marți, 28 mai 2019

Portalul de Lumina - Nicoleta Pasat



" 5 Septembrie 2008 -Vizita unor ENTITATI de LUMINA
MELFIOR RA a inceput anul scolar initiatic cu SIBIUL pentru ca asa i s-a transmis ei, SIBIUL este CAPITALA LUMINII in Romania. A venit la Sibiu in 5 septembrie. ...Dupa cateva ore de la sosire, MELFIOR RA a dorit sa se retraga pentru o reculegere. S-a asezat chiar in locul meu de meditatie, iar peste un timp a dat semne ca meditatia s-a incheiat.

Am iesit amandoua la plimbare pe aleea de la marginea Padurii Dumbrava. In plimbarea noaatra, MELFIOR RA mi-a relatat despre cele traite de ea in casa mea, in timpul reculegerii. In timp ce era in meditatie, a aparut ELI, primul ei ghid astral, invocat de MELFIOR RA prin poezia " ELI, primul meu ghid astral" Vazandu-l pe ELI, prin comunicare telepatica uimita fiind de aparitia lui l-a intrebat:" ELI, cum de ai aparut aici, dupa atata timp de cand nu ne-am mai vazut?"
" Foarte bine, pentru ca te afli intr-un PORTAL DE LUMINA! Aici s-a deschis un Portal de LUMINA, un culoar de LUMINA prin care noi, cei aflati in corpuri energetice putem calatori foarte usor. Desi nu m-am aratat tie de multa vreme, am fost mereu in preajma ta si chiar in casa ta ti-am salutat musafirul care este acum gazda ta si se numeste NICOLETA PASAT. Atunci am salutat-o in casa ta si m-am numit veghetorul casei tale, iar acum te salut pe tine in casa ei, unde de asemeni sunt veghetorul casei ei. Am dorit sa fac aceasta si sa iti confirm ca in aceasta casa este un PORTAL DE LUMINA!"
Apoi, ELI i-a prezentat lui MELFIOR RA mai multe aspecte ale intruparilor sale pe Terra, cand cei doi conlucrau in plan fizic. A mai aparut entitatea ZEN, un ghid astral superior, care i-a comunicat lui MELFIOR RA ca miaiunea ei si a mea se impletesc si ca am venit sa conlucram spre ILUMINAREA SEMENILOR NOSTRI. I s-a transmis ca in aceste zile de activitate a cursurilor si workshop, zile de sarbatoare spirituala pentru grupul sibian, acesti ghizi vor fi prezenti, vor asista si vor veghea ca aceste lucrari sa decurga la cei mai inalti parametri vibrationali.
ZEN a dorit sa-mi transmita prin MELFIOR RA ca voi urma cu el cursuri de initiere in plan astral. Dupa plecarea lui ZEN, ghid astral superior, lui MELFIOR RA i-a aparut un alt ghid astral, o entitate de gen feminin EVA. Aceasta entitate a condus-o cu multi ani in urma in ORASUL EXTAZULUI FLORAL,iar de acolo dupa un timp a condus-o pe o nava energetica, unde s-a lucrat pe corpul ei energetic. Ne-am reluat activitatile zilei.

Plimbandu-ne pe alee,ii spuneam despre cartea la care lucrez REVELATII si din nou a aaprut ELI care i-a cerut lui MELFIOR RA sa-mi transmita cum trebuie sa arate coperta cartii. I-am multumit si am respectat intru totul indrumarea. ELI a mentionat ca in plan astral cartea este gata, doar ca dureaza putin in plan fizic sa se materializeze intru totul.
Mergand mai departe, deoadata a aparut conturul unei INIMI, intr-o parte eram eu,in cealalta parte era MELFIOR RA, iar ELI a transmis ca ne are in INIMA sa si vegheaza asupra noastra. ELI a disparut privirilor noastre si s-a inaltat la Cer. Dupa cateva clipe, MELFIOR RA a ridicat privirea catre Cer, aratandu-mi culoarea cerului, culoarea copertii cartii si deoadata un norisor alb a luat infatisarea lui Eli.L-am vazut cu ochii fizici amandoua, ne-a suras si a disparut.

Venind inapoi pe alee spre casa,aparuse deja luna, era ora 21. MELFIOR RA a privit atenta luna si acolo era ELI care o ruga sa transmita ceva. ELI mi-a transmis : " In calea ta va sta un obstacol, o piedica spre inaltare si indeplinirea misiunii.

Trebuie sa stii ca este o proba pentru tine. este EXAMENUL de MAESTRU,un examen prin care trebuie sa treaca toti, pentru a ajunge cu adevarat MAESTRI SPIRITUALI. Sunt putini cei care trec acest examen. Nu sunt Maestri cei cu Diploma de Maestru, ci numai cei care trec acest examen. Este o proba care se da din Inalt pentru adevarata maestrie din plan fizic"
Imediat dupa ce MELFIOR RA mi-a transmis acestea a sunat telefonul mobil si ca o confirmare, desi nu era nevoie, mi s-a clarificat de ce natura era examenul. Si iata, a venit seara, am scris toate acestea si asteptam cu pace si bucurie in suflet zilele care vor urma si prezenta ghizilor astrali, care ne vor coordona in lucrarile noastre. PACE si IUBIRE ! "
REVELATII - NICOLETA PASAT
http://www.nicoletapasat.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu