miercuri, 8 mai 2019

Floarea soarelui - Revelatii din Sfera Divina





FLOAREA SOARELUI - MELFIOR RA " Am iesit in astral. Am fost intampinata de doua entitati de LUMINA, care au trait pe Pamant si au fost femei ce au primit sfintenia. Una se numea RITA cealalta TEREZA. RITA mi-a oferit o floare de trandafir foarte inmiresmata, incat i-am simtit parfumul chiar si in plan fizic. TEREZA mi-a oferit un buchet de trandafiri de diferite culori. Asa m-au intampinat, apoi am lasat de o parte si de alta a trupului meu flori si am inceput sa urcam, sa ne indepartam de trupul meu si de spatiul terestru. In urma noastra florile se multiplicau si formau un culoar de LUMINA. ...Am ajuns la intrarea in TEMPLUL SOLAR. Aveam in brate florile primite de la ele. Am intrat in TEMPLU, in SALA RUGACIUNII. Aici m-am inchinat si m-am rugat TATALUI CERESC, FIULUI SAU PREASFANT si DUHULUI SFANT. Am cerut LUMINA si HAR de la SFANTA TREIME. Am primit LUMINA si am devenit ca un pom plin cu " promoroaca" incadrat de LUMINA.
Am fost condusa apoi, pe o RAZA, in SALA LUMINII. Aici, dupa o scurta rugaciune inchinata DOAMNEI LUMINII, am sesizat o LUMINA puternica si o UNDA benefica, o VIBRATIE de o inalta si aleasa puritate. Odata cu aceasta, pe o RAZA si pe o SFERA de LUMINA, a aparut DOAMNA LUMINII. I-am daruit o floare izvorata din inima mea, asemanatoare FLORII de NUFAR. Odata cu aceasta i-am daruit veneratia, supunerea si iubirea mea. DOAMNA LUMINII a primit darul meu, apoi la randul Sau, mi-a oferit o FLOARE de CRIN. I-am incredinta spre ocrotire si luminare, pe cei pentru care ma rog de fiecare data acolo, in TEMPLUL SOLAR. Am dorit inca o data sa-i comunic MAMEI DOMNULUI meu si al nostru dorinta mea de a-l sluji cu credinta si supunere totala.
"Marita Doamna luminata
Fiul Preacurat
Care s-a-ntrupat
Venind pe Pamant
S-a facut Cuvant
S-a sacrificat
Pentru al meu pacat
S-a-naltat la cer
In loc de mister
De-acolo vegheaza
Si ne indrumeaza
Doamna luminata
De pacat ma iarta
Iarta tuturor
Pacatele lor
Si celor hulitori
Si nestiutori
Si celor ce-ti slujesc
Fiul, Domn Ceresc"
Dupa ce am spus acestea, MARIA FECIOARA mi-a oferit un buchet de CRINI si mi-a spus : " DU-TE, TE ASTEAPTA DOMNUL! " iar EA s-a inaltat si a disparut vederii mele"
Am fost condusa pe o RAZA de LUMINA in sala TRONULUI de FOC si LUMINA. M-am inchinat in fata DOMNULUI. I-am daruit o FLOARE de CRIN prin care ma ofeream sa-l slujesc trup si spirit. Floarea a plutit spre inima Sa Preasfanta si a fost asimilata in ea. Am depus celelalte flori la picioarele DOMNULUI si ale tronului, in semn de veneratie, de iubire pura si cinste....



M-am ridicat si am ramas uimita cand am vazut ce flori am primit de la DOMNUL. Erau asemanatoare cu cele de pe Pamant, si sunt numite FLOAREA SOARELUI, dar erau de LUMINA, adica energetice si aveau mijlocul de un alb argintiu imaculat, iar petalele de un galben nemaivazut pana atunci. In jurul lor aveau un halou de LUMINA galbena.
Fiecare floare era parca un SOARE si avea tulpina mica pentru a o putea tine in mana. Erau nemaipomenit de frumoase. Fiecare floare era de fapt, un SOARE in miniatura. Erau atat de luminoase incat imi transmiteau si mie LUMINA lor. A venit apoi o RAZA din LUMINA Sa. Acolo, in acel TEMPLU al inimii DOMNULUI, i-am oferit DOMNULUI INIMA mea care a iesit din pieptul meu astral. DOMNUL a luat-o in mainile Sale, aceasta s-a dezintegrat, s-a transformat intr-o pulbere fina si l-a inconjurat pe IISUS.
El mi-a dat INIMA mea, mi-a asezat-o in piept. In mijlocul ei ramasese ca un NUCLEU alb stralucitor CHIPUL Sau. Totodata IISUS se afla in fata mea, iar eu ma aflam in INIMA Sa. Apoi, o imensa FLOARE a SOARELUI s-a ivit si ne-a cuprins pe amandoi, iar aceasta FLOARE a SOARELUI era delimitata de un TRIUNGHI ALB STRALUCITOR. Floarea a devenit o PIRAMIDA, care avea pe fiecare latura o astfel de floare.
De asemenea si pe platforma bazei se afla o imensa FLOARE a SOARELUI. Fiecare latura era delimitata de un TRIUNGHI ALB STRALUCITOR si dens, iar baza de un PATRULATER de LUMINA alb argintie foarte densa.
Acolo, in TEMPLUL din SFERA DIVINA, acea mare PIRAMIDA FLOARE- SOARE -LUMINA care ne-a condus s-a deschis si a format o platforma, iar pe acea platforma eram eu, CONSTIENTA, desi nu mai aveam corp astral. Am devenit o PIRAMIDA, impreuna cu DOMNUL, dar fiecare particula care ma compunea era de fapt, o floare-soare-lumina.
Formam o PIRAMIDA, dar varful PIRAMIDEI care eram, era DOMNUL. EL lumina extraordinar de puternic si totodata transmitea, in fiecare particula FLOARE-SOARE-LUMINA, LUMINA din LUMINA Sa.
In fiecare asemenea particula exista un NUCLEU alb-argintiu, care era conectat parca la LUMINA DOMNULUI. In acel NUCLEU eram eu, albul din mijlocul FLORII SOARELUI.
Primeam LUMINA, simteam asta si stiam ca acea LUMINA-ENERGIE care ma patrundea poate deplasa PIRAMIDA ENERGETICA, NAVA-FLOARE-SOARE-LUMINA, acolo unde i se da comanda prin UNDA-GAND. Primeam aceasta CUNOASTERE acum.



Acum, intelegeam si constientizam, de fapt, in ce fel calatorisem de atatea ori, pana acolo. Am calatorit astfel spre SFERA DIVINA. Acolo, vedeam clar, in acel TRIUNGHI si FLOAREA SOARELUI, cat eram eu si cat era DOMNUL. Eram de fapt o PIRAMIDA de LUMINA, iar eu formam partea de jos a PIRAMIDEI, iar DOMNUL forma partea de SUS si lumina ca un SOARE. Acel SOARE - DOMN lumina si dirija, in deplasarea ei PIRAMIDA. Simteam cum emite LUMINA in fiecare particula care o compunea.
Dupa o clipa de emitere de LUMINA in SFERA DIVINA, clipa de ILUMINARE care nu poate fi transpusa in cuvinte, am inceput intoarcerea. Ca un fulger am strabatut distanta dintre SFERA DIVINA si TEMPLUL SOLAR si iata-ma deodata in SALA TRONULUI din acest TEMPLU. Reluasem forma corpului astral, asemanator corpului terestru. Eram la picioarele DOMNULUI si ale tronului si aveam buchetul de FLOAREA SOARELUI in brate.
M-am inchinat DOMNULUI in semn de multumire, apoi m-am vazut deodata in afara TEMPLULUI, intre cei doi ghizi astrali RITA si TEREZA. Le-am oferit cate o floare primita de la DOMNUL. Am simtit si vazut ca s-au bucurat de darul meu.
Am oferit apoi, ca de fiecare data flori INGERILOR, SFINTILOR, HERUVIMILOR si SERAFIMILOR, precum si tuturor ENTITATILOR de LUMINA din UNIVERS. Vedeam cum FLORI-SOARE plutesc spre a ajunge la destinatari. Am oferit DOAMNEI LUMINII un buchet format din 7 FLORI - SOARE. Acestea au plutit lin pe verticala. Am inceput apoi coborarea, apropierea de spatiul terestru.
Am vazut Pamantul de la mari departari, i- am oferit flori de SOARE de LUMINA. PAMANTUL DEVENISE UN SOARE MINUNAT. Ne-am apropiat de zona in care imi ramasese trupul terestru. Am oferit mai intai GRANITELOR ENERGETICE ale ROMANIEI, flori de SOARE, flori de LUMINA si acestea patru deau in granite si deveneau STALPI de LUMINA care emiteau LUMINA.
LUMINA de la STALPUL FLOARE se intrepatrundea cu LUMINA de la STALPUL FLOARE urmator. Apoi am oferit flori de SOARE si LUMINA tuturor celor care locuiesc in granitele acestei tari. Era minunat sa vezi in miscare atatia sori flori.


Am fost condusa de cei doi ghizi in fata trupului meu terestru. I-am oferit si lui o FLOARE-SOARE-LUMINA. Aceasta s-a fixat pe crestetul capului si prin ea am patruns in trupul meu carnal, aceasta inchisoare a spiritului meu, din care evadez din cand in cand. Buchetul de FLORI-SOARE-LUMINA a fost asimilat si imbratisat de INIMA mea. De acolo ofer si acum aceste flori.
Dupa intrarea in trup mi-am amintit ca numai maicuta VANGA ma numea cu ani in urma, cand inca mai era aici in trup carnal, FLOAREA SOARELUI. Deodata a aparut in fata trupului meu terestru. Era impreuna cu maicuta VIAN, cea care in urma cu cativa ani vietuia in Timisoara.
Maicuta VANGA a spus :" In una din calatoriile tale viitoare, noi te vom conduce, FLOAREA SOARELUI" . M-a mangaiat si apoi amandoua au disparut vederii mele. A fost o mare bucurie pentru mine revederea cu maicuta VANDGA si maicuta VIAN.
In urma cu cativa ani, un alt GHID femeie m-a condus intr-un spatiu numit " ORASUL EXTAZULUI FLORAL" Iata ca cele care aici au fost femei, acolo ca entitati imateriale, conduc incarcate de FEMINITATE, adica de o anumita trasatura si SENSIBILITATE VIBRATIONALA, calatorii astrali in alte spatii.
Candva, cu ani in urma, m-a condus GHIDUL EVA in spatiul ORASULUI FLORAL, unde toate "casele" aveau forma de FLOARE. Ceea ce la noi inseamna o strada, acolo era un rondou de FLORI-CASE de diferite culori si miresme. Era
minunat acolo si as fi vrut sa nu ma mai intorc pe Pamant, dar mi s-a spus ca aici imi pregatesc casuta-floare pentru acolo, prin GANDURI, CUVINTE si FAPTE BUNE si am fost condusa inapoi chiar fara voia mea.
Am fost doar intr-o zi acolo si as fi vrut sa raman definitiv. Ofer tuturor cititorilor o FLOARE-SOARE-LUMINA, primita in dar de la IISUS. PACE si IUBIRE tuturor ! " MELFIOR RA, REVELATII DIN SFERA DIVINA
LUNA MAI –PROGRAM
SIBIU- BUCURESTI – CRAIOVA
SIBIU
Sambata 11 Mai
Cursuri
Ora 10 gradele 3-4
BUCURESTI
Sambata 18 Mai
Cursuri
Ora 10 gradele 1-2
Ora 13 gradele 3-4
Duminica 19 Mai
Ora 10 Workshop
Ora 13, cursuri
Gradele 5,6,7
Inscrieri si informatii la tel:
0733.074996 – 0722.652050
CRAIOVA
Sambata 25 Mai
Ora 10 gradele 5,6,7
Duminica 26 Mai
Ora 10 Workshop
Ora 13 cursuri
Gradele 1-2
Inscrieri si informatii la tel:
0728.969408 – 0753.319155

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu