vineri, 31 mai 2019

PAPA IOAN PAUL al II lea - Viziune primita pe 3 aprilie 2005 - Mesajul luminii pentru romani - Lucia Nistor





VIZIUNE PRIMITA PE 3 APRILIE 2005 - MESAJUL LUMINII PENTRU ROMANI - LUCIA NISTOR " Astazi am avut o viziune deosebita pe care Fecioara Maria mi-a cerut sa v-o povestesc. L-am vazut pe Papa Ioan Paul al II-lea asezat pe un tron mare auriu, imbracat in vesmintele sale albe, sprijinit de un toiag cum se ridica la Cer. Cand a ajuns la Cer, Fecioara Maria i-a iesit in intampinare si l-a imbratisat spunand:
" Bine ai venit,fiul meu drag!"
Apoi, el a trecut prin mijlocul unei ostiri intregi de ingeri asezati in randuri, care l-au salutat si l-au aplaudat zambind. Deasupra lor se vedea o alta ierarhie de ingeri care se inclinau bucurosi. la capatul cetei ingerilor se afla IISUS HRISTOS pe tron. El s-a ridicat, i-a strans mainile Papei si i-a spus:
" Iti multumim pentru MISIUNEA pe care ai efectuat-o si te felicitam pentru felul in care ai indeplinit-o."
Alaturi de IISUS, DUHUL SFANT i-a strans mana inclinand din cap. De sus din Cer, DUMNEZEU a zambit si El.
Cand imaginea a inceput sa se estompeze, am multumit ca mi s-a permis sa particip ca pamantean la aceasta celebrare."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu