luni, 15 iulie 2019

Parintele Ed Duan, Seful Religie Planetare despre Religia pe Planeta Perfecta Uranium - Constantin Dogaru

 (Miercuri, 5 Martie 2014, orele 9:00)








Bine ai venit, Parinte ED DUAN!
Sa fiti binecuvantati! Binecuvantarea Universului si a Dumnezeului cel Mare sa fie peste voi!
Dragii mei,la mine este seara acum. Fiindca Parintele Savant CONSTANTIN m-a rugat sa va prezint o lectie despre religia noastra, am acceptat propunerea cu multa placere.
Eu sunt  Seful Bisericii si al Religiei de pe Planeta Perfecta si fac parte din Consiliul de conducere al ei, iar misiunea aceasta o desfasor de la varsta de 78 de ani. Am in subordine 120 de preoti, dispusi in anumite parti ale planetei.

Parinte, care este religia Planetei Uranium? In ce credeti? Aveti vreun ritual?
Religia noastra este monocroma, adica de un singur fel, monoteista. Avem drept calauzitor pe Prealuminatul Merydyani  ( Merydyianuss) care face parte din Consiliul Divin de Adminstrare al Universului.
Parintele Constantin,mi-a vorbit despre acest consiliu, ca are multi Fii de Dumnezeu, ce conduc si alte zone din Univers, de fapt intreg Universul.
M-am gandit mult la cuvintele sale si are dreptate, pentru ca asa este. Dumnezeul cel Mare trebuie sa aiba mai multi Fii cu care sa stapaneasca Universul, pe care noi inca nu-I cunoastem.
Noi credem in lucrarea comunionala, pe care ne-o face Fiul Merydyiani, asa am apucat de la inaintasii mei, dar Merydyiani a zis candva ca va veni cineva                  (CONSTANTIN) care ne va dezvalui multe Taine Sfinte. Ma intreb si eu daca timpul acela a venit sau nu, pentru ca, o data cu FLUXUL ENERGETIC al ParinteluiCONSTANTIN, au sosit si o multitudine de informatii ceresti, pe care nimeni nu le stia pana acum.
Noi ne rugam catre Prealuminatul Merydyiani,caci el ne povatuieste, ne vorbeste si ne-a vorbit chiar in LIMBA ROMANA, nu numai in limbajul nostru. Religia noastra este simpla, sau a fost pana acum. Credem intr-un calauzitor, Dumnezeu cel Mare. Credem intr-o Putere nevazuta si nedeterminata de nimeni. Credem intr-o Putere tainica si uneori de nedeslusit.
Ma intreb si eu uneori, ce este si cum este aceasta Putere? Mi-am pus de mii si milioane de ori intrebari, la care mi-a raspuns cateodata si Merydyiani.
Noi facem rugaciuni specific, in limbajul nostru, in anumite zile stabilite prin consens planetar. Avem chiar si un calendar al zilelor, in care sunt fixate cele pentru rugaciune. In acele zile, preotii cheama la rugaciune intreaga populatie apta, in cladiri special, numite “bazili.ce”, adica lacase de cult religios.
Durata orelor de rugaciune este de doua ore, adica 2000 de minute ale noastre, caci am inteles ca timpulvostru nu este ca al nostru. Avem aceste “”bazili.ce”de care raspund preotii din subordine. In mijlocul fiecareia exista cate un vas cu arome extrase din plante si flori, care dau un miros inaltator.  Lumea care vin in lacas, se strange in jurul vasului cu arome si impreuna cu preotul rostesc rugaciuni timp de doua ore.
Parinte, ai putea sa traduci una din rugaciunile voastre?
Desigur, dar va fi una scurta si ea este adresata Fiului lui Dumnezeu Merydyiani.

“ Preamarite Fiu Merydyiani
Care esti de Sus si ne vezi pe toti
Prin puterea ce o ai,
Te rugam sa binecuvantezi  poporul
Sau pe credinciosii care sunt aici
La aceasta rugaciune
Spre slava si cinstirea ta
Aducem jertfa, aroma binemirositoare
Facuta de fiii si slujitorii nostri
Cu dragoste pentru tine
De aceea, cu totii ingenunchem
Si-ti aducem cinstire si lauda
Ca unei finite superioare
Si care faci dreptate perfecta
Atenim ( Sfarsit de rugaciune) “
Parinte ED DUAN,am inteles dintr-o alta comunicare, ca pe planeta voastra a avut loc un dezastru planetar. Cand s-a intamplat acest eveniment?
Colapsul planetar s-a petrecut acum 3000 de ani si poate si mai mult. Oamenii de atunci au distrus planeta, au gaurit-o, au chimizat-o, au otravit-o, au impuscat-o si au distrus paduri, munti, dealuri, localitati si miliarde de oameni.
Cei care au ramas dupa colaps, au astupat gaurile,minele, au oprit toate extractiile, in afara de apa. Au renuntat la toata industria poluanta, in special la cea chimica. Au renuntat de asemenea totlamente la metale grele si totalmente la cele radioactive.
Au curate planeta de tot ce a fost rau si au umplut gaurile cu sol. La ora actual, doar apele de suprafata au mai ramas din pacate otravite. Aerul se purifica cultivand foarte multe plante si flori. S-a renuntat la orice forma de foc exterior.
Parinte, inteleg ca exista o colaborare cu toate celalalte planete din sistemul kondorian. Ai vizitat vreuna din ele? Ma intereseaza sa stiu daca locuitorii lor sunt asemanatori noua.
Pe  PLANETA ZEFIR am ajuns si eu odata ca invitat al Parintelui TEMINAR, Seful  Religiei Planetare. Cei de acolo m-au primit cu urale, aplauze si aruncari de flori in aer. Pe ZEFIR este mult zgomot, ceea ce la noi nu exista.
Acum ma retrag. La noi s-a facut noapte si voi merge la culcare, dar nu inainte de a va spune ca voi incerca sa faco surpriza, invitandu-l pe Parintele TEMINAR, de pe ZEFIR, la  o intalnire cu voi.
Atunci,noapte buna Printe ED DUAN.
Asa sa fie si va fi, pentru ca am capatat, la cei 11000 de ani ai mei, pofta de viata si asta datorita Parintelui CONSTANTIN sisa stii ca amandoi m-ati convins sa traiesc.
Multi ani inainte si sanatate, Parinte ED DUAN!
Fiti binecuvantati!

CUVANTUL PREALUMINATULUI MERYDUIANUSS
Dragii mei si iubiti colaboratori, am facut pentru voi raport la Preastimatulnostru tata ceresc, pentru a scrie acest volum pe motiv de cunoastere si nu dintr-unul spiritual duhovnicesc.
Cei de pe Planeta Uranium, Planeta Dreptatii Universale ma stiu drept Calauzitorul lor Ceresc.
Un merit in aceasta lucrare il are Comandorul ASHTAR, care este de multa vreme, bun prieten cu CONSTANTIN Romanul, iar despre acest prieten si despre Planeta Pamant, comandorul i-a vorbit Savantei Nasta, sotia lui.
Astfel,Nasta,la cei 235 ani ai sai ( dupa timpul ei planetar) s-a pus serios pe studio, invatand repede LIMBA ROMANA. In pregatirea ei s-a consultat si cu o veche persoana de pe planeta voastra, acum in varsta de 1501 ani, care a avut candva legatura directa cu Sfantul roman IACINT de la VICINA, aflat in prezent in Soborul Maicii Domnului.
Binecuvantarea mea sa fie asupra tuturor celor care pun umarul la realizarea acestei carti pe teritoriul Romaniei!

BINECUVANTAREA   PREALUMINATULUI   MERYDYIANUS, din Consiliul Divin de Adminsitrare a Universului
Preabinecuvantatilor crestini, acest volum de ordin planetar si universal se inregistreaza in Secretariatul Consiliului Divin de Administrare a Universului.
Eu, Fiul Merydyianuss, din acest Consiliu, am Planeta URANIUM, sau Planeta Perfecta sub obladuirea mea.
Toti cei care doriti sa cunoasteti aceasta planeta stricta, ordonata si curate, va rog sa cititi cartea cu smerenie.
Volumul este inregistrat la Secretariatul Pertutiei Divine cu initialele P.D.I.C.01
Cu dragoste cereasca Prealuminatul Merydyianuss





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu