duminică, 12 mai 2019

RA RONINII - Incursiuni in Nava Arcturiana - Melfior Ra



RA RONINII - MELFIOR RA " Am perceput dorinta ca o invitatie de a mai face o CALATORIE ASTRALA pe ASTRONAVA MAMA ARCTURIANA si iata am creat un MICROTIUNEL - PORTAL spre ARCTURIENII care vegheaza Terra din a 5 a DIMENSIUNE SPATIALA.

Am ajuns acolo, ma plimbam ca intr-o plutire si vedeam diferite imagini, chiar un camp cu flori, admiram florile si a gandeam ca sunt la fel ca pe Pamant, aplecata asupra lor mirosindu-le si admirandu-le in minunatele culori si forme.

Cand mi-am ridicat privirea ce mare mi-a fost mirarea sa vad ca in fata mea se afla o ENTITATE. O fiinta minunata de gen feminin, care avea o coafura eleganta, ca un fel de coc, era invesmantata intr-o mantie alba cu trena.

 ENTITATEA era de o FRUMUSETE CELESTA. Am privit-o, de fapt ne priveam reciproc, cu o privire plina de uimire, iubire, armonie intrebatoare. Desigur ma intrebam in sinea mea : " Oare cine este ? " iar ENTITATEA a raspuns gandului meu telepatic

" Cine sunt? Nu stii? EU SUNT TU, DUBLURA TA DIN ACEST SPATIU ARCTURIAN. Te asteptam, ai multe de invatat si mult te-ai lasat asteptata, dar iata ca in sfarsit ai ajuns aici unde erai mult asteptata"

Imi staruia mental intrebarea : " Cum te numesti? "

" Cum as putea sa ma numesc altfel decat RA RONINII "

Atunci am facut legatura cu MELFIOR RA si ma gandeam, RA, RONINIA, RARONIA, iar ea m-a corectat. " Asa cum am spus RA RONINII "

Minunata entitate, aspectul meu arcturian m-a condus sa vad ceea ce spunea ca trebuie sa vizitez.

Am vazut multe peisaje asemanatoare cu ceea ce avem noi pe Pamant, iar ea imi spunea ca sunt multe aspecte ca pe Pamant, insa la o cu totul alta frecventa vibrationala." MELFIOR RA

DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE

Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata.

Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.

Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.

Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.

In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu