vineri, 31 mai 2019

Lacul cu lotusi din parcul Circului Bucuresti, poarta catre Shambala



LACUL CU LOTUSI DIN PARCUL CIRCULUI BUCURESTI, POARTA CATRE SHAMBALA ( MELFIOR RA ) - NICOLETA PASAT - REVELATII " Doream din toata inima sa ajung in acest loc. De cand am plecat spre Bucuresti, prietena mea Irina mi-a spus ca ma va duce in Parcul Circului, la Lacul cu Lotusi. Stiam ca este un loc deosebit, o poarta de accesare a lumii Shambalei. Ne-am reunit un grup de 6 persoane. Venita din agitatia orasului, cand am pasit in Parcul Circului am avut senzatia ca pasesc intr-un colt de Rai, ca traiesc o stare de eliberare si libertate. 

Era o feerie fara margini in jurul nostru, amplificata de trairea din sufletele noastre. Am mers agale spre lacul cu nuferi, ne-am asezat linistiti pe bancute sa intram in energia locului. Respiram profund si incorporam in noi acea energie blanda a iubirii, a pacii si linistii depline. Deodata ni se transmite sa mergem mai aproape de lac. Ne-am apropiat si am simtit sa ne prindem de maini. S-a format o singura energie, o energie a grupului format din cele 6 persoane.

 S-a format o energie inalt vi rationala care e-a permis intrarea intr-o alta lume. Am simtit deodata sa spun cu voce soptita cuvinte sacre lasate noua de Marele Toth. Grupul m-a urmat si am inceput sa spunem cu totii : " EDOM-EL-AHIM-SABBERT-ZUR-ADOM". In vibratia acestor sunete am accesat Lumea Shambalei. Eram in plan fizic pe malul lacului, dar spiritele noastre se indreptau spre o alta lume. Lacul s-a deschis. S-a format un culoar de LUMINA pe care paseam incet cu emotie. Am ajuns intr-o sala imensa scaldata intr-o lumina aurie. 

La o masa rotunda, erau mai multe persoane imbracate in tinute albe, care ne-au invitat sa luam loc in mijlocul lor. Aveam sentimentul ca eram asteptati sa participam la o reuniune. Deodata, apare un domn imbracat in costum de samurai de culoare rosie cu oarul prins in crestet si ma invita intr-o alta camera. Deschid usa si intru in acea incapere. Ma intampina marele Intelept BUDDHA, zambind. Toate aceste imagini aveam sentimentul clar ca imi sunt cunoscute, stiam ca le mai revazusem candva. Deodata realizez ca toate acestea mi se revelasera. Am deschis ochii, eram pe malul lacului tinandu-ma de maini cu ceilalti din grup. Am inchis ochii plini de lacrimi si m-am abandonat din nou. 

Nu am intrat din acel culoar in alta incapere a venea spre noi ZAMOLXIS, marele nostru strabun. E-a salutat ducandu-si mainile la piept si plecand usor capul in fata noastra. Ne-a spus sa intindem mainile. Am primit in palma dreapta un simbol. Il privesc atenta si vad o steluta care stralucea in lumina aurie, iar in mijloc era figura unui ochi. Si-a indreptat mana spre fruntile noastre. Mai primeam un simbol, in AJNA CHAKRA ( al treilea ochi) .

Era diferit de cel din palma, era asemanator unui romb din care ieseau raze ce straluceau. I-am multumit si s-a retras. Am deschis ochii. In jur, parcul era in sarbatoare. Mi se transmite a LUMINA pe care am accesat-o sa o daruim tuturor. Am inceput sa imbrac in LUMINA si IUBIRE lacul, parcul si Bucurestiul intreg. Totul in jurul noatru era cuprins de o energie mov deschis alburiu. Zeci de entitati de LUMINA ne inconjurau. Scanteiau in toate culorile, dar predomina culoarea VIOLET. Ne-am impartasit trairile. Eram impresionata. Irina traise acelasi lucru ca si mine. 

O colega mi-a spus ca a azut cum intrarea in SHAMBALA era strajuita de un DRAGON urias. Cand s-a deschis culoarul sa intram, s-a retras si ne-a permis intrarea. Cand acel culoar s-a inchis, ENERGIA DRAGONULUI a cuprins iarasi lacul. Unii au simtit multa LUMINA si caldura si au vazut culori frumoase. Am ramas putin in acea stare si am admirat lacul cu LOTUSI. Nuferii care sunt pe lac nu erau infloriti, dar se spune ca atunci cand infloresc, este o feerie in acea zona a larcului si oamenii se simt atrasi de acel loc. Sunt atrasi de imaginea superba care se formeaza in plan fizic, dar eu cred ca motivul este altul. 

Sufletele lor cunosc adevarul si le este dor cu siguranta de lumea nevazuta, dar care exista, le este dor de LUMINA si IUBIREA DIVINA. Simt chemarea fratilor intru LUMINA din SHAMBALA, a intelepcunii si iubirii lor. Am plecat din Parcul Circului cu o nostalgie in suflet, dar si cu un sentiment de implinire mareata. Ma minunam de trairile avute si de darurile primite. 

Ma bucuram ca impartasesc toate aceatea cu o parte din membrii marii familii spirituale din care fac parte. Mergeam pe strada, lumea se plimba incoace si incolo, bagaje, circulatie, ambulante, dar eu eram dincolo de acestea totul mi se parea atat de frumos. Simteam cum sunt mangaiata pe crestet de INGERII LUMINII si cum ma poarta pe bratele lor. Multumesc tuturor ingerilor luminii umani si divini cu care am impartasit aceste bucurii. 

Tuturor, iubirea Domnului IISUS, Lumina Maicii Sfinte, intelepciunea strabunilor noatri si cantecul Pasarii Maiastre! " NICOLETA PASAT - REVELATII


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu