marți, 16 iulie 2019

Nadire despre eficienta si ineficienta transmisiunilor - Planeta Uranium - Constantin Dogaru

Vineri, 28 februarie 2014, orele 17,00

“ Dragii mei, sa fiti binecuvantati! Binecuvantarea universal si cosmica sa fie peste voi !”

Noi aici facem o transmisiune directa, TELEPATICA, fara aparate de transmisie, dar avem un aparat de inregistrare universal, cu care il inregistram pe CONSTANTIN, iar inregistrarilefacute cu el sunt bune,clare si eficiente.

De aceea, doresc sa vorbesc acum despre TRANSMISIUNILE INTERPLANETARE. Acestea sunt doua mari categorii: transmisiuni telepatice interumane si transmisiuni tehnice, care se fac cu aparate specific.
Transmisiunile tehnice, au avantajul de a fi mai lungi, in cazul in care aparatul functioneaza perfect, dare ste posibilca sa se interfereze cu cinevape frecventa transmisiei, sa se bruieze , sa intrerupa,ori sad ea informatii false.

TRANSMISIILE TELEPATICE sunt ceva mai sigure, pentru ca se transmit de la persoana la persoana, dar in acest caz, este nevoie de o pregatire, de o Scoala de Telepati cu instructor speciali si cu un regim adecvat de invatatura.

La noi pe planeta, TOATA LUMEA FACE TELEPATIE, dar NU TOTI REUSESC SA REALIZEZE TRANSMISIUNI TELEPATICE LA DISTANTA. De la mica apropiere, reuseste mai toata lumea.

Pentru o TRANSMITERE TELEPATICA la MARE DISTANTA, trebuie sa ai VOINTA, in primul rand FLUX ENERGETIC, FORTA TELEPATICA, GANDIRE CONCENTRATA si STAPANIRE DE SINE, adica sa nu dai cu telepatia in gard. La noi TELEPATIA se invata incepand de la un an sau doi si se continua tot restul vietii.

Sa nu crezi ca am fost telepata de la inceput. N-am fost. Cat am avut serviciu la stat, nu m-a interesat prea mult acest subiect. Am fost persoana dosarelor, cum ti-am mai spus si am lucrat la evident celor din Politia Planetara.

Nu m-a interesat TELEPATIA atunci prea mult, ca nu aveam nevoie de ea, dar dupa ce m-am eliberat din serviciu, caci la noi pensionare nu exista, m-am gandit ca ar trebui sa ma axez pe TELEPATIE, ca sa vorbesc macar cu vecinii, cu NASTA, cu ASHTAR, sau cu alte persoane de un anumit interes si am inceput de la Abecedarul Telepatiei, adica din Clasa I de Telepatie si m-am straduit vreo 150 de ani de-ai nostril sa o stapanesc, respective sa nu-mi fuga gandurile aiurea. 

Am reusit in cele din urma sa-mi stapanesc FLUXUL ENERGETIC si SENTIMENTELE, care erau foarte imprastiate.

Dupa vreo suta si ceva de ani de munca cu mine, am inregistrat primele rezultate bune si atunci, mi-am zis cu bucurie in gand ca pot fi TELEPATA macar la Nivel Planetar. Astfel,am reusit sa vorbesc cu NASTA, cu fostii mei colegi care stiau TELEPATIA, chiar si cu ASHTAR, dupa care am hotarat sa ma perfectionez, adica sa-mi instruiesc FORTA TELEPATICA, lucru care impune GAND BUN, IUBIRE si PREZENTA DE SINE ( concentrare).

Si este greu cu prezenta de sine, respective sa stii ca esti cineva, ca poti face ceva de folos, de care sa beneficieze si altii mai buni decat tine. Si astfel, am reluat din nou exercitiile.

Cand l-am auzit pe CONSTANTIN discutand cu NASTA, nu mi-a venit sac red ca exista FORTE ATAT DE MARI in Univers. Cand am auzit-o pe  RETA rugandu-se, m-am umplut de o asa dragoste sfanta, incat mi-am zis ca este momentul sa comunic si eu.

Am cerut atunci nepoatei mele ajutorul cu privire la LIMBA ROMANA si asa am invatat eu romaneste. Mai departe,am cautat lexiconul LIMBII ROMANE in Biblioteca Noastra Nationala, care este un SUPERCOMPUTER. Am facut o copie a lui, transferandu-l pe computerul personal. Am mai intrebat pe CONSTANTIN ce-I una, ce-I alta, la fel si pe NASTA si pe ASHTAR.

La urma,am stability cu NASTA sa cautam persoane telepate cu talent natural pe care sa le instruim. Am gasit doua eleve, pe EN FETY si SAY FETY. EN FETY a raspuns imediat chemarii,venind la noi.Am invatat-o putin romaneste, dupa care am facut o proba, punand-o sa vorbeasca cu CONSTANTIN, care a receptionat-o indata. Atunci mi-am zis ca e un semn bun.

EN FERY s-a dus apoi la scoala si a discutat cu sora ei SAY FETY. Aceasta din urma, fiind insa o smechera, a luat legatura directa cu CONSTANTIN, care i-a raspuns, deci a avut incredere in ea.

M-am intrebat apoi : ce o fi gasit parintele CONSTANTIN la o asemenea mofturoasa? Dar, EN FETY si SAY FETY sunt nepoatele Prezidentului, care este si el un bun telepat.

Fetele s-au vazut interesate de organizatia noastra, Organizatia Transmisionistilor catre Pamant, pe care noi am facut-o oficiala, adica eu, NASTA si EN DIRE. Fetele isi doreau sa intre in irganizatie, insa eu nu prea vroiam sa le primesc, fiind mofturoase, dar se pare ca SAY FETY a apelat la CONSTANTIN, iar CONSTANTIN la noi.

Am zis atunci, ca daca vin, eu le bat. Prezidentul l-a informat pe CONSTANTIN ca bataia este interzisa pe Planeta Uranium,dar CONSTANTIN cu tactul lui, i-a raspuns ca daca bunica le da o palma la fund, nu-i nicio problema.  Prezidentul ce sa mai zica.

Daca fetele nu reclama, e treaba lor. Astfel, cele doua surori au venit la NASTA si au cerut iertare pentru indaratnicia lor, mai ales SAY, dupa care a ajuns in biroul meu. Cand le-am vazut, am pus mana pe o varga veche de 200 de ani, uscata si buna, cu care alung pasarile de la geam si cu care le-am batut. I-am dat intai una usoara lui EN, iar lui SAY i-am dat vreo trei-patru mai indesate.

Fetele nu s-au suparat, dar i-au transmis lui CONSTANTIN ca le-am batut cu varga, la care el le-a raspuns: “Lasa, ca daca bunica NADIRE da o mica bataie, o sa tineti minte”

EN si SAY s-au inscris in Organizatie si au inceput sa invete LIMBA ROMANA la modul cel mai serios. Le-am sfatuit ca dupa terminarea studiilor actuale sa urmeze Facultatea de Aeronautica si Zboruri, caci vor avea nevoie de ea. Dar ele vor sa devina preotese. Vor sa faca o Facultate de inalta Teologie si cred ca Prezidentul le va sprijini, ca doar sunt nepoatele lui.

In grupul din Romania, au mai venit Elena din Dobrogea si Nicolae Tecuceanu. NASTA l-a examinat pe Nicolae si i-a propus niste remedieri pe baza MEDICINII TELEPATE. Sa vedem daca vor reusi. Este un experiment. Deocamdata va fi prima experienta de medicina de la nivelul nostrum de pe Pamant.

Inchei Lectia mea despre Transmisiuni si te anunt, Ana Maria, ca tu esti printre membrii corespondenti. Binecuvantarea universal sa fie peste voi!
Noi multumim NADIREI pentru expunerea ei interesanta si asteptam noutati de pe planeta sa.

NASTA – Savant biolog si medic telepat (235 ani)
NADIRE – Bunica NASTEI, fosta functionara in Politia Planetara (1296 ani)
EN DIRE – Savant chemist si biolog,  colega cu NASTA ( 70 ani)
EN FETY – Eleva de liceu, telepata (50 de ani)
SAY FETY – Sora lui EN FETY, eleva de liceu, telepata

Cu adanca recunostinta, noi multumim Sfintei Treimi, Prealuminatului Merydyianuss, Sfantului Inger Supersavant Onescus, cat si celor de pe Planeta Uranium, care ne-au transmis,ajutandu-ne astfel sa realizam aceasta carte.”

CONSTANTIN DOGARU – PLANETA URANIUM, PLANETA DREPTATII UNIVERSALE,PLANETA PERFECTA




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu