miercuri, 19 iunie 2019

Incursiune in stelara nava arcturiana - Melfior Ra




 SALA CONEXIUNII CU SURSA - MELFIOR RA
" 28.01.2017, h 08:10 Sunt din nou intr-o calatorie astrala si iata-ma prin PORTALUL microtunel in Stelara Nava Mama Arcturiana.

 Am ajuns undeva deasupra ei aproape de mijlocul epicentrului ei. S-a deschis o intrare si am fost absorbita in interiorul Navei Mama.

Aici ma astepta RA RONINII, arata asa cum o vazusem prima data. M-a salutat, chiar m-a imbratisat si mi-a cerut sa o urmez. Am strabatut multe culoare cand in coborare, cand in urcare, uneori in zig zag si iata ca am ajuns in fata unei intrari.

Aici, RA RONINII m-a facut atenta sa vad ce scrie pe frontispiciu.
M-am uitat si iata ca am citit-perceput-inteles: SALA SURSEI. Aici ne astepta Comandantul SANAT KUMARA, Marele Maestru si totodata Comandantul Stelarei Nave Mama Arcturiene.

 Ne-a salutat jovial si mi s-a adresat:" RA MELFIOR, aici esti in Sala Conexiunii cu Sursa. Am intentionat sa fii astazi aici, deoarece maine in plan fizic ai un program incarcat si am gasit de cuviinta sa fii ajutata de noi, cei care veghem asupra ta acolo unde vietuiesti in trup fizic.

Asa ca aseaza-te aici si primeste ce ti se ofera in vederea realizarii misiunii tale pe Pamant."
M-am asezat pe locul indicat. Imaginati-va doua bare stralucitoare asemanatoare cu inoxul care aveau capetele curbate spre interior si erau unite la ambele capete.

Asa aratau ambele capete ale acelei instalatii sau aparat care avea lungimea de aproximativ 3 m iar in mijlocul acestuia era ceva ce aducea a scaun sa se poata sta. M-am asezat.

Deodata aparatul a inceput sa se miste, sa se balanseze, asemanator balansoarelor pentru copii, deodata a venit peste mine un jet de luminite ca o ploaie de stele, era fantastic, transmiteau o stare de infinita pace, bucurie si luminozitate ce as fi vrut sa tot dureze.

Dupa un timp aparatul s-a oprit si eu am simtit o intensa incarcare-umplere cu acea energie luminica incat nici nu imi venea sa ma misc.

Dar a venit Marele Maestru spre mine si a spus: " Atat iti este necesar acum, urmeaza-ma inca n-am incheiat lucrarea."
Si iata ca a aparut un disc transportor, de forma dreptunghiulara, ne-am ridicat cam la 1m inaltime si am iesit din SALA SURSEI In foarte scurt timp, in timp ce eram transportati vedeam inscriptii pe frontispiciile peretelui pe langa care inaintam si ne-am oprit in fata unei alte usi-intrari.

Marele Maestru SANAT KUMARA mi-a transmis mental sa citesc si am citit: SALA ECHILIBRARII ENERGIILOR.
Am intrat toti trei intr-un loc special, locul transportoarelor. Cand transportorul s-a asezat parca s-a unit cu dusumeaua salii, nici nu-l sesizam. 

SANAT KUMARA mi-a indicat unde sa ma asez si deodata, ceva ca o raza luminoasa trapezoidala a inceput sa ma scaneze pe verticala, trecand acea lumina peste mine de mai multe ori.

Apoi a disparut, dar a aparut o alta raza tot de forma trapezoidala care a inceput sa ma scaneze pe orizontala. Si aceasta a trecut de mai multe ori peste fiinta mea.

Cand s-a incheiat aceasta scanare, m-am simtit foarte usurata, foarte zglobie si as zice ca la 20 de ani. Chiar fericita si ma simteam atat ce bine!

Marele Maestru mi-a transmis telepatic:" Atat a fost pentru astazi RA MELFIOR, acum sunt impacat stiind ca ti-am fost de ajutor in misiunea ta terestra. Ne vom vedea cand va fi momentul."
M-a salutat cu acel salut jovial, hazliu pentru mine, iar el simtindu-mi reactia a spus:" Intrucat acest salut te binedispune, il utilizez mereu in intrevederile noastre " si a mai facut inca o data acel gest-salut apoi eu si RA RONINII eram deja pe culoare, fiecare pe discul ei transportor, de data aceasta pe discuri de cate o persoana.

Astfel am ajuns la PORTAL in fata caruia RA RONINII m-a imbratisat, PORTALUL m-a aspirat parca, astfel m-am indepartat de ea iar ea mi-a facut un semn cu mana, apoi a disparut totul si aproape instantaneu am ajuns in corpul meu fizic terestru.

Doamne ce diferenta de FRECVENTA si STARE VIBRATIONALA. Cum se traieste acolo si cum se traieste aici, dar asta e in DIMENSIUNEA a 3 a si se pare ca mai am inca ceva de lucru pe aici, dar ma supun voii Divine careia ii sunt un modest slujitor." MELFIOR RA









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu