joi, 13 iunie 2019

Rugaciunea de deschidere a Chakrei Inimii Anahata

"Multi oameni simt ca frica, rusinea, vinovatia, lipsurile materiale, ranile din trecutul lor, tristetea, furia, prejudecatile, suferinta, un anumit diagnostic, etc, ii impiedica sa-si deschida inima.

Va ofer o formula care va ajute sa va deschideti inima si care se poate aplica ori de cate ori constatati ca va aflati intr-o situatie dificila/intr-o stare de agitatie, in care v-a scazut vibratia:


“In ciuda…….….. (fricii, rusinii, vinovatiei, tristetii, lipsurilor, etc), dorinta inimii mele este sa fie deschisa. Incepand din acest moment, nimic nu este atat de puternic, incat sa ma faca sa-mi inchid inima”.
Ceea ce spuneti, astfel, este ca dorinta inimii voastre de a se deschide este mai puternica decat acea frica, vinovatie, rusine, etc, pe care o simtiti. Iar vibratia Iubirii din inima voastra, pe care o declarati la modul foarte clar, va ajuta sa curatati vibratia fricii/vinovatiei/rusinii.

Aceasta este o formula pe care o puteti folosi oricand si va ajuta sa va echilibrati energetic in timpul zilei. Spunand cu voce tare sau in gand aceste cuvinte de mai multe ori, de fapt, va rostiti adevarul sufletului, ceea ce va inalta vibrational. Iar faptul ca declarati ca puterea inimii voastre este mai mare decat orice dificultate pe care o intampinati face ca vibratia joasa a acelei probleme sa fie trasmutata energetic prin puterea acestei formule.

Rostind aceste cuvinte, va recuperati puterea personala, ca si Creator al realitatii voastre. Voi spuneti, practic: “Nimic nu este mai puternic decat inima mea. Imi recuperez puterea personala de la toate persoanele/ lucrurile carora in trecut le-am cedat puterea mea”. (Matt Kahn)


Sursa: Mihaela Dan 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu