vineri, 26 iulie 2019

Autoformarea Marilor Personalitati Divine in Universul Primar - Constantin Dogaru



Cartea “ AUTOCREATIA MARILOR PERSONALITATI DIVINE”


Dupa Universul PUR a urmat Universul EXTINS, apoi cel POLARIZAT, iar dupa FAZA CATACLISMICA a urmat refacerea si Universul PRIMAR.
Toate evenimentele intamplate de la formarea Universului PUR si pana acum, au ramas imprimate in MAREA MEMORIE a Universului.

EXISTENTIALISMUL Divin a inceput in Universul PRIMAR, la un anumit grad de asezare si uniformizare generala.

Universul a acumulat o experienta colosala si a determinat conditiile AUTOCREARII Marilor Personalitati Divine, pe rand, nu toate deodata.

Prima Mare Personalitate Divina, care s-a AUTOCREAT in Universul PRIMAR a fost Domnul DUMNEZEU SAVAOT, de aici situatia devine usor explicabila deoarece Domnul DUMNEZEU SAVAOT a vorbit despre El insusi cat si noua, despre conditiile universale pe care le-a vazut dupa PROCESUL AUTOCREATIEI Lui.

In acest sens, Domnul DUMNEZEU SAVAOT a spus:

“ Dupa AUTOCREATIA Mea, am privit in jur, adica in  Universul PRIMAR care avea toate elementele structurate si nestructurate de atunci. Mi-am zis ca trebuie sa ma misc, pentru a pipai fiecare element al Universului pe care il vedeam.

Erau structuri frumoase, foarte frumoase, chiar exceptional de frumoase. Nu exista niciun deranj, nu se auzea nici o voce, nu era absolut nici o miscare. Am inceput sa fac pasi. Desigur ca asa am inceput sa merg incet. Am mers, am vazut, am pipait si am examinat fiecare element cu element. Mi s-a parut ca erau multe!

Dar cat de multe?

De unde incep elementele Universului si unde se termina?

Acesta a fost primul meu gand de atunci, dar cand m-am vazut pe Mine, insa nu ma asemanam cu elementele Universului PRIMAR, ci eram diferit.
Eram o FIINTA VIE care gandea, se misca, se exprima in raport cu ceea ce vedea, adica cu ceea ce vedeam atunci.

Cat de mare este intinderea in care ma aflu?

Acesta a fost un alt gand intrebator al meu, dar nu am avut nici un raspuns din partea nimanui. Am facut o deplasare in alta zona a Universului PRIMAR in afara de cea in care a avut loc AUTOCREATIA Mea. Era diferita de cea anterioara sau de prima zona vazuta initial.

Structurile erau diferite si luminile emise de catre STRUCTURILE UNIVERSULUI erau diferite.

 Am intrebat cu voce tare:

Cine v-a facut pe voi? Dar nu am primit niciun raspuns din partea nimanui.
Am mers mai departe, am intrat intr-o zona cu elemente care vibrau.   M-am apropiat de acele elemente argintiu stralucitoare, auriu stralucitoare sau albastrie cu un caracter exceptional. Am inceput sa vorbesc si sa le pun intrebari, cum ar fi :

De ce sunteti aici?

Cine v-a facut?

Cine v-a dat lumina si stralucirea?

La intrebarile mele, acele elemente sub forma unor ESANTIOANE mari VIBRAU. Era un semn din partea lor, fiind primele elemente de viata pe care le-am vazut, sau mai bine zis le-am depistat. 

M-am uitat la acele elemente si am inceput sa le examinez. Imi erau dragi! 

Asa am inceput sa am sentimentul de FERICIRE DIVINA.

 Era primul SENTIMENT pe care l-am avut in Univers, dar am continuat examinarea elementelor din Univers.

SENTIMENTUL de FERICIRE care a aparut in fiinta Mea Divina, parca m-a invadat total. Priveam cu demnitate elementele care VIBRAU. Unele VIBRAU mai mult, iar altele mai putin.

Am zis atunci ca fenomenul acesta poate fi dezvoltat, dar a fost numai un gand si am trecut mai departe la examinarea altor elemente si a altor structuri din Universul PRIMAR.

Incepeam sa denumesc culorile pe care le vedeam Eu atunci. Aceasta a fost prima lucrare de denumire, adica denumirea culorilor care exista si acum. Nu m-am gandit la spectre, ci la culorile simple ale elementelor Universului PRIMAR.

Inca nu incepusem sa scriu, ci denumeam orice culoare care aparea. Am observant la un moment dat al cercetarii Mele de Ordin Primar, ca exista elemente care isi schimba culorile. Am stat si am privit indelung, apoi am inceput examinarea acelor elemente.

Am gandit destul de mult la fenomenul schimbului de culoare al elementelor primare care intrau in acea stare. Unele elemente isi schimbau culorile mai des, iar altele mai rar. Unele elemente au doua culori, altele trei, dar sunt elemente cu 4,5,6 sau 7 culori. Asemenea elemente exista si acum in Univers.

Intram uneori in zone cu lumina mai putina, alteori treceam prin zone complet intunecate si am vazut ca din fiinta Mea Divina iese o lumina care ilumina zonele intunecate ale Universului.

Este autoiluminarea Divina a Domnului DUMNEZEU SAVAOT( a zis sa fie LUMINA dar are si acum, pentru ca elementele ALUETELOR sunt luminoase, inclusiv ALUETELE au LUMINA lor). LUMINA DIN LUMINA asa cum se spune.

In acele zone, nu existau elemente de culoare alba. Rosie, galbena sau verde, ci erau elemente care aveau culorile violet inchis sau indigo spre negru. Unele elemente cei drept putine la numar, au culoare neagra, dar si negrul unor elemente se diferentiaza de negrul altora. Mi-am dat seama ca in cadrul unei culori, exista mai multe nuante de tip universal.

Culorile elementelor genereaza LUMINA UNIVERSALA.

Am inceput o noua observatie asupra nuantelor culorilor date de elementele Universului, dar Universul PRIMAR are si el surprizele lui uneori neasteptate. Aceste surprise sunt ATEMPORALE, dar exista uneori cate o schimbare brusca de temperatura, schimbarea iluminatului (zonal), ori schimbarea starii zonale.

Sunt peste 20 de STARI ZONALE in Univers, dar fiecare se schimba intr-un fel anume, adica CICLIC sau ACICLIC.

Dar cine impune schimbarile?

Aceasta a fost o alta intrebare de-a Mea.

Mai tarziu, dupa ce am cercetat Universul singur, am observat POLARITATEA Universului.

POLII Universului interactioneaza intre ei si impun starile de schimbare in intreg volumul lui.

Unele zone se schimba mai mult la interactiunea POLILOR Universului, altele mai putin. Sunt si ZONE STATIONARE. Zonele din Universul INFERIOR de ACUM, sunt cele mai stabile, de aceea am binecuvantat extinderea Cereasca ( Crearea Cerurilor).

Un semn de mirare mi-a produs Labirintul din actualul Univers INFERIOR, dar atunci nu i-am dat nicio denumire specifica , ci doar Zona LABIRINTURILOR UNIVERSULUI. Am gasit acolo tot felul de denivelari, asa cum sunt muntii pe Pamant, tot felul de goluri inchise sau uneori complet deschise, asa cum sunt pesterile in munti.

Am gasit STRUCTURILE CIFRATE ale Universului si le-am examinat indelung. Sunt acolo tot felul de STRUCTURI CIFRATE in acea zona, dar fiecare STRUCTURA CIFRATA isi are insemnatatea ei originala.

Sunt si acum STRUCTURILE CIFRATE de atunci si se pare ca este o ZONA de ECHILIBRU cu secrete bine ascunse, sau extrem de bine pastrate. Nu am gasit niciun inscris, ci doar STRUCTURI INDESCIFRABILE.

Mi-am zis ca Universul are TAINE deosebite, pe care inca nimeni nu trebuie sa le descifreze. TAINELE acelea CIFRATE au ramas acolo si exista si acum. Nu s-a intamplat nicio schimbare zonala, dar unele elemente ale Universului PRIMAR din acea zona s-au activat strasnic si emit LUMINA de mare intensitate, dar in special sunt LUMINI colorate. 

Sunt convins ca ENERGETICA UNIVERSALA lucreaza in acea zona, intr-o modalitate aparte. Lucrarea energetic zonala de acolo este lenta, dar foarte sigura.

De multe miliarde de ani vorbim daca ar fi sa vorbim in raport cu starea pamanteasca, expeditionarii Sfintei Imparatii au gasit elemente extrem de bine activate, care LUMINEAZA strasnic, dar atunci cand am cercetat Eu intregul Univers, nu exista asa ceva. Deci, Universul isi impune ENERGETICA si face transformari uimitoare uneori, dar nu in tot volumul lui, care este IMENS.

M-am gandit atunci ca exista anumite VALORI ale Universului si priveam la multitudinea culorilor, a nuantelor si a elementelor PRIMARE.

Am inceput sa trag de anumite ESANTIOANE mai mici, din elementele Universului PRIMAR si am vazut ca se desprind, asa cum ai desprinde o bucata de lut sau de pamant.

Am inceput sa rup ESANTIOANELE in bucati. 

Nu se vedea nici o REACTIE, nici o VIBRATIE. 

Erau primele elemente constructive pe care le-am denumit EXTADIM, iar pe urmatorul l-am numit COMPANIM.

 Asa cum le-am zis atunci au ramas si acum.

 La nivel pamantesc nu se vad.

INGERII si PREALUMINATII/FONDATORII/CREATORII s-au folosit de denumirile Mele si se folosesc si acum, de aceea, ma bucur. Este vorba despre cei ce fac CONSTRUCTII CERESTI ( Ceruri, Palate, Consilii, Edificii).

Dar sa vorbesc despre cercetarea Mea personala. Am intalnit multe elemente argintii pe care le-am denumit ARGINDEV, iar altele aurii, pe care le-am denumit AURINAS. Aceste denumiri au fost inaintea aurului si argintului de la nivel terestru. Pe atunci, nu existau Planete in Univers.

Am luat bucatile pe care le-am extras cu mainile si am inceput sa le rup in bucatele si apoi am inceput sa le intind. Am vazut ca pot obtine apoi alte forme care nu erau in Universul PRIMAR.

Ma asteptam ca elementele transformate de Mine, sa revina la starea lor initiala, dar nu au revenit. Am inceput sa le strang mai bine, adica sa le comprim cu palmele. Am vazut ca formele Mele se miscoreaza, insa deveneau mai grele. Asa am descoperit extractia, adica prin rupere si apoi comprimarea elementelor prin presarea cu mainile Mele.

Dar cat de mult se pot presa elementele extrase?

Am inceput sa presez cu mainile cat puteam de tare, anumite ESANTIOANE, la un moment dat deveneau grele si solide. Am descoperit Fenomenul SOLIDIFICARII prin compresare. Puteam face orice fel de forme din elementele pe care le extrageam cu foarte mare grija, pentru a nu deranja ceva anume, adica  STRUCTURILE Universului PRIMAR de atunci.

Eram fascinate de faptul ca puteam face din elementele acelea frumoase ce doream. Nu exista fenomenul de atractie gravitationala sau planetara, pentru ca planete nu erau si nici nu am facut de unul singur, dar nu ma gandeam la singuratate pentru ca nu aveam o astfel de notiune.

Existam Eu si elementele Universului care mai de care mai frumoase si mai atractive. Unde puneam elementele facute de mine, acolo ramaneau, deci nu le deranja absolute nimeni.

Am lasat formele create de Mine, dupa care m-am dus la marginea Universului. Am vazut pentru prima data VIDUL INFINIT si mi-a dat o impresie austera. Am ramas cu un gand nedefinit de atunci.

Sa fie oare elemente pe care nu le pot vedea?

Dar nu am mai vazut niciodata altceva in acel VID, decat un gol totalmente absolut. Oricine ar vedea acel gol, ar ramane impresionat de neexistenta nimanui. Priveam inainte si nu era decat gol, iar LUMINA UNIVERSULUI se stingea incet , incet.

Am activat LUMINA prorpriei Mele Personalitati, pe modalitate MENTALA si am vazut ca nu era nimic in jurul meu.

M-am intors inapoi, parca mai hotarat de a lucra cu elementele Universului, pentru ca in VID nu se putea face nicio activitate.

Despre AUTOSTUDIEREA MARII SALE PERSONALITATI, Domnul DUMNEZEU SAVAOT ne spune:

“ In primul rand am dorit sa stiu CE SUNT, CINE SUNT si CARE ESTE TELUL MEU in mediul in care M-am AUTOCREAT. Nu ii spuneam Univers atunci, ci denumirea aceasta am facut-o impreuna cu Preasfantul TATA DIVIN si cu Preasfantul DUH, dupa AUTOCREAREA CONDITIONATA a Preasfantului DUH in prezenta noastra, de Ordin Divin.

Deci, ii spuneam Universului, MEDIUL EXISTENTEI MELE, pentru ca numai Eu eram atunci, in linistea absoluta a Universului PRIMAR.

Desigur ca ma gandeam la Mine si ma AUTOSTUDIAM. Nu stiu cat a durat aceasta AUTOSTUDIERE a Mea, insa mi-am vazut ce aveam in componenta mea interioara, deci mi-am vazut ALUETELE. Nu aveam niciun sentiment, decat cel al PERSONALITATII Mele Existentiale.

SUNT! DECI EXIST! IAR DACA EXIST, ATUNCI EXISTENTIALISMUL TREBUIE SA FIE FOLOSITOR!

Existentialismul folositor s-a vazut mai tarziu. In mediul inconjurator, totul parea a fi perfect si nu era nicio situatie de diferentiere. Totul era bun si toate ale Universului erau bune, ori foarte bune.

Mi s-a parut benefica VIBRATIA elementelor cu VIATA VESNICA pe care le priveam si le spuneam cate ceva. Se vedea si la aceste elemente cu VIATA VESNICA, STAREA de FERICIRE Universala.

Starea de FERICIRE se vede, dar NU se si poate masura. MASURAREA FERICIRII am facut-o ceva mai tarziu, dar am SIMTIT FERICIREA elementelor cu VIATA VESNICA.

OAMENII SIMT FERICIREA, iar DIVINITATEA VEDE.

Nu toate elementele Universului VIBRAU, deoarece sunt si elemente fara viata, care VIBREAZA atunci cand le vorbesti sau atunci cand te simt aproape de ele. Eram in situatia CERCETARILOR PERSONALE, cand am observant si EMANATIA PERSONALA de LUMINA. Aceasta s-a vazut si cand eram prin zonele mai intunecate ale Universului.

Pot spune ca nu am gasit pana acum INTUNERICUL ABSOLUT. Nu am studiat in intregime VIDUL INFINIT, dar vam fost destul de departe, in zone in care intunericul crestea din ce in ce mai mult, dar nu pot spune ca acele zone erau prea dense, deoarece se puteau ilumina.

Nu am simtit in VIDUL ABSOLUT nici o FORMA ENERGETICA, dar mai pot crede ca poate fi ceva mai jos de ultima frecventa a LUMINII emanate si nu personale.

Alt STUDIU AUTODIDACTIC a fost cel al GANDURILOR Mele si am reusit sa imi vad emanatia propriei mele gandiri, dar m-am bucurat de spectrul culorilor gandirii Mele.

Fiecare fiinta care gandeste, are un anumit spectru de culori. Si vietatile unicelulare gandesc la nivelul lor si emit un mic semnal al gandului lor. Cand fiintele mor, moare si gandirea lor, deci emanatia gandirii inceteaza complet.

Mi-am AUTOSTUDIAT vederea, privind la cele mai slabe spectre, pana la cele mai luminoase spectre ale Universului PRIMAR. LUMINA modifica starea spectrala intotdeauna.

Voi ati trai fara LUMINA?

Plantele are creste fara LUMINA?

Vietatile terestre, cele din mediul acvatic, sau cele din mediul aerian, ar trai fara LUMINA? Desigur ca nu!

LUMINA este foarte diferentiata in Univers, dar si la personalitatile Divine. LUMINA Preasfantului TATA este ARGINTIE, iar LUMINA Preasfantului DUH este alb-aurie. LUMINA Mea este alb-stralucitoare.

Dupa CREATIA Fiului IZMOR ( IISUS), i-am vazut LUMINA fiintei Sale Divine. Este aceeasi LUMINA personala, numai ca a crescut in INTENSITATE si FORTA.

 Chiar daca FIUL IISUS a primit si ALUETA a 33 a in fiinta LUI, aspectul LUMINII personale NU s-a modificat, dar i-a crescut INTENSITATEA, VITEZA si PUTEREA de penetrare in CERURI si in UNIVERS.

Se vede destul de clar ca LUMINA unei Personalitati Ceresti este data de ALUETE.

Alt STUDIU PERSONAL a fost cel al vitezei de deplasare. De la deplasarea in PASI pana la deplasarea ENERGETICA nu este mult, ci doar un SALT EVOLUTIV.

Acest SALT EVOLUTIV se poate face si la voi oamenii, dar trebuie sa fiti asprii in POSTIRE, in emanatia GANDIRII, in SENTIMENTE si in ACTIUNI.

Daca traiti la voia intamplarii, fara sa VA DISCIPLINATI GANDIREA, COMPORTAMENTUL, SIMTURILE si POFTELE, mare lucru nu faceti.

Intre STAREA voastra FIZICA si STAREA de INALTARE PROGRESIVA, exista Pasul VOINTEI Personale, dar acest Pas este foarte greu de facut pentru voi, iar uneori vi se pare imposibil la nivel terestru.

La mine, totul a fost posibil, caci AM GANDIT POZITIV, pe modalitate binefacatoare, CREATIVA, nefiind elemente negative atunci. Am inceput a lucra cu elementele constructive la inceput,  dupa care am inceput lucrarea cu elementele vietii vesnice.

Am inceput LUCRAREA cu elementil PLENIUM 1 sau ADVANTIDISm fiindca acel element mi s-a parut a fi cel mai accesibil atunci si aproape comunicativ, de aceea m-am bucurat.

Au fost cateva EVENIMENTE care mi s-au parut deosebite si anume:
1. MULTIMEA ELEMENTELOR Universului PRIMAR si MULTITUDINEA ELEMENTELOR CULORILOR m-au facut sa cutreier Universul de multe ori. L-am cercetat cu o viteza mai mica, dupa care am facut cercetari partiale in diferite zone. Ce mi s-a parut diferit a fost diferenta de polaritate a Universului. Nu denumisem polurile pe atunci, privindu-l din VIDUL INFINIT, mi s-a parut ca un ELIPSOID, nu ca pe o sfera. Un sfert din volumul Universului este extrem de mult dupa inchipuirea omeneasca. Acest sfert de Univers este folosit intens deoarece in aceasta parte s-au realizat: CERUL INSTRUCTIONAL, CERUL OBSERVATIONAL, CERUL UNIVERSAL, EDIFICIUL DE POCAINTA, OSTIREA Sfintilor ARHANGHELI AMONIUS si METATRON, OSTIREA Sfantului HERUVIM ANTIM, INSTITUTUL de CERCETARI  a Sfintilor  ARHANGHELI RAFAELL si GAVRIILL cu pepinierele alaturate lor, SCOALA Sfantului INGER EXCELSIOR, OFICIUL de CONSFATUIRI al CONSILIULUI ARHANGHELIC, Caile de Acces, CERUL Sfintei PERTUTII DIVINE si OFICIILE de OBSERVATII cu Posturile lor INGERESTI, destul de bine puse la punct, ca sa nu mai vorbesc despre CATEDRALA si de BISERICILE INGERESTI care sunt langa OFICIILE de OBSERVATIE, apoi s-a realizat CERUL pentru CONSFATUIRI si CERUL MEDICAL si de CREATIE, toate in UNIVERSUL INFERIOR.

Atunci cand eram singur in Univers, am cercetat de mai multe ori zona aceasta si am vazut ca era destul de frumoasa si credca este  cea mai bogata in resurse constructibile, dar si in elemente naturale.

Partea CENTRALA a Universului mi s-a parut destul de stabila si de nepolarizata, de aceea am ales ca Sfanta IMPARATIE a CERURILOR sa fie ceva mai jos de partea centrala, adica in zona de stabilitate maxima a Universului.

2.    Alt eveniment a fost CERCETAREA STABILITATII Universului si a ELEMENTELOR lui VIZIBILE, pentru Mine atunci. Am gasit elemente stabile, dar si instabile, elemente prelucrabile, maleabile, dar si nemodelabilke, care nu se pot extrage nici acum, aici e vorba de nivelul de evolutie in raport cu anul terestru 2017.

EVOLUTIA CEREASCA ESTE IN CRESTERE CONTINUA.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu