marți, 30 iulie 2019

Say Fety de pe Planeta Uranium despre iubirea pentru zbor - Constantin Dogaru




SAY FETY, DE PE URANIUM
Studenta la Facultatea de Zbor Cosmic, Geografie Cosmica si facultatea de Fizica Atomica despre iubirea pentru zbor

Sambata, 4 Octombrie 2014,ora 8:00

“Binecuvantarea Dumnezeului cel Mare sa fie peste voi, sau pentru voi! Binecuvatarea fiintelor universului sa fie peste fiintele iubitoare de pe Pamant!

Inainte de a va vorbi despre patriotii Universului, vreau sa stiti ca exista fiinte la noi, pe Planeta URANIUM, care traiesc pentru iubirea pentru zbor.
De cand sunt studenta la Facultatea de Zbor Cosmic si Geografie Cosmica, am avut multe intalniri cu cei mai bravi zburatori si cu cei mai experimentati dintre ei.

Sefii Comisiei Militare de Zbor ne-au adus trei ofiteri, comandanti de nave, necasatoriti, care nu au nicio atractie la femei, in schimb isi iubesc mult meseria.

In plus, ne-am mai intalnit si cu vreo 12 zburatori sportivi, ce ne-au vorbit despre pasiunea lor pentru zbor si sa stiti ca este impresionant sa vezi fiinte care zboara cu talent, devotament si abnegatie.

Primul nostru zbor de natura cosmica, pe care l-am facut a insemnat o experienta colosala, fara insa sa ne punem problema dragostei pentru el. 

Iubirea pentru zbor nu este o specialitate, ci mai degraba o psihoza, insa de ordin superior, a zburatorilor si cosmonautilor, cum vreti voi sa-l numiti. 

Atat zburatorii militari cat si cei sportivi si antrenorii au in fiintele lor aceasta dragoste pentru zbor, pentru cosmos si pentru navele lor. In momentul in care zboara, ei si navele lor sunt una. 

Ei tin la planeta noastra si tin la Univers. Nu vor sa deranjeze pe nimeni nici macar cu o idée, sau cu vreun cuvant. Niciun fel de idei politice. 

Nu spun minciuni, ci toata viata lor o constituie o indelungata experienta in domeniul categoriilor de zbor.

In primul nostru zbor, al meu si al surorii mele En Fety, ne-am aventurat, dar nu ne-am dat seama, acum cand studiam tainele zborurilor cosmice, vedem ca avem o multime de notiuni de invatat si de punere a lor in practica.

Ne pare rau ca voi nu detineti aparate de zbor. Ale noastre sunt de domeniul fantasticului, dar fantasticul acesta este o realitate foarte exacta. 

Totusi nu poti realiza un zbor desavarsit daca nu-ti iubesti meseria si Universul. 

Una este sa zbori o data si dupa aceea sa povestesti cele ce ai vazut si alta este  sa zbori de mii de ori si sa devii cetatean al Universului.

Pentru aventura mea, nu ma consider un astfel de cetatean, ci doar un zburator neexperimentat. Si inca ceva: una este sa faci un zbor de necesitate si alta este sa-l faci din talent, din iubire cosmica.

La noi, toata lumea zboara, dupa cum stiti deja si fiecare zboara cu ce are, cu nave noi sau vechi. Am spus vechi, caci mai exista nave chiar de 300 de ani care functioneaza inca, fara niciun fel de combustibil, numai cu energie cosmica.

Combustibili nu se mai folosesc de multa vreme pe planeta noastra. Aprinderea lor este socotita o crima de stat. Cel ce indrazneste este considerat criminal si condamnat la detentie pe viata, iar numele sau nu va fi pomenit niciodata daca moare.

La voi insa, pe Pamant, toata lumea consuma combustibili. Masinile voastre merg cu combustibili, in casele si centralele voastre ard combustibili. Lansarea rachetelor se face tot pe baza lor. Mai bine n-ati mai face.

Prezidentul nostru AFERIM a intocmit un amplu raport in cadrul Comisiei Universului despre oprirea poluarii, in care a aratat situatia dezastruoasa de pe Pamant, dar la voi totul pare scuzabil, desi poluati atmosfera, distrugeti oxigenul si ozonul si lasati noxe in Univers si nimeni dintre pamanteni nu isi da seama ca altii sufera datorita acestor noxe.

Dar sa revin la iubirea pentru zbor. Aceasta se percepe, se analizeaza, dupa care se dezvolta. Acum va spun ca ma bucur ca m-am inscris la o asemenea facultate impreuna cu sora mea, EN FERY.

In clasa sau grupa noastra speciala, exista doar 12 studenti si studente, iar la fizica atomica sunt 18.

Invatamantul nostru este de calitate superioara si fiecare lectie predata are un aspect practic. 

Ma bucur totodata ca prof. Constantin de pe Pamant mi-a indicat sa intru si la Fizica Atomica, pentru care ii multumesc, caci in aceasta facultate, pe langa specializare pot face si descifrarea tuturor elementelor cunoscute, un lucru foarte avantajos pentru mine.

La inscrierea la aceasta a doua facultate, am tinut sa le transmit tuturor profesorilor ca am ajuns studenta la ei la indemnul unui profesor de pe Pamant, pe care l-am considerat si il consider extrem de bun.

Am avut o discutie cu  GUAR NYM, Seful Pazei Planetare care mi-a prezentat cateva idei despre necesitatile de stat. 

De fapt, toti sefii de la departamente de stat cauta anumite persoane, pe care sa le inlocuiasca la un anumit moment dat si acelea trebuie sa fie bine pregatite.

Am fost felicitate chiar si de Seful Securitatii Militare, cand am intrat la Facultatea de Zbor Cosmic si Geografie Cosmica, desi pana atunci nu mi-a vorbit vreodata.

Noi, cei de pe Pamant, felicitam la randul nostru pe Seful Securitatii Militare si pe cel al Securitatii de Stat, pentru ca sunt personalitati de care depinde siguranta statului si a civilizatiei voastre planetare.

Felicitam totodata pe studentii de la Facultatea de Zbor Cosmic si Geografie Cosmica, pe cei de la Fizica Atomica, cat si pe cei de pe planeta voastra care urmeaza una sau mai multe facultati. 

Ii indemn sa invete sa isi insuseasca cat mai bine notiunile, pentru a deveni cetateni de nadejde ai Planetei URANIUM.

Va multumesc, dragii nostri romani si poate ca, in viitor va vom transmite si alte subiecte interesante.

In incheiere, noi multumim pentru lectie si ii dorim lui SAY FETY si sorei sale EN FETY, ca Dumnezeu sa le dea sanatate si succes in viitor.

OMUL SI UNIVERSUL - EMIL STREINU si CONSTANTIN DOGARU (MIN 18:00)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu