duminică, 23 iunie 2019

Meditatie pentru Mama Pamant



NATURA SUFLETULUI - GAIA
"Matthew: Având în vedere că Gaia este o entitate vie care trece, de asemenea, prin schimbări și că planetele dețin o construcție de tip suflet/suprasuflet, sunt ele în acest fel similare sau diferite de specia umană?
Polaris AB: Pentru a înțelege scopul Sufletului ca o manifestare fizică a Spiritului, trebuie în primul rând să studiem conștiința inteligentă a materiei. Tot ceea ce există are o formă și o substanță. Forma reprezintă planul construit al sunetului vibrațional, substanța constituind plasarea luminii condensate. Toată materia este energie în mișcare și conștientizează în mod inteligent natura sa.
O piatră se supune forțelor gravitației și celor electromagnetice, legăturilor chimice și formării geometrice a cristalelor. Ea își menține forma conștientizându-și natura și și-o populează cu o substanță construită care corespunde instrucțiunilor planului său atomic. În absența formei, substanța nu își menține aderența comună. Acestea sunt proprietățile Primei Dimensiuni.
A doua dimensiune furnizează începuturile vieții prin nutrimentele Primei Dimensiuni în forma plantelor, copacilor și vegetației.
A treia dimensiune furnizează octava conștienței inteligente a propriei sale naturi sub forma regnului animal.
Scopul construcției Sufletului este de a furniza informații bazate pe experimentarea simțirii conștiente ca răspuns la Suprasuflet. În forme animale de bază, natura creaturilor este simplificată prin instrucțiuni și reacții instinctive. Suprasufletul pune la dispoziție o inteligență a minții bazică, de stup, care guvernează natura tuturor creaturilor „ce gândesc la fel” – ele gândesc ca Unul singur. Putem observa acest fenomen în sincronicitatea păsărilor, a peștilor, a albinelor etc. Viețile lor individuale sunt identice la nivel primar și există doar mici diferențe în privința răspunsului (feedback-ului) furnizat.
Anumite cerințe individuale în scopul adaptării la medii în schimbare sau consum de hrană pot necesita introducerea unui suflet „individual”, care furnizează o conștiință inteligentă care să permită să apară schimbări pentru a asigura supraviețuirea speciei. Această idee poate fi recunoscută în efectul „maimuței cu numărul o sută”, care demonstrează că un suflet individual de animal „introdus” pe parcursul timpului poate influența conștiința colectivă a unei specii ca întreg, astfel încât schimbarea în scopul adaptării devine o parte revizuită a planului genetic a formei animale respective. Specia merge mai departe în procesul de „evoluție”, ca o schimbare spirituală a formei și substanței speciei, fie ca comportament de adaptare ori ca mutație genetică. Conștiința inteligentă este ceea ce guvernează aceste schimbări și rezultatele lor, nu evenimentele aleatorii sau diversele experiențe. Putem vedea scopul adevărat al evoluției folosind aceste metode eficiente, prin experiențe, la nivelul multor specii planetare din Univers.
Atunci când sunt create relații individuale în contact animal și Uman, apare o schimbare în caracteristicile instinctive ale creaturii individuale pentru a se adapta la natura omului, separându-și conștiința de mintea de stup a speciei. Se realizează o înțelegere simbiotică rezultând în dezvoltarea de către animal a unui Suflet individual care permite crearea unei relații personale. Acest parteneriat poate continua mult după ce s-au încheiat viețile părților și se poate extinde în alte di-mensiuni.
Ca ființă planetară, Gaia este protectoarea și Suprasufletul întregii naturi care se manifestă ca formă construită și substanță. Într-o manieră similară speciei umane, Gaia ca entitate nu este reprezentată de corpul în care se regăsește, ci de conștiința inteligentă ce supraveghează și menține toată încărcătura sa. Așa cum noi avem responsabilitatea de a ne menține „forma”, în mod similar trebuie să se comporte și Gaia. Ca parte a Convergenței în Armonie, Gaia a plasat o cerere de a permite propriului său Suflet să își ridice natura vibrațională la un nivel superior, dat fiind faptul că conștiința combinată colectivă a speciei umane a devenit o formă distructivă cu vibrație redusă. În acest sens, nici noi nu diferim de Gaia, deoarece și noi avem responsabilitatea de a ne menține Sinele ca pe o combinație de minte/corp/spirit. Gaia ca entitate vie a atins simțirea conștientă privind menținerea unei forme și substanțe tridimensionale la nivel planetar, folosind răspunsuri (feedback) primite pe parcursul a miliarde de ani de experiență. Toate Sufletele individuale pot realiza aceeași călătorie printr-o conștiință extinsă în aceeași dimensiune sau întorcându-se în dimensiunile superioare și combinând experiențele cu Suprasufletul-părinte. Totul este o alegere ce conduce spre experiență.
Credit foto si sursa articol:
Paul Dobree-Carey / Polaris AB
www.polarisab.com
GAIA · The Big Mother http://bit.ly/2J0Vqhl



Teorie uluitoare: Pamantul este un organism gigantic viu "Oamenii de stiinta americani au lansat o teorie surprinzatoare, care ar putea valida ipoteza Gaia: Pamantul este un organism viu, care respira de unul singur. Elementul-cheie al tuturor proceselor de pe Terra este sulful, produs de organismele din oceane.
Este Pamantul cu adevarat un organism viu gigantic, asa cum sustine teoria Gaia? O noua descoperire facuta de cercetatorii de la Universitatea Maryland poate oferi o raspunsul la aceasta intrebare, potrivit Science Daily.
Ipoteza Gaia, formulata pentru prima data de James Lovelock si Lynn Margulis, in anii '70, sustine ca procesele fizice si biologice ale Pamantului sunt legate printr-o forma de autoreglare, formand un sistem de sine statator.
Noutatile publicate recent de catre oamenii de stiinta de la Universitatea Maryland din Statele Unite ofera un instrument de masurare a miscarii sulfului prin intermediul organismelor din oceane, din atmosfera si din sol.
Sulful, al zecelea cel mai intalnit element din Univers, este parte a mai multor compusi organici si anorganici de pe Pamant. El are un rol important atat in schimbarile climatice, cat si in sanatatea organismelor si a ecosistemelor.
"Emisiile de sulfat de dimetil joaca un rol esential in reglarea climei, prin transformarea in aerosoli, care influenteaza echilibrul radiatiilor pe Terra", a spus Oduro Harry, cercetator la Universitatea Maryland.

"Pachamama is usually translated as Mother Earth, but a more literal translation would be "World Mother" (in Aymara and Quechua).[7] The Inca goddess can be referred to in multiple ways; the primary way being Pachamama. Other names for her are: Mama Pacha, La Pachamama, and Mother Earth. La Pachamama differs from Pachamama because the "La" signifies the interwoven connection that the goddess has with nature, whereas Pachamama – without the "La" – refers to only the goddess."
"Cutremurul nu este altceva decat o eliberare a vechilor energii negative telurice, intrucat noua energie care se emite asupra Terrei, nu poate fi asimilata pana ce Terra nu cedeaza vechea energie care trebuie sa elibereze locul ce va fi ocupat de noua energie.
Cu cat Pamantul are o mai mare incarcatura energetic negativa, cu atat cutremurul va fi mai puternic. De asemenea cu cat locuitorii Pamantului emit ganduri pozitive si faptelelor sunt mai pozitive, cu atat eliberarea vechii energii va fi mai blanda si mai lenta si nu va mai cauza neplaceri pamantenilor.
Pamantul trebuie sa expulzeze vechile energii, iar acestea nu pot fie eliberate in conditii blande, fara sa produca neajumsuri si aceasta se intampla acolo unde pamantenii isi controleaza gandurile, cuvintele, faptele, iar acolo unde la suprafata pamantului sunt conectate energii negative, acolo impactul este distrugator.
Energiile care se emit asupra Terrei sunt cele care produc schimbari de frecvente in undele electromagnetice telurice. Aceste frecvente energetic-vibrationale noi, care se instaureaza si le asimileaza Terra, sunt percepute si de persoanele extrasenzoriale precum si de aparatele cele mai performante ale inregistrarii undelor electromagnetice ale Terrei.
Pe Terra se produc mari schimbari, mari transformari, acestea sunt de ordin energetic. Omenirea emite ganduri, energii benefice, luminoase, armonioase, precum si energii nebenefice si intunecoase, ganduri de ura, de dizarmonii distructive. Toate aceste energii Pamantul le asimileaza,el este detinatorul energiilor create de om.
Terra, precum Sistemul Solar si intregul Macrocosmos, fac parte dintr-un Program Divin. Acum se emit pe Terra din Inalt, Noi Energii pentru ca Terra sa fie in armonie si in aceeasi frecventa vibrationala, echivalenta cu intregul Macrocosmos. Aceste energii care se emit, prin presare, patrund in interiorul pamantului, aici Pamantul este fortat sa elibereze vechile energii nelumnioase, iar aceasta se intampla prin miscarea placilor tectonice, care prin deplasarea lor, dau posibilitatea vechilor energii accumulate sa se elibereze.
Intrucat se emit energii de frecvente vibrationale inalte, pamantul le asimileaza cu bucurie, iar acestea cand intalnesc energiile negative, dau pamantului prin miscari tectonice care favorizeaza eliberarea vechilor energii de joasa frecventa vibrationala din interiorul Terrei. Aici se produce ceea ce numim CUTREMUR.
Daca omenirea ar fi emis numai ganduri pozitive, incarcate de energia iubirii si a armoniei, intre cele doua energii, de frecvente diferite, nu s-ar produce impactul, intrucat acestea ar fi de aceleasi frecvente vibrationale, sau de frecvente asemanantoare, dar intrucat omenirea a emis unde energetice de joasa frecventa, acestea au un impact dur cand intalnesc undele noilor energii care se emit de Terra prin Soare, pentru ca Terra sa fie in armonie cu intregul Macrocosmos.
Schimbarea frecventei vibrationale a undelor energetice si electromagnetice telurice este iminenta, deoarece face parte din Programul Divin de evolutie a intregului Macrocosmos si nimic nu se mai poate opune Voii Divine. Intregul Macrocosmos evolueaza si odata cu el evolueaza si Terra pentru a avea posibilitatea de a se mentine in ansamblul si circuitul Macrocosmic.
Aceasta Noua Energie aduce cu ea transformarea si schimbarea frecventei vibrationale a omenirii, iar cand omenirea va emite ganduri si fluxuri energetic numai de inalta frecventa vibrationala, pe Terra nu se vor mai produce cutremure, si acum in unele zone ale Terrei unde omenirea a emis fluxuri energetice de frecvente mai inalte, acolo eliberarea vechilor energii si asimilarea celor noi se realizeaza fara ca omenirea sa aiba de suferit, ca urmare a eliberarii vechilor energii.
Iata de cine depinde magnitudinea unui cutremur pe Terra, de noi toti, de om, de omenire in primul rand, de ceea ce omul a creat si a emis ca flux energetic gand. Cand omenirea va emite fluxuri energetice de iubire si armonie,Terra se va elibera si va face schimbul energiilor pentru a fi in concordanta cu intregul Macrocosmos, fara sa cauzeze omenirii suferinte.
De fapt nu Terra cauzeaza suferintele, ci omul isi suporta consecintele gandurilor si faptele lui. De multe ori cand Terra elibereaza vechile energii create de om, cand acestea sunt expulzate se produce dezantruparea celor care le-au creat, de-a lungul timpului, vremurilor, si a intruparilor, daca acestia au fost intrupati pe Terra.
Iata de ce omenirea trebuie sa gandeasca la modul pozitiv, iata de ce omul nu trebuie sa mai introduca in interiorul pamantului nici energii neluminoase si nici trupuri infecte de joase vibratii si infecte.
Trupurile fara viata si infecte, Terra le doreste purificate prin ardere si numai apoi sa i se ofere ei cenusa prin purificare. Terra nu doreste sa i se introduca in corpul ei tot felul de virusi, microbe si tot felul de infectii.
Aceasta este echivalent cu a introduce in corpul omului sanatos si la modul voit, microbi si virusi. Carui om i-ar conveni aceasta? Dar Terrei cum sa-i convina asa ceva? Si Terra este o fiinta vie. Pamantul are nevoie de iubirea si afectiunea noastra, de energiile emise de noi, de frecvente cat mai inalte, pentru elibererarea energiilor vechi din interiorul Terrei, fara suferinte si cutremure, pentru a ne incadra in frecventele armonioase ale intregului Macrocosmos.
Cei care nu vor intelege ca trebuie sa se schimbe nu vor mai putea supravietui pe Terra, intrucat Terra face parte dintr-un angrenaj Macrocosmic si totodatata dintr-un Program Divin de evolutie.
Omul zilelor noastre trebuie sa inteleaga si sa accepte marea transformare si schimbare care se deruleaza acum pe Terra. Numai cei care vor intelege, vor accepta si pune in practica vor mai fi demni sa vietuiasc ain acest plan tridimensional care acum face saltul cuantic in cea de-a patra dimensiune, caci se pregateste trecerea in cea de-a cincea dimensiune si frecventa vibrationala.
Iata ca transformarea (apocalipsa) se produce. Vechiul Pamant dispare si apare Noul Pamant cu frecvente vibrationale din ce in ce mai inalte, “cutremurul” consta in eliberarea de vechile conceptii si prejudecati si asimilarea noului prin frecvente vibrationale din ce in ce mai inalte emise in ganduri si manifestari.
Iata deci, ca rolul cutremurelor este imens si totdata necesar in transfirmarea Omului Vechi in Omul Nou pe un Pamant Nou, de alta frecventa vibrationala. Nu se poate produce Noul pana nu se elibereaza Vechiul. Cu cat oamenii se vor manifesta din ce in ce mai Inalt, la modul pozitiv, cu atat intensitatea cutremurelor va fi minimizata si fara efecte neplacute."http://bit.ly/31HdQMO
An Introduction to Gaia Consciousness http://bit.ly/2ZB7w7y


Fifth Dimensional Gaia The Arcturians


" Suntem într-o călătorie pentru a ne aminti cine suntem, de ce am venit pe Pământ și ce ar trebui să facem pe Pământ. Aici umanitatea se află în acest moment. Omenirea si oamenii trebuie, de asemenea, să-și amintească că ei sunt creatorii realității lor. De fapt, sinele lor de dimensiunea a cincea a ales să ia un corp dimensional 3/4 pentru a ajuta planeta.
Suzille a auzit din ce în ce mai mulți oameni care și-au amintit deodată și această amintire este o parte vitală a ceea ce se întâmplă. Prin urmare, vor exista oameni care vor fi atrasi de acest adevar pentru ca isi amintesc ceva.
Este procesul de a permite sinelui să aducă recunoașterea a ceea ce au experimentat ca fiind "real". Pentru ca acesta să fie cu adevărat real, trebuie să fie integrat în viața de zi cu zi. Această integrare a meditațiilor, a viselor și a experiențelor dimensionale cosmice și superioare în viața lor de zi cu zi este ceva foarte dificil de făcut singur, pentru că nu este ceva ce sa întâmplat vreodată pe planetă vreodată.
Nu s-a întâmplat niciodată. Prin urmare, nu se poate intra în viața trecută pentru a ajuta la rezolvarea acestei provocări. Ceea ce trebuie făcut în schimb este să vă mutați în sinele dvs. de dimensiune cincea, care a ales să ia vasul fizic pe care îl purtați acum.
R: În primul rând, ajutați-i pe alții să-și amintească cine sunt. Și apoi își vor aminti că nu sunt doar o persoană fizică care trăiește pe planeta fizică cu toate restricțiile fizice, temerile, responsabilitățile și îndatoririle.
Când îsi amintesc de SELF-ul lor superior, isi vor aminti ca Sinele lor Superior nu este o fiinta superioara. Sinele lor superior este doar propriul lor sine, propriul lor sine, care a ales să se ofere voluntar să vină pe Pământul 3D pentru a lua acest vas fizic pentru a ajuta la ascensiunea planetară.
Legătura cu acel sine superior va activa memoria motivelor pentru care au ales și a ceea ce a fost exact Misiunea pe care au ales să o îndeplinească în timp ce se aflau încă în SELF al celei de-a 5 a lor dimensiune.
Din această frecvență mai mare a realității, totul în lumile inferioare pare să fie foarte ușor de făcut multe lucruri.
Prin urmare, un mare "prim pas" este de a face o documentare a viselor tale și a mesajelor care zboară în capul tău fără niciun motiv. Această documentație creează o punte în a patra dimensiune.
Apoi, poate fi creată puntea de a patra dimensiune între realitățile a treia / a patra și cea de-a 5 a dimensiune. Pe măsură ce vă extindeți conștiința de-a lungul acelui pod și împărtășiți acea experiență cu alții, puteți ajuta pe alții să-și amintească cine sunt, așa cum se află în interiorul SELF al celei de-a cincea dimensiuni.
Singura modalitate prin care puteți fi eficient/ă este dacă vă mutați în slujba altora. Mulți oameni ar dori să ofere servicii altora, dar este prea înfricoșător, este prea copleșitor.
De unde încep, cum pot să înceap, cu ce serviciu si cum să il împartă? Acestea vor fi întrebări importante, cărora li se va răspunde prin reconectarea intimă cu sinele de dimensiune a cincea.
R: Astfel, oamenii care sunt capabili să digere urgența a ceea ce ei sunt chemați să facă de la propriul Sine Înalt, vor fi cei care vor rămâne cu ea pentru că sunt pregătiți pentru slujire."
Ascending with Gaia through Service to Others ~ The Arcturians http://bit.ly/2N6hNHM

"Din cunoașterea eternă a Inimii mele, Eu aleg să mă întorc la Ceea Ce Eu Sunt și să fiu Ceea Ce Eu Sunt, așa cum Eu Sunt văzut(ă) și cunoscut(ă) de Sursa a Tot Ceea Ce Este.
Din starea pură a Conștientizării mele creatoare, Iubirea de sine și Auto-Acceptarea necondiționată, Eu aleg experiența Păcii, Armoniei și Clarității, pentru fiecare parte a ființei mele, atât fizică, cât și non-fizică.
Eu trimit binecuvântările mele și aprecierea mea față de Conștiința și Inima Mamei Pământ și față de întreaga Rețea a Uniunii din jurul ei.
Aceste binecuvântări vor susține imaginile abundenței Bucuriei, expansiunea Conștiinței, conștientizarea, Pacea și Înțelepciunea Inimii mele.
Eu binecuvântez Conștiința Uniunii Soarelui Sistemului nostru Solar și Conștiința Inimii Soarelui Galactic Central, cu Iubire pură și Lumină, cu Bucurie și Armonie pură.
Eu îngădui, Acum, acestui flux de Iubire și prețuire să circule între mine, Inima Mamei Pământ, Conștiința Soarelui și Soarele Galactic Central.
Eu Sunt o parte a acestui cerc Divin, în care Eu primesc și trimit, mai departe, Lumina a Cine Eu Sunt.
Eu mă iert pentru că am fost altceva decât Adevărul meu și Eu îngădui, Acum, Adevărului meu să devină, pe deplin, cunoscut pentru mine, sub toate aspectele și exprimarea sa.
Eu mă iert pentru că am cedat puterea mea altor surse externe, indiferent dacă am făcut-o în mod conștient sau inconștient.
Eu aduc înapoi, Acum, toată puterea mea, în forma sa originală.
Puterea mea este Adevărul a Cine Eu Sunt, sursa acesteia este Lumina și Conștientizarea.
Eu aleg, Acum, Claritate, Eu aleg Conștientizarea asupra oricăror modele sugerate de gândire, comportament și percepție.
Eu mă recunosc, Acum, ca fiind o Ființă Evoluată Suverană a Luminii.
Eu declar, Acum, că Eu Sunt singura ființă care poate deține Voința mea liberă.
Eu binecuvântez, Acum, Inima mea, cu Iubire pură și Lumină, Conștientizare pură a Sursei, Armonie pură Divină și Echilibru.
Din acest loc sacru de Echilibru Divin al Inimii mele, Eu cer restaurarea completă a conexiunii mele cu Natura, cu Inima Pământului, cu Inima Soarelui și comunicarea mea de zi cu zi, de la Inimă la Inimă cu Ființele Lor Divine, Puternice și profund Iubitoare.
Eu îngădui și Eu rog Conștiința Divină a Pământului și Conștiința Divină a Soarelui să intre în contact cu mine, într-un mod care mă va face conștient(ă) de Uniunea mea Sacră, Iubitoare cu Fiecare dintre Ele, cu Inima mea și cu toate Aspectele mele Superioare, astfel încât, noi toți, să începem schimbul de sprijin iubitor și plin de bucurie, unii cu alții, ori de câte ori și oriunde, un astfel de sprijin este cerut de oricare dintre noi.
Cu Iubire și Înțelegere, Eu îngădui, pe deplin, Sinelui meu Superior să schimbe și să transforme în mine realitatea mea, tot ceea ce, din punctul său de vedere, este benefic să fie schimbat și transformat, într-o stare de vibrație armonioasă, sănătoasă și superioară.
Eu rog Sinele meu Superior să realizeze această transformare pentru mine, în cel mai armonios mod posibil.
Eu invit, Acum, toți Îngerii mei și toți Îngerii și Ființele
Eu invit, Acum, toți Îngerii mei și toți Îngerii și Ființele
Eu invit, Acum, toți Îngerii mei și toți Îngerii și Ființele
ale căror acțiuni și intenții provin din Unitatea și Conștiința Inimii și care există în Armonie cu Legea lui Unu, să facă un pas înainte și tot ceea ce este necesar pentru a trezi în mine amintirile Inimii tainice, Divine și Conștiente fără de sfârșit, amintiri ale naturii mele Divine multidimensionale, abilitățile mele psihice și conștientizarea Adevărului care vine direct de la Sursă, de la aspectele mele cele mai înalte, de la Soarele Central Galactic și de la Ființe Dimensionale Superioare, care înțeleg și acționează în Armonie cu Legea lui Unu și a căror conștientizare și putere provin de la Conștiința de Iubire-Lumină și Conștientizare.
Eu cer sprijinul și ajutorul Îngerilor și Celor care acționează din Inima și Conștiința Uniunii
Eu cer sprijinul și ajutorul Îngerilor și Celor care acționează din Inima și Conștiința Uniunii
Eu cer sprijinul și ajutorul Îngerilor și Celor care acționează din Inima și Conștiința Uniunii,
pentru a activa cu discernământ și instantaneu, conștientizarea intuitivă a ceea ce este adevărat în mine și în întregul colectiv al omenirii, a propriei mele Treziri și Înălțări și, de asemenea, a Trezirii și Înălțării Omenirii.
Eu invit Ființe Iubitoare Superioare și Ființe de Lumină
Eu invit Ființe Iubitoare Superioare și Ființe de Lumină
Eu invit Ființe Iubitoare Superioare și Ființe de Lumină
să creeze prezentul și viitorul care se bazează pe elevație plină de Bucurie și de extindere a Conștiinței și a Armoniei cu noi înșine, unul cu altul, cu Natura, Pământul, Conștiința Galactică și cu Sursa a Tot Ceea Ce Este.
Eu aleg și Eu îmi îngădui, Acum, să încep să folosesc imaginația mea creatoare într-un mod constructiv, așa cum a fost inițial menit să fie, astfel încât, Eu să încep, în mod spontan, activarea prezentului meu individual planetar și a viitorului meu, care se bazează pe Echilibrul Divin, Frumusețea și Iubirea Inimii, între Divinul Masculin și Divinul Feminin.
Eu aleg, Acum, prezentul și viitorul pentru mine, pentru oricine și orice altceva de pe planetă, unde Frumusețea, Aprecierea, Cooperarea, Abundența, Creativitatea, Adevărul, Libertatea Ființei, Libertatea și Bucuria exprimării de sine, Expansiunea neîntreruptă, consistentă a Conștiinței și a gradului de Conștientizare și Adevărul unic personal ale fiecărei Ființe, sunt celebrate și sunt o parte a realității de zi cu zi.
Eu aleg, Acum, prezentul și viitorul, în care Eu Sunt și Noi Suntem, pe deplin, în contact cu Adevărul nostru și Noi Suntem în comunicare reciprocă, iubitoare cu toate formele de viață de pretutindeni.
Eu aleg, Acum, prezentul și viitorul, în care Inimile oamenilor sunt unite între ele cu Iubire, Încredere, Recunoștință, Echilibru, Respect, Bucurie, Armonie, Înțelepciune și Sprijin reciproc.
Și din acest cerc al Inimile noastre reunite, Eu vizualizez, Acum, cum noi ne conectăm la Inima Divină a Mamei Pământ și la Inimile tuturor Sorilor și Stelelor și, de asemenea, la Inima Sursei, de unde provine Întreaga Viață.
Și, în cadrul acestei Rețele a Inimii, noi îngăduim Divinei, Armonioasei imagini a acestui prezent și viitor să devină noua noastră Realitate actualizată.
Prin fiecare celulă va suna clopotul,
Pentru a trezi vocea fiecărui Om,
Pentru a aduce Lumina, pentru a propaga Lumina.
Și fiecare femeie de pe această planetă
Va ilumina Adevărul pentru milenii."
Andriana Eloha
DECRET PENTRU ASCENSIUNEA MAMEI PAMANT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu