marți, 25 iunie 2019

Dialog Celest - Melfior Ra - Revelatii din Sfera Divina

MELFIOR RA - DIALOG CELEST - REVELATII DIN SFERA DIVINA " M-am asezat in pozitia de meditatie si am intrat in starea de meditatie. Cand am ajuns la vibratia necesara decorporalizarii, am simtit-vazut cum ieseam din corpul fizic, parca ma scurgeam spre Inalt. De o parte si de alta a mea erau 2 ghizi astrali, ghizi de inalta vibratie. MIL si GAL ma asteptau sa ma conduca acolo unde primisera ordin.Dar iata ca minunea minunilor, ieseam din trup ca un fir de lumina alb stralucitor si am luat forma de POTIR. Eram tare mirata de aceasta, deoarece intotdeauna luam forma corpului terestru, atat doar ca eram in forma eterica, energetica. Acum am luat forma unui POTIR. Acesta a fost intelesul care mi s-a oferit telepatic. Cei 2 ghizi astrali au luat in cate o mana POTIRUL si s-au inaltat fulgerator cu el.
Am amuns in TEMPLUL SOLAR. Acolo, in fata noastra, se afla EL, INVATATORUL si DOMNUL. Deodata a suflat in POTIRUL care eram si acesta s-a umplut de LUMINA. In el se afla acum o SFERA de LUMINA, iar acea SFERA era imaginea lui IISUS. Am auzit deodata, in mine-POTIR urmatoarele: " INIMA Mi s-a asezat in POTIRUL tau curat".
Eu am raspuns : " IISUSE, iti multumesc pentru darul Tau ceresc!" Apoi deodata eu-POTIR am fost absorbita de LUMINA Sa si astfel am urmat calatoria pana in SFERA DIVINA. Acolo, POTIRUL s-a schimbat intr-o PIRAMIDA. De fapt, avea tot forna de POTIR, dar s-a creat in jurul lui o energie de forma piramidala, care forma un tot cu POTIRUL, insa PIRAMIDA era cu varful in jos. Doar POTIRUL era cu deschiderea spre Inalt, iar acestea au fost cuprinse in imensa INIMA si LUMINA a INVATATORULUI. Bineanteles ca INVATATORUL era in Templul din SFERA DIVINA.
Am stationat acolo catva timp daca pot spune asa, stiu doar ca ceea ce traiam era sublim. Am redevenit POTIR, iar LUMINA-ENERGIE-PIRAMIDA a disparut, a ramas doar LUMINA din interiorul PIRAMIDEI. Eram cuprinsa in LUMINA DOMNULUI si astfel am fost condusa inapoi in TEMPLUL SOLAR. Aici ma asteptau cei 2 ghizi, MIL si GAL, carora le-am fost predata, pentru a fi condusa mai departe. Vedeam cum ghizii m-au primit de la INVATATOR si cum s-au bucurat, vazand LUMINA pe care o primisem in mine-POTIR.
M-au luat in primire, tinand fiecare POTIRUL in cate o mana si am inceput intoarcerea catre spatiul terestru. M-am revazut deodata deasupra corpului meu carnal, a acestei inchisori a spiritului meu. Am inceput sa ma divizez, din forma de POTIR intr-un fir luminos si astfel am intrat in trup prin crestetul capului. Apoi le-am multumit ghizilor mei si Dom ului, pentru Darul pe care mi l-au oferit. Mi s-a cerut sa scriu imediat cele petrecute, pentru a imprima in cuvinte si starea vibrationala care inca ma coplesea. Primiti-o cu IUBIRE! MELFIOR RA
IUNIE – IULIE PROGRAM
SIBIU
Sambata 22 Iunie
Ora 10 cursuri,
gradele 5,6,7
BUCURESTI
Sambata 29 Iunie
Ora 10 cursuri,
gradele 1,2 (pt. incepatori )
Duminica 30 Iunie
Ora 10 Workshop
IULIE
CLUJ
Sambata 06 Iulie
Ora 10 Workshop
Duminica 07 Iulie
Ora 10 cursuri
Gradele 1-2
Inscriei la tel. 0744.637064
DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE
Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.
Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.
In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu