVENIMENTUL " - DENSITATEA a 5 a.
In acest fel se va subtia substantial si poluarea.

Dar nu-i drept Doamne, ce vina au toti pamantenii de poluarea planetara?
Lasa acum asta si asculta mai departe.

TOATE NAVELE DIN CIVILIZATIILE EXTERIOARE, CARE VOR SOSI PE PLANETA VOASTRA, VOR TRECE PRIN PORTILE UNIVERSALE ALE CERULUI CHRISTOFORIC.
Acolo, am instalat o Ostire, care va analiza pe fiecare trecator cu obiectul lui de zbor.
Bineanteles ca NU VOR MAI VENI CEI DIN CIVILIZATII NEASCULTATOARE DE DUMNEZEU, iar navele celor suparati pe mine nu vor mai avea acces prin PORTILE Cerului Meu.

Cate astfel de Civilizatii sunt suparate pe tine, Doamne?
12 in tot Universul, dar nu o sa iti dau nume.

Cat ii priveste pe CEI CE VOR RAMANE PE PAMANT, dUPA ECHILIBRAREA ENERGETICA , acestia VOR VEDEA IN CERURI sau DIMENSIUNI pe SFINTI si pe INGERI.

VOR VEDEA totodata si in Univers, pe CEI CE ZBOARA CU "FARFURIILE" LOR ca sa fiu in ton cu voi. Caci OZN-urile nu sunt pentru Mine, sunt pentru voi.

Eu identific fiecare nava in parte din Univers, voi nu identificati, deci pentru Mine ele nu exista, credeti voi.

IN VIITOR, VETI PUTEA VEDEA PE FIECARE si daca nu veti vrea sa stea de forba cu voi, atunci ii veti face cu mana sa plece ( CLARVEDERE, TELEPATIE)

Cu aceasta inchei, binecuvantandu-va dumnezeieste, cereste si duhovniceste, apoi Domnul IISUS a plecat, retragandu-se in CERUL CHRISTOFORIC, unde este foarte mult de lucru."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu