joi, 23 mai 2019

Mesajul Luminii pentru Romania - Lucia Nistor



MESAJUL LUMINII PENTRU ROMANI - LUCIA NISTOR " In toamna anului 2004 am efectuat un pelerinaj intr-un loc sfant. Eram atrasa de ani de zile de ideea acestui pelerinaj si intr-o zi am hotarat ca voi pleca in luna ce va urma. Se spune ca de cele mai multe ori credinciosii intalnesc tot felul de piedici atunci cand hotarasc plecarea in pelerinaje, insa pentru mine totul a mers lin si usor. Ajunsa in locul sfant, experienta mea spirituala a culminat cu o viziune a MAICII DOMNULUI care urca pe un nor la Cer, in timp ce multimea isi lua ramas bun. Dansa era de o frumusete negraita, imbracata intr-un vesmant alb, gratioasa si cu un zambet de blandete infinita care mi-a cucerit inima pe veci. In acea zi, FECIOARA MARIA mi-a transmis acest mesaj:
"Copiii mei, balanta pacatelor atarna din ce in ce mai greu si FIUL MEU o sustine cu mare efort, de aceea rugati-va si nu tineti supararea. Oricine va supara, iertati-l pe loc si binecuvantati-l. Voi toti sunteti creati ca frati si fiecare din voi este o extindere a celuilalt. Orice rau produs individual se propaga. Eu va iubesc si va binecuvantez."
In zilele urmatoare am continuat sa primesc mesaje de la MAMA SFANTA, mesaje ale Ei, ale Domnului IISUS HRISTOS si DUHULUI SFANT care s-au concretizat in aceasta carte. MAICA DOMNULUI mi-a cerut in primul rand ca aceasta carte sa fie publicata mai intai in ROMANIA si doreste ca accesul la ea sa fie deschis tuturor romanilor inclusiv celor din afara tarii.
Fratii mei romani, va rog sa parcurgeti aceste randuri cu inima deschisa permitand ENERGIEI blande a cuvintelor divine sa va umple INIMILE de dragostea MAMEI noastre SFINTE.
In prima zi m-am trezit la 4 dimineata simtitnd o prezenta puternica radioasa in camera, atunci am primit mesajul: Pregateste-te, lucrarea pe care ai cerut-o pentru tine va incepe curand.
A doua zi, m-am trezit din nou la ora patru dimineata si am inceput instantaneu sa spun rugaciuni. Starea era de totala beatitudine ca si cum toata viata mea nu am asteptat si nu am dorit nimic altceva. La sfarsitul rugaciunilor am simtit o prezenta in camera si intreb mental, cine esti tu?
Sunt un inger al MAICII DOMNULUI, eu ajut in lucrarea ei.
Ce trebuie sa fac acum?
Nimic deoasebit. Roaga-te si ti se va spune e sa faci. Vei fi dirijata.
A treia zi am fost intr-un loc special de rugaciune. Eu ma rugam cu ochii in jos, cand am fost cuprinsa de o mare emotie si bucurie. La un moment dat, am simtit un dus puternic de ENERGIE rece pe coloana vertebrala si am simtit un miros suav de parfum de trandafir. Atunci am vazut la picioarele mele un GLOB ARGINTIU FLUORESCENT apropiat de marimea unei monede, dar avand forma ovala. Dupa un timp, GLOBUL a disparut si pe acelasi loc a aparut un altul identic cu primul, dar cu CRUCE in interiorul lui, care a disparut si el imediat.
Peste putin timp,la picioarele mele a aparut un al treilea GLOB care era tot ARGINTIU, avea o CRUCE pe mijloc si deasupra CRUCII s-a conturat o imagine a FECIOAREI MARIA cu bratele deschise. Am fost mirata si uimita de aceasta viziune si am pastrat-o secreta. Mare mi-a fost uimirea peste cateva saptamani, cand am vazut intr-o arte MEDALIA MIRACULOASA a FECIOAREI MARIA, oferita de EA calugaritei vizionare franceze CATHERINE LA-BOUREE in anul 1830 si am inteles ca obiectul aparut in viziunea mea era aceasta MEDALIE.
MEDALIA MIRACULOASA a oferit protectie puternica salvand multe suflete de la diverse boli si holera mult raspandita in acea perioada. SFANTA FECIOARA a cerut raspandirea acestei MEDALII promitand haruri celor ce o vor purta si vor recita rugaciunea:
O MARIE, zamislita fara de pacat, roga-te pentru noi, cei care alergam la tine!
In viziunea mea, MEDALIA a aparut fara textul rugaciunii, dar avea o CRUCE in spatele MAICII DOMNULUI.
FECIOARA MARIA mi-a trimis astfel prin viziunea mea, un semn de ocrotire.
1 DECEMBRIE
Intoarsa de curand din pelerinaj, am vizitat o catedrala la Cluj, unde in timpul LITURGHIEI de seara am avut urmatoarea EXPERIENTA MISTICA: Ma rugam, cand am vazut coborand din cupola bisericii un PORUMBEL ALB care a intrat in corpul meu patrunzand prin crestetul capului. Atunci am simtit foarte multa ENERGIE si BUCURIE in suflet. Dupa un timp PORUMBELUL a iesit si s-a transformat intr-un INGER si apoi intr-un GLOB de LUMINA si s-a disipat la cer. Totul mi s-a parut ca a durat cateva minute.
3 DECEMBRIE
Astazi, in timp ce ma rugam in timpul slujbei, absorbita de vocile frumoase ale corului bisericii, mi-au aparut 2 INGERI mari albi si stralucitori cu aripile deschise. S-au apropiat de mine si unul din ei s-a asezat in fata mea iar celalalt in spate, imbratisandu-ma cu aripile lor. Totul a durat ateva secunde, dar dulceata PACII ADANCI care m-a cuprins a incremenit timpul pe loc, dandu-mi senzatia ca am atins ceva din eternitate. Cred ca experientele avute in ultimul timp sunt menite VINDECARII si sunt profund recunoscatoare pentru ceea ce mi se intampla, chiar daca nu inteleg totul intotdeauna.
6 DECEMBRIE
Astazi am vazut imaginea FECIOAREI MARIA in COSTUM POPULAR ROMANESC in alb si negru. Dansa era nespus de frumoasa, avea par negru si ochii mari, luminosi.
" Observ ca ai amutit de emotie la imaginea mea. Tu trebuie sa stii ca EU IUBESC ACEASTA TARA si CA DE ACEEA AM ALES SA VA VORBESC LA SEUCA. Copiii mei, votati intotdeauna PACEA, alegeti numai ceea ce aduce cu adevarat BUCURIE SUFLETULUI VOSTRU caci acolo este asezat HARUL DUMNEZEIRII. Tineti POSTUL MEU si in fiecare zi daruiti-mi un SACRIFICIU. Cel mai dorit ar fi o vorba rea, o samanta de cearta sau un raspuns la o ofensa. ABTINETI-VA de la acestea si un mare AJUTOR veti face astfel LUCRARII MELE si PURIFICARII INIMII VOASTRE.
8 DECEMBRIE
In aceasta zi, in timp e frunzaream cateva canale de tv m-am intrebat mental daca este benefic pentru noi privitul la tv. Atunci mi-a aparut un inger are mi-a spus:" Puteti privi cateva ore pe zi la t si ceea ce va este mai folositor sunt emisiunile de natura, cu animale, cele stiintifice cu mesaj benefic, filmele cu un substrat pozitiv. Cea mai usoara verificare este cea EMOTIONALA, dupa cateva minute de privit daca va simtiti bine, aveti ENERGIE si si titi BUCURIE in SUFLET, atunci programul este bun pentru voi."
14 DECEMBRIE
" Copiii mei, eu doresc sa primesc de la voi mai multa RUGACIUNE in ziua a 2 a a fiecarei luni. RUGACIUNEA va fi consacrata convertirii pacatosilor. Voi toti aveti PACATOSI in familii si in jurul voatru pretutindeni. Rugati-va cu DRAGOSTE si CONCENTRARE ( FOCUS) ori de cate ori ii intalniti, trimiteti-le o RAZA de blandete, de DRAGOSTE, un GAND BUN, o speranta de insanatosire, CACI ADEVARATA LOR BOALA ESTE FRICA. Va multumesc si va astept in fiecare zi de 2 sa ne rugam impreuna."
15 DECEMBRIE
" Copila mea, stiu si simt durerea tain INIMA mea de MAMA. Incercarile tale vor trece curand. Fii rabdatoare. Nu spune nimic, nu intoarce vorbele, chiar si atunci cand te simti nedreptatita. IARTA si BINECUVANTEAZA. EU su t taria si ocrotirea ta. Asa cum ai putut simti aceasta, este un sacrificiu mic, comparativ Cu CEEA CE A TRAIT IISUS PENTRU VOI. Tu concentreaza-te pe RUGACIUNE si pe cartea mea. Fii curajoasa! "
17 DECEMBRIE
" Cautati PACEA si IUBIREA si nimic nu va va lipsi voua. Incepeti cu propria voastra oersoana, aloi extinzandu-va la familie si la colegi, prieteni si neprieteni, transformandu-va in PRIETENUL LOR. Absolut toti sunteti frati, daramati granitele dintre voi puse de FRICA. Fiti binecuvantati si binecuvantati-va unul le altul asa cum si FIUL MEU o facea pentru voi. Va multumesc ca ati primit mesajul meu si i-ati dat viata"
O batranica intra atunci in biserica si incercuie biserica in rugaciuni facandu-si semnul crucii.
" Asta e ceea ce imi e pe plac, credinta adevarata."
18 DECEMBRIE
Astazi am primit mesajul: " Du-te la biserica si roaga-te pentru doua persoane din familia ta. Amandoua au nevoie de ajutor"
Ce rugaciuni sa spun si cat sa ma rog?
" Nu asta conteaza, ci RUGACIUNEA SPUSA DIN SUFLET"
Mama mea are dureri mari de oase, o ajuta daca cumpar cartilagiu de rechin?
" Da, mai ales daca il binecuvantezi la biserica si te rogi si tu asupra lui. Aceasta durere este pricinuita de MANIE care este de fapt otrava care ii macina oasele. Necesar este SA IERTE si SA SE IMPACE cu o persoana din trecut care considera ca i-a facut mare rau. Sfatul meu este sa scrie pe o foaie de hartie tot ce i-a facut acest om. Pe coloana din partea stanga sa treaca raul, pe coloana din partea dreapta sa treaca lucrurile bune pe care si le aminteste legat de acest om, apoi sa faca urmatoarea INVOCATIE :
" Vreau sa il iert pe X. Maica Sfanta, ajuta-mi, te rog, sa-l iert pe X. Acum il iert oe X. L-am iertat pe X din tot sufletul meu. Multumesc Maicii Sfinte pentru tot ajutorul acordat. Ma rog pentru binele lui X daca este viu sau pentru sufletul lui daca este raposat"
21 DECEMBRIE
" Cu ocazia slujbei de azi, am aflat conform informatiilor primite de la vizionara Sfanta Margareta ca IISUS HRISTOS a murit intr-o zi de JOI intre orele 15:00 - 24:00 si de aceea e bine pentru orice credincios sa se roage in ziua de JOI intre aceste ore. La un moment dat, in timpul LITURGHIEI am avut o viziune deosebita. Deasupra credinciosilor pluteau GLOBURI de LUMINA ALBE, mai mici sau mai mari si din icoa ele din apropiere ieseau RAZE de LUMINA ALBE care le atingeau capetele. Deasupra capului unui copil ucenic imbracat in straie albe si care arata total concentrat in RUGACIUNE, plutea o RAZA mare, frumoasa, de culoare MOV extinsa din icoana care ii statea deasupra.
26 DECEMBRIE
Astazi am intrebat oe MAICA DOMNULUI cum sa facsa obtin mai multa concentrare in rugaciune.
" Va fi mai usor sa va rugati daca veti manca mai putin, eventual doua feluri de mancare si este mai bine sa mancati portii mici. Alcoolul oboseste si trandaveste si este ideal daca simtit nevoia sa beti, sa o faceti seara, inainte de culcare"
31 DECEMBRIE
Astazi a aparut IISUS HRISTOS
" Voi sarbatoriti sosirea unui nou an, dar ceea e ar trebui sa sarbatoriti este SCHIMBAREA PLANETEI voastre. Obiectivele voastre personale si planetare ar trebui sa fie PACEA si EVOLUTIA tuturor oamenilor de pe Pamant. Din pacate, diferentele sunt inca uriase intre cei ce mor de foame si cei care nu-si pot numara singuri avutiile. Cereti guvernelor voastre programe corecte de ajutorare a tuturor. Sunt inca multe de schimbat pe PLANETA voastra si voi toti ar trebui sa va implicati cateva ore pe saptamana in probrame sociale, de educatie si intr-ajutorare. Hraniti-va inimile cu intelepciune si cultivati DRAGOSTE si COMPASIUNE pentru a va inalta spiritual. Fratele vostru va saluta si va roaga sa VA DEVENITI UNUL ALTUIA FRATI. Primiti binecuvantarile mele pentru anul ce vine. FIE CA VOI SA CRESTET ODATA CU LUMINa! "
3 IANUARIE
Astazi, mergand pe drum am observat o vrabiuta mancand firimituri de paine.
"Impartiti firimiturile voastre altor oameni. Dati din indestularea voastra. Lasati moda sa fie a lumii, fiti ai mei si aveti-va ca fratii."
5 IANUARIE
Astazi in timp ce calatoream in tren mi s-a transmis:
"Bine ai venit in aceasta calatorie, eu sunt INGERUL CALATORIILOR si ma bucur sa comunic cu tine astazi. CALATORIILE sunt un lucru foarte important in viata oamenilor pentru ca ele dau sansa intalnirii cu alte suflete cu care n-au comunicat pana acum si la o refkectie asupra vietii sale. Desigur ca CEA MAI IMPORTANTA CALATORIE ESTE CHIAR VIATA si e bine sa traiesti cu FORTA si ADEVAR, fiecare ETAPA IMPORTANTA a VIETII tale. Probabil ca ai obxervat deja ca exista un moment ideal sa te urci in tren, iar altul foarte important in care trebuie sa cobori, chiar daca esti extrem de confortabil pe locul tau de calatorie. Daca ai curajul sa faci toate astea in fiecare calatorie a ta, atunci viata ta va curge lin si implinit. Tu iti vei implini PLANUL VIETII tale si vei fi gata sa mergi mai departe unde te duce sufletul tau."
Este minunat ceea ce imi spui si foarte intelept.
" Bineanteles, draga copila, eu sunt un SUFLET FOARTE BATRAN, care face parte din FRATIA INGERILOR INTELEPCIUNII. Trebuie sa stii ca noi suntem o ARMATA de SUFLETE care lucram cu SPIRITELE calatorilor ajutandu-i sa se relaxeze, sa primeasca INFLUXURI de ENERGIE PROASPATA care II VA INSPIRA in PROIECTE NOI. Acesta este motivul pentru care VACANTA e un lucru atat de special pentru oameni, ei se intorc intotdeauna schimbati."
Spune-mi te rog, voi actionati asupra SUFLETELOR din atutoturisme?
"Da, draga mea, dar calatoria in tren, avion, autocar, este mai benefica, lentru ca toti oamenii se pot relaxa ai usor daca nu sunt implicati in procesul de conducere al masinii."
7 IANUARIE
" Sunt un INGER al MAICII DOMNULUI. Pune-ti viata in ordine si stabileste-ti prioritatile, inainte de a incepe sa scrii, ROAGA-TE si CERE AJUTOR si atunci un MESAGER de-al nostru TE VA INSPIRA. Procedeaza la fel INAINTE DE ORICE ACTIVITATA sau HOTARARE IMPORTANTA, ROAGA-TE sau spune de 7 ori TATAL NOSTRU."
9 IANUARIE
Un ultim semn pentru a scrie aceasta carte?
" Draga copila, imi este placuta orice lucrare ce aduce DRAGOSTE intre voi, copiii mei si ii apropie pe credinciosi de mine. Trebuie sa stiti ca NOI NU SUNTEM JUDECATORII VOSTRI, NOI SUNTEM LUMINA si IUBIRE si TOTUL ESTE IERTAT prin IUBIRE, CAINTA, RUGACIUNE, POST si MASURA. EU sunt mereu aici, va privesc si va astept. FIUL MEU va este FRATE. EL va iubeste si doreste sa va imparta daruri. DUHUL SFANT este o ENERGIE maiestuoasa care asteapta sa va imbratiseze. Chemati-l pe DUHUL SFANT in viata si trupurile voastre, el poate vindeca orice boala sufleteasca si trupeasca. Nu va speriati daca zariti LUMINA noastra si auziti indemnurile noastre, noi stim fiecare cat poate duce si cat e menit sa faca si ne doare cand va vedem rataciti. IUBIREA trebuie sa va calauzeasca si in orice faceti sa simtiti BUCURIE in SUFLET si atunci CALEA voastra este dreapta. Daca INIMA voastra este tematoare si rusinata, atunci solutia nu este cea corecta. IERTATI-VA pe voi si IERTATI tuturor, deoarece toti sunteti copiii mei si toti sunteti frati. EU va iubesc pe toti deopotriva si va rog sa va ganditi ca MAICA DOMNULUI il iubeste si pe acesta, l-a iertat si ma roaga sa fac efortul de a-l ierta si eu. Atunci care copil din IUBIRE pentru maica sa nu va face ceea ce-i cere aceasta? Copila mea, simte in INIMA ta DRAGOSTEA, trimite-o INIMII lui IISUS, incarca-te de acolo cu DRAGOSTE DIVINA si apoi saluta orice SUFLET intalnit in cale cu o RAZA de IUBIRE. Este mare nevoie de IUBIRE in inimi si in lume."
http://mesajul-luminii.blogspot.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu