duminică, 30 iunie 2019

Fericirea din fiecare zi - Membra a Grupului Agni

 "De cand ma stiu am avut o neliniste permanenta si o dorinta de cunoastere. mereu imi puneam intrebarea : " ce am eu de facut?" Aceasta dorinta de cunoastere m-a facut sa citesc mult, din toate domeniile in tineretea mea. Mai tarziu, cand au aparut cartile cu caracter spiritual, am inceput sa investesc tot mai mult in ele. Am hotarat sa dau astfeld e carti si copiilor mei sa le citeasca, pentru a-si largi orizontul cunoasterii si pentru a intelege mai bine de ce li se intampla unele lucruri.
Am gasit in lecturile mele o definitie a vietii care rezoneaza foarte bine cu modul meu de a vedea lucrurile si anume ca viata este o stare de bucurie si iubire in materie. Suntem compusi din corp, suflet si spirit, dar cred ca abia atunci cand voi intelege cu toata fiinta mea ca sunt un spirit nemuritor care traieste intr-un corp muritor , atunci voi trai cu adevarat,
Am invatat ca PACEA este o STARE de CONSTIINTA la care poti ajunge dupa o lunga lucrare de stapanire de sine si armonizare interioara. Pacea interioara aduce fericire si multumire fata de tot ceea ce te inconjoara, multumire atat pentru ceea ce avem, cat si pentru ceea ce nu avem, pentru ceea ce ne bucura dar si pentru ceea ce ne face sa suferim.
Citind toate aceste lucruri mi-am amintit chiar si atunci cand un vecin mi-apus foc in podul casei. Chiar daca socul si paguba au fost mari, eu mi-am gasit totusi motive de fericire, faptul ca copiii nu au avut de suferit si ca nu am intrat in panica,pastrandu-mi controlul.
Pe de alta parte, modul cum am parcurs acel eveniment, m-a condus catre o alta stare interioara si anume aceea ca nu sunt legata de lucruri, de orice natura sa fie ele. Dumnezeu mi-a dat puterea de a trece peste toate lucrurile neplacute din viata. Am mai inteles atunci, ca fericirea nu trebuie cautata in lucruri marunte, materiale, ci in Cer. Cu cat ne apropiem mai mult de Dumnezeu, cu atat vom fi mai fericiti. In popor era o vorba " sa nu-ti faci comori pe pamant, ci in cer", comori de natura spirituala.
Niciodata cei egoisti nu vor putea fi fericiti, nici oamenii cu un orizont limitat. ca sa fii fericit, trebuie sa fii receptiv la tot ceea ce te inconjoara si sa ajuti oriunde poti s-o faci fara sa astepti nimic in schimb. Cand eram tanara, eram suparata ca cei din jurul meu nu-mi raspundeau cu aceeasi dragoste pe care le-o daruiam eu lor, dar am invatat de-a lungul anilor ca dragostea este o stare si ca ea nu trebuie asteptata in exterior de la altii.
Imi aduc aminte de toti cei care au incercat s aimi faca rau si care de faptm-au ajutats a inaintez pe calea credintei, a descoperirii de sine. Cred ca adevaratii dusmani sunt cei din ineriorul nostru, fricile si gandirea noastra negativa in legatura cu experientele prin care trecem. Am gasit in mine resurse sa ma rog pentru iertarea lor. Mai am inca multe de invatat, dar tot ce stiu si traiesc stiu ca vine de la Domnul si ii multumesc pentru sanatatea pe care o am,pentru limpezirea mintii, pentru copiii mei si pentru lucrurile si evenimentele din fiecare zi cu care Domnul ma binecuvanteaza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu