duminică, 12 mai 2019

Melfior Ra - Incursiune in Nava Arcturiana



" Trebuie sa recunosc ca in ultimul timp m-am multumit doar cu sustinerea cursurilor initiatice prin care ii ajut pe doritori sa afle cum sa-si cunoasca potentialul uman, sa-si foloseasca energiile de care dispun. Credeam ca fac suficient, tinand seama ca am scris un numar insemnat de carti, considerand ca mi-am incheiat misiunea. In toamna anului 2016 fiind invitata sa sustin cursuri in orasul Constanta,  intr-una din zile, la cursuri fiind, doamna M.S.mi-a oferit o carte si m-a intrebat daca o citisem si am raspuns ca nu. 

Am primit-o cu placere stiind ca nimic nu este intamplator si ca orice carte cu care rezonezi vibrational iti aduce un plus de cunoastere. Cartea era intitulata " MARELE POTENTIAL UMAN" scrisa de TOM KENYON si WENDY KENNEDY. 
Nu intamplator fiecare citeste ceea ce ii revine lui de asimilat, ceva cu care este in rezonanta si fiecaruia i se intampla sa tina niste carti in biblioteca si sa nu le deschida mult timp, poate niciodata pentru ca nu rezoneaza vibrational, deoarece fiecare cuvant contine o vibratie anume si acea vibratie nu poate fi asimilata, daca cititorul nu e in rezonanta cu ea. 

Asadar, iata-ma citind cartea si nu mica mi-a fost mirarea cand m-am trezit in contact cu ENTITATILE care au transmis prin acest medium invataturile lor si mai mult decat atat, METODE PRIN ARE OMUL PAMANTEAN SA II CONTACTEZE SI SA AFLE CEEA CE S-A INTAMPLAT PE TERRA IN VECHIME PRECUM SI CEEA CE URMEAZA SA SE INTAMPLE IN VIITORUL APROPIAT.
Asadar, am inteles ca de fapt prin intermediul VIBRATIILOR emise prin ceea ce cuprindea cartea se dorea contactarea mea la modul constient si conexiunea cu ENTITATILE - FIINTELE ARCTURIENE si nu numai.
Prin ceea ce a urmat am inteles multe, m-am regasit si mi-am regasit multe radacini si in alte spatii dimensionale pe alte planete si in alte sisteme solare - stelare, am inteles de ce mi s-au intamplat anumite evenimente in aceasta intrupare si de ce am fost destinata la intrupare pe Pamant. Dar toate le veti afla in ceea ce urmeaza. 

Cine a citit macar o parte din cartile mele a aflat ca de fapt fiecare capitol este o CALATORIE ASTRALA in stare de veghe, prin DECORPORALIZARE. Dar fiecare va asimila atat at este pregatit sa acceseze in raport cu pregatirea sa evolutiva si cu starea lui vibrationala. Doresc tuturor cititorilor PACE, LUMINA si IUBIRE SPIRITUALA ! MELFIOR RA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu