vineri, 14 iunie 2019

M-am reintors din moarte - Stefan von Jankovich


M-AM REINTORS DIN MOARTE - STEFAN von JANKOVICH " Stiinta isi propune descoperirea realitatii cu ajutorul cercetarii ei in teze si legi fizice, insa aceasta realitate este limitata material. Astfel, ramanem legati de unitatea cadrului spatio-temporal, de fenomenele percepute cvadridimensional. Prima si cea mai importanta descoperire realizata de mine a fost intuitia fiintarii scanteii divine in sufletul si in spiritul meu si ca acest EU DIVIN ma calauzeste din interior.
Analiza trairilor mele nu are suport filosofic sau religios, nici o conceptie mistic orientala sau occidentala anume. In chingile corporalitatii, CUNOASTEREA este imposibila. Stiinta se gaseste in impas din aceasta cauza. Chiar din momentul in care mi sa infatisat " filmul vietii mele " am simtit nevoia comunicarii acestui eveniment miraculos, nemaipomenit si incredibil. In conditiile actuale, mediul exercita presiuni in mod considerabil pentru a ne influenta, programa, manipula, pentru a ne depersonaliza.
Astazi intalnim adesea situatii in care constatam ca autonomia noastra intelectuala este in permanenta subminata de teorii bine inchegate si de o seama de actiuni formale insistent propagate. Aceasta situatie o putem depasi numai orin dezvoltarea unei mentalitati independente. Va trebui sa spargem la propriu universul artificial construit extrem de solid in jurul noatru, dezvoltand o noua mentalitate. Prin EVOLUTIE vom depasi " pacatul" ca sindrom ingust si dogmatic.
Consider deci ca aceste relatari sa fie supuse unei analize riguroase interdisciplinare, astfel incat medicina, psihologia si filosofia sa ajunga cu ajutorul datelor prelucrate la concluzii noi.
CINE AM FOST EU? M-am nascut in Budapesta, intr-o familie burgheza, bine situata, sunt un varsator cu ascendentul in balanta. Impreuna cu sora mea am fost educat intr-un spirit romano-catolic religios. Iubirea parinteasca ne-a inconjurat cu multa caldura.
Mama provenea dintr-o familie de arhitecti, tatal a fost de asemenea artist si arhitect, ea fiind pictor. Copilaria mea a suportat deci si aceasta influenta, am devenit arhitect cu studii realizate la Budapesta, Munchen si Londra. In acest interval am practicat ca hobby intensiv sportul si pictura. Mentalitatea mea a suferit influenta majora a cifrelor exacte, am fost preocupat de lumea cifrelor, de geometrie, de legile fizicii, cariera mea de arhitect avea o traiectorie ascendenta.
SCOPUL VIETII MELE era obtinerea unor rezultate profesionale si sportive exceptionale, care-mi asigurau faima si succes financiar si un standard de viata dorit. Pentru oricine paream o personalitate implinita sub toate aspectele, care si-a dimensionat idealurile si existenta in sfera materiala. Aceste aspecte sunt importante, pentru ca nimic din viata mea anterioara, nu prevestea inclinatia mea spre fenomene supranaturale, religioase sau mistice.
Am fost o persoana cu un spirit practic, tehnic pronuntat, luam in consideratie numai faptele investigate in mod obiectiv pe criterii cauzale stricte. Cu alte cuvinte, ceea ce nu era palpabil, real, material, nu exista pentru mine. Rugaciunea, meditatia si biserica nu erau in sfera preocuparilor mele. Revelatia comunicarii cu Dumnezeu a fost un eveniment surprinzator, nou si insemnat pentru mine.
N-am avut preocupari inaintea accidentului mortal din sfera spirituala, dimpotriva problematica teologiei, psihologiei, parapsihologiei, fenomenele extrasenzoriale nu m-au impresionat deloc. N-am suferit niciodata influenta vreunei ideologii rasaritene sau apusene, a unei conceptii religioase sau a vreunei filosodii. Imi era frica de moarte dar nu credeam in mantuire. Am ignorat cu desavarsire moartea. Literatura cu privire la problematica mortii imi era totatl necunoscuta.
Toate aceste amanunte explica soxul trait de mine in momentul confruntarii cu o alta realitate. Dupa reanimare, socat de ceea ce am trait, am inceput imediat imprimatea pe banda magnetica a impresiilor mele, straduindu-ma sa fiu cat se poate de riguros in relatarea evenimentelor, deoarece m-am trezit intr-o lume nemaiintalnitala momentul respectiv, nu aveam cunostinte in domeniul psihologiei, parapsihologiei si fenomenelor esoterice, astfel am descoperit calea mea personala spre cunoasterea " realitatii".
Nu am avut un conducator spiritual. Maestrul meu a fost si a ramas in continuare SUBCONSTIENTUL meu. Dimensiunea spirituala este aproape de necuprins cu ajutorul schemelor noastre mentale, formate in lumea materiala cvadridimensionala.
Am perceput acolo campuri de o alta vibratie, aproape TOTUL ERA VIVBRATIE ENERGETICA. In lumea noastra materiala percepem cu organele noastre vizuale, auditive, dar si cu celelalte simturi, o FASIE FOARTE INGUSTA A VIBRATIILOR ENERGETICE. Traile de " ACOLO" pot fi cu greu caracterizate. Vocabularul noatru este sarac, incolor si inapt sa cuprinda acea dimensiune a existentei.
CEL MAI PLACUT EVENIMENT DIN VIATA MEA A FOST MOARTEA MEA
Nu este o noutata ca prin moarte, prin stari apropiate mortii se produc anumite evenimente si trairi mistice sau chiar fenomene de ILUMINARE. In aceasta stare, SPIRITUL este eliberat de corpul sau material si se orienteaza spre adevarul vesnic. Putem spune ca in acest caz, subiectul sufera un proces de evolutie individuala.
Sunt multe religii mistice, comunitati esoterico-initiatice unde se practica si astazi un ritual al INITIERII, deoarece se considera ca adeptii numai prin moartea fizica au acces la intuirea adevarului si astfel desavarsirea umana se petrece. Crestinii adopta un model asemanator prin taina mortii si invierii lui IISUS.
Aceste experiente pastreaza neconditionat miezul, sinele persoanei, ele se manifesta prin modificarea mentalitatii subiectului. De remarcat ca ceea ce ne preocupa in timpul vietii pe majoritatea este studierea fenomenelor legate de viata si mai putin a celor legate de moarte, interesant si tragic in acelasi timp pentru ca moartea este inevitabila. Ar trebui sa ne preocupe mai mult:
DE CE TRAIM?
CUM AR FI BINE SA TRAIM?
CARE ESTE SCOPUL VIETII NOASTRE?
MOARTEA ESTE O RENASTERE. Chestiunea este cum ne traim viata pana la moarte. Daca ne-ar preocupa mai mult acest aspect, moartea ar deveni indrumatorul eficient al vietii. Pentru mine, dupa ce ce am trait ceea ce am trait, moartea este o TRANSFORMARE, o detasare a spiritului de suportul sau material, de corp.
Partea nemateriala a omului, SINELE va exista in continuare, supunandu-se altor principii vitale. Nimic nu dispare, totul se transforma. Dupa oprirea cordului am putut constata ca SINELE meu a reusit sa inregistreze, o seama de evenimente sub forma unor cunostinte, experiente si perceptii. Am constata ca CONSTIINTA mea s-a amplificat ( stare de constiinta extinsa) manifestandu-se intr-o dimensiune si stare noua.
Evenimentele s-au petrecut intr-o stare SUBCONSTIENTA si SUPRACONSTIENTA deoarece ma aflam in inconstienta. Moartea nu inseamna sfarsitul SINELUI, care are o existenta continua in procesul succesivelor REINCARNARI. Sinele este capabil sa existe prin vibratii subtile intr-o alta stare intre doua reincarnari, apoi revine in lumea materiala sub forma unei vibratii mai lente.
Exemplul VIETII si al MORTII unei OMIZI poate ilustra cel mai bine acest proces. Intr-o zi, isi lasa in urma infatisarea imobila si apare o fiinta complet noua.
OMIDA se usuca intr-o zi pe craca, isi desface aripile depasind existenta sa bidimensionala si se inalta in vazduh FLUTURELE spre SOARE. Cred ca nu este intamplator faptul ca EGIPTENII si GRECII ANTICI foloseau FLUTURELE ca SIMBIOL al SUFLETULUI. "PSYCHE" inseamna in greceste simultan SUFLET si FLUTURE, iar prin "PSYCHON" au inteles bataie, pulsare, respiratie.
CARE ESTE SCOPUL OMIZII?
Sa traiasca si sa se pregateasca pentru viata de FLUTURE.
SCOPUL FLUTURELUI ESTE SA MOARA CA OMIDA.
SCOPUL FIECARUI OM ESTE SA MOARA DEFINIT MATERIAL, TELURIC SI SA RENASCA INTR-O NOUA EXISTENTA SUPERIOARA.
Am trait experienta mortii clinice in urma unui accident rutier in care eram pasager. Am zburat prin geam. Politia a soait la 15 min dupa accident, a inchis zona si a chestionat martorii, a fotografiat locul accidentului, mi-a fotografiat corpul neinsufletit.
IMPRESII PERSONALE : A fost momentul in care corpul meu astral, o substanta materiala elevata, purtatorul energiei vitale, sufletul si toate manifestarile spirituale superioare mi-au parasit corpul material. Constiinta a incetat sa se mai manifeste odata cu oprirea activitatii subconstientului meu. In aceasta situatie, am fost un om inca viu in stare de inconstienta.
La inceputul mortii clinice, in prima faza a decesului, in momentul in care SINELE s-a desprins de corpul meu fizic grav afectat, am avut imoresia ca se ridica cortina in fata mea exact ca la o reprezentatie. A fost inceputul unui spectacol in care mi-am retrait viata terestra si am adunat multe impresii din lumea imateriala. Aceasta " reprezentatie" a avut diferite acte si tablouri, dar o sa o relatez in 3 acte din perspectiva mea:
1. IESIREA SI ACCEPTAREA MORTII
2.OBSERVAREA DECESULUI si IMPRESIA DE STRALUCIRE
3.SPECTACOLUL VIETII si JUDECATA
Am avut impresia ca am trecut printr-un foarte stramt coridor ca sa ajung la o lumina stralucitoare din capat. Trecand peste acest obstacol, mi-a revenit CONSTIINTA. M-am simtit liber trecand printr-un tunel ingust si obscur, am constatat cu bucurie ca am redevenit constient si ca exist. N-am avut deloc dureri.
Prima mea constatare a fost:" Am supravietuit accidentului", insa " trezirea" mea n-a fost una obisnuita pentru ca am simtit foarte clar ca MOR IN ACEASTA CLIPA. Am fost surprins ca n-am perceput negativ moartea. u mi-a fost frica. Evenimentul mi s-a parut firesc, natural, ca in fine mor si parasesc pamantul.
N-as fi crezut niciodata ca pot parasi aceasta lume atat de firesc si confortabil si ca vine o clipa cand nu mai suntem atat de indarjiti de viata. Cred ca atasamentul exagerat de viata reflecta ignoranta noastra fata de moarte. Religia noastra crestina da prea putine informatii despre deces, despre moartea ca proces, despre fenomenele care urmeaza mortii.
Accidentul m-a privat de o agonie prelungita, din cauza socului, desprinderea sinelui, a corpului astral, a sufletului si spiritului s-a realizat instantaneu de corpul material. M-am simtit eliberat si am perceput o noua stare placuta, naturala, ordonata. M-am simtit complet schimbat si am avut impresia usurarii. " Bine ca am scapat" , " Sunt fericit ca pot muri". Concomitent m-a cuprins o anume curiozitate pentru tot ceea ce va urma.
Am avut senzatia plutirii si am auzit sunete neasemuit de placute. La aceste sunete se asociau forme perfect armonizate, am perceput culori si miscare. Parca nu eram singur. Am fost inconjurat de fiinte spirituale fara corp material care radiau spre mine iubire, bunatate si veselie. N-am reusit inca sa identific rude, prieteni care au murit anterior. Am fost cuprins de un calm dicin si am trait constient o stare de armonie desavarsita. Am trait o stare de fericire totala, netulburat de nixio diinta pamanteasca, savurand calmul meu divin, intr-o armonie desavarsita.
Armonia sunetelor muzicale placute s-a amplificat permanent, culorile au fost mai clare, mai stralucitoare, deosebit de frumoase. A fost un sentiment inaltator si cand mi-am revenit am incercat sa exprim asta in pictura mea pe sticla " OMUL IN COSMOS" 1969, am reprezentat fortele divine active si pasive care produc la varful triunghiului orientat in jos, materia cristalelor, viata vegetala si animala a OMULUI. Pictura pe sticla se afla la Lugano in " Palazzo Massonica" si are dimensiunile 3,00m x 300m.
A DOUA FAZA - CONTEMPLAREA CORPULUI NOSTRU PRIN VIATA si STRALUCIREA TRAITA
Duoa acest splendid intermezzo, cortina s-a ridicat si a inceput un nou act. Am fost preocupat de ceea ce se intampla cu mine. Levitam intr-un spatiu pluridimensional. M-am trezit deasupra corpului meu neansufletit, grav accidentat ( 18 fracturi) . Scena am vazut-o simultan din mai multe perspective, foarte clar si fidel. In prima clipa m-a socat vederea trupului meu mort, mi-am dat seama ca EU-ul meu este acorporal.
Am auzit foarte bine discutia in jurul meu, desi nu aveam xum sa " aud" deoarece levitam deasupra corpului meu intins la pamant, totusi am receptionat ceea ce se vorbea, chiar mai mult, am aflat gandurile celor din jur, printr-un fel de TELEPATIE care se desfasura insa intr-o alta dimensiune existentiala.
Vedeam manevrele de resuscitare. Imi venea sa strig : " Oameni buni, sunt aici, traiesc! ". " Lasati corpul in pace, eu traiesc!" , dar ei nu ma intelegeau, iar eu nu puteam sa strig neavand nici laringe si nici gura. A fost ciudat, intelegeam atat cuvintele exprimate cat si bandurile oamenilor din jurul meu, indiferent in ce limba se exprimau ( avantajul comunicarii telepatice).
O femeie din Tessini care era alaturi de o fetita de 7 ani, a fost foarte impresionata de corpul meu
Lipsit de viata, fetita a vrut sa fuga, dar femeia a tinut-o strans si a spus in gand TATAL NOSTRU si AVE MARIA cerand Domnului iertarea pacatelor celui decedat. RUGACIUNEA DEZINTERESATA a femeii m-a impresionat puternic si AM PRIMIT emotionat acest ajutor.
M-am bucurat foarte mult si m-am simtit intarit. Am simtit din partea ei un impuls de IUBIRE pe care l-am receptionat. Ea a fost SINGURA PERSOANA CARE ERA IN MASURA SA ASISTE UN MURIBUND, ASIGURANDU-I SPRIJINUL SUFLETESC NECESAR.
Un barbat inalt, uscativ, cu mustata, mi-a transmis GANDURI NEGATIVE : " Da, sigur, si-a meritat soarta. El a fist de vina. Este un iresponsabil care goneste aiurea pe sosele" Vroiam sa il intrerup " de acolo de sus " : " Nu eu am condus, nu am avut nicio vine, eu am fost pasager. Am simtit de asemenea o influenta NEGATIVA emanata de la acest om. Rezumand, era foarte interesanta privelistea de sus, cu un calm care avea certitudinea supravietuirii.
ORGANELE SPIRITUALE de simt si intelectul se manifestau din plin. Aveam perceptii pe care le interpretam, adica gandeam si luam decizii. Nu am mai simtit niciun fel de limitare terestra. Levitam la circa 3 m intrun spatiu pluridimensional ( multidimensional). In acel moment, a intervenit cel de-al doilea intermezzo, s-a terminat un " act" si evenimentele au continuat cu o noua etapa.
M-am indepartat de zona accidentului care si-a pierdut intersul pentru mine. Am dorit sa zbor in alta parte si zburam deja. Totul reflecta calm si armonie, jocul de sunet si culoare se amplifica, ma cuprindea din ce in ce mai mult.
SOARELE a devenit din ce in ce mai luminos si mai viu. Am trait o stare de extaz pe masura ce ma apropiam de SOARE, m-am simtit tot mai atras de lumina stralucitoare. Acum imi explic mai bine LOCUL SORELUI CA SIMBOL DE CULT IN DIFERITE CIVILIZATII.
Imi continuam Borul solitar si aveam impresia ca sunt inconjutarat de fiinte spirituale, iubitoare, care imi transferau prin emanatia lor veselia, fericirea si iubirea divina. Tot ce era in jurul meu reflecta un calm si o armonie desavarsita. Imponderabilitatea si zborul m-au impresionat atat de tare, incat dupa insanatosire am urmat o scoala de pilotaj, obtinand brevetul de pilot sportiv. Folosesc adesea aceasta terapie esoterica de zbor pentru ami depasi dificultatile de moment si a duna noi resurse.
A TREIA FAZA - FILMUL VIETII MELE SI JUDECATA
Zborul meu spre soare s-a realizat repede, brusc m-a oprit o voce blanda, dar hotarata : Stai! Tu cel care ai fost Istvan nu poti zbura la Domnul tau, nu esti inca suficient de matur si de curat. Este necesar sa dai seama despre VIATA ANTERIOARA". Aceasta interventie, m-a socat si m-a deziluzionat puternic. In acel moment, a inceput derularea unui spectacol multidimensional compus din enumarate tablouri ale vietii mele. M-am straduit sa apreciez numarul acestora, initual m-am oprit la cifra 2000, dar numarul scenelor putea depasi chiar si 10.000.
In fond, nu conteaza numarul acestora. Fiecare scena reprezenta o unitate clara, cu sens bine precizat. Prima scena a reprezentat moartea mea, iar ultima scena nasterea mea.
Aveam impresia ca pluteam deasupra mediului intr-o existenta multidimensionala, traim evenimentele simultan din interior si din exterior, de sus, de jos, din toate partile, am retrait tot ceea ce am vazut, auzit, gandir si simtit, tot ceea ce s-a petrecut la nivelul constiintei mele.
Toate evenimentele s-au concentrat in EUL meu spre constientizare. Gandurile s-au transformat in realitate. Sufletul, constiinta, s-a transformat intr-un instrument sensibil de evaluare. Au fost apreciate gandurile si deciziile mele, considerandu-le pozitive, bune sau rele, egoiste.
Criteriile de judecata nu au coincis din toate punctele de vedere cu cele uzuale. astfel au fost apreciate pozitiv amintiri care astazi ar fi considerate pacate si uneori apreciate negativ, anumite " fapte bune" care acopereau INTENTII EGOISTE.
BINELE SI RAUL SUNT APRECIATE AICI DIFERIT.
Aceste concepte sunt ferite de prejudecatile, interpretarile sau schemele mentale uzuale, ele apar in stare " pura". Foarte multi oameni considera ca numai ei cunosc "adevarul" ce merita propagat.
Sectele, religiile, conceptiile filosofice, ideologiile, grupurile de credinta se inmultesc neancetat afirmandu-si propriole conceptii in absenta credintei iniitiale. Am constata ca acolo SUS nici o schema nu este apreciata, deoarece acolo opereaza numai LEGEA GENELALA A IUBIRII SI ARMONIEI COSMICE." va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu