duminică, 12 mai 2019

Secretul sufletului - Calatorii astrale - William Buhlman



PERSOANE DRAGI si PRIETENI DIN PLAN SUBTIL - WILLIAM BUHLMAN -SECRETELE SUFLETULUI " In perioada copilariei, am avut un prieten cu care obisnuiam sa ma joc cand dormeam. Obisnuiam sa zburam impreuna deasupra cartierului si sa ne jucam de-a v-ati ascunselea. Imi amintesc cum ma ascundeam prin copaci si pe acoperisuri. Aceasta era foarte real pentru mine, insa parintii imi spuneau ca e doar un vis. " KEVIN L. Washington, D.C.
" Cand aveam sase ani mi-am vizitat bunica ce murise in urma cu o zi. Aceasta m-a imbratisat si mi-a spus ca se simte minunat. I-am putut simti imbratisarea si am putut intr-un anumit fel sa simt cuvintele pe care mi le adresa. Apoi m-am intors in corpul fizic" JUDY D., Dallas
" Cand am inceput sa experimentez EEC aveam 8 ani. Nu stiam ce sunt acestea, eram foarte speriata. VIBRATIILE si PARALIZIA din timpul somnului erau atat de intense incat imi era frica sa nu am cumva vreun fel de criza. Nu pot descrie sentimentul de usurare cand am citit pentru prima data de EEC si am recunoscut si inteles ce se petrecea de fapt" MEL R., Toledo, Ohio
" Era in anul 1980. Bunicul meu tocmai murise, iar eu eram coplesit de tristete, stand intins pe patul meu. Eram foarte apropiat de bunicul meu. Ma aflam in cadrul US Air Force in momentul internarii acestuia in spital. In timp ce ma aflam intins in pat, am constientizat ca ma aflam intr-o stare de transa. Am observat cum camera mea capata un aspect noros, iar urmatorul lucru pe care mi-l amintesc este ca pluteam deasupra patului meu aproape de tavan. Apoi am vazut un nor in apropiere, putin mai sus, in dreapta mea. In norul respectiv am regasit imaginea fetei bunicului meu. Acesta doar imi zambea, desi nu am vorbit, am avut sentimentul linistitor ca totul este in regula."
"Intalnirile in afara corpului fizic sunt aparitii normale care ne ofera o verificare puternica a IMORTALITATII noastre, indicii asupra propriei fiinte si asupra DIMENSIUNILOR NEVAZUTE din jurul nostru. Aceste experiente ne ofera dovezile ca evoluam in fiinte multidimensionale expansive. Devenim constienti ca suntem inzestrati cu darul oferit de Dumnezeu de a EXPLORA IN MOD CONSTIENT UNIVERSUL SUBTIL DIN JURUL NOSTRU. Pe masura ce evoluam, contactul constient cu dimensiunile subtile si locuitorii acestora VA DEVENI NORMA ACCEPTATA IN VCULTURA NOASTRA."

EXPERIENTE EDUCATIV TRANSFORMATOARE -WILLIAM BUHLMAN -SECRETUL SUFLETULUI " Cand eram mica, obisnuiam sa ii povestesc mamei ca in fiecare noapte cand dormeam, plecam din trupul fizic si mergeam la SCOALA din RAI unde INVATAM CUM SA FIU OM. Aproape in fiecare dimineata ii povesteam mamei despre ce am invatat. Ii povesteam lucruri pe care nu aveam cum sa le aflu din alta parte. Inca nu mergeam la scoala in planul fizic si nici nu ma uitam la televizor. " LUCY R, Texas

CALATORII EXTRACORPORALE -SUSTINEREA SI IMPLICAREA PARINTILOR -WILLIAM BUHLMAN -SECRETUL SUFLETULUI " Fiica mea are 9 ani si jumatate si zburam deja de doi ani impreuna. Am inceput prin a-i spune cum sa zboare in visele ei, explicandu-i cum faceam si eu. Intr-o dimineata a venit entuziasmata si mi-a povestit visul ei unde a avut ocazia sa zboare cu adevarat, asa cum ii explicasem eu. Ii placea foarte mult. In urmatoarele luni am urmarit sa ii imprim ideea ca urma sa vin si eu sa zbor impreuna cu ea. Intr-o noapte am facut acest lucru si de atunci de cateva ori. In dimineata urmatoare venea si imi povestea cu multe detalii exact ceea ce vazusem si eu, precum si lucrurile pe care le-am facut impreuna, toate in " visele " noastre. Eu ii spuneam un detaliu, iar ea mi-l spunea pe urmatorul si tot asa. Ne plimbam prin paduri, mergeam la ocean, iar odata am fost impreuna intr-un balon de sapun. A fost foarte amuzant si ei i-a placut foarte mult." SHARON D., Pontiac, Michigan

UN EVENIMENT NATURAL -WILLIAM BUHLMAN -SECRETUL SUFLETULUI " In anul 1989 ma aflam impreuna cu sotul meu intr-un apartament inchiriat din Santa Barbara. Era aproape de miezul noptii. Eu adormisem insa sforaiturile sotului meu m-au adus in punctul in care am devenit constienta ca sunt dedublata. Spiritul meu se afla in zona camerei de zi, pe canapea. In acel moment am vazut cum un copil a intrat drept prin perete. Era un baiat in varsta de un an si jumatate care se indrepta direct spre mine. Era atat de entuziasmat ca ma vede, incat a venit alergand cu bratele deschise asezandu-si apoi mainile pe abdomenul meu. Amandoi ne aflam in corpurile noastre de " LUMINA" sau altfel spus CORPURI ETERICE. Eu m-am intors brusc in corpul meu din camera cealalta si m-am ridicat din pat. Ce rapid! In dimineata urmatoare, cand ne pregateam sa plecam, am observat ca si vecinii nostri de palier se pregateau sa plece. Am vazut un barbat, o femeie si fiul lor de un an si jumatate. Am ramas uimita. Ochii acestuia s-au ridicat iar el a zambit plin de incantare. Ce experienta! Inocenta unui copil intr-o alta dimensiune. A devenit evident pentru mine faptul ca CEI MICI SE DEDUBLEAZA MULT MAI DES DECAT NOI ADULTII" D.D, E-mail

EXPERIENTE SPIRITUALE INDUSE DE ABBUZURI FIZICE -WILLIAM BUHLMAN - SECRETUL SUFLETULUI " Totul a inceput la varsta de 8 ani in timpul unei perioade de abuz fizic din partea unuia din parintii mei. In timp ce eram abuzat s-a produs o experienta EEC dupa care eu mi-am dorit sa evadez. M-am gasit imediat pe mine, pe constiinta mea, in apropierea tavanului, intr-un BULGARE de LUMINA. Dintr-un motiv necunoscut ma simteam in siguranta in acel loc. Dupa ce se incheia abuzul, ieseam din acel bulgare de lumina si ma intorceam in corpul fizic. " STEPHEN H., Doraville, Georgia

EXPERIENTE SPIRITUALE PROFUNDE - WILLIAM BUHLMAN - SECRETUL SUFLETULUI " Experinta extracorporala pe care am trait-o eu a fost in cautarea lui Dumnezeu. Am adormit insa m-am trezit si apoi am simtit o stare fina de zumzet. Prima data mi-am privit mana si am urmarit sa o simt. Mana mea era reala si solida si totusi fara pic de caldura. Am plecat din corpul fizic si m-am indreptat spre o incapere alba luminoasa. M-am oprit in pragul usii si am rostit: " SINELE SUPERIOR, ACUM ! " La inceput nu s-a petrecut nimic deosebit, astfel ca am strigat in sinea mea din toate puterile : " SINELE SUPEROIOR, ACUM ! " Dintr-o data am fost ca o racheta care zbura printre lumini si stele. CONSTIINTA mea era expansionata in intreg Universul. Cuvintele nu pot reda aceste lucruri, deoarece eu eram in afara de orice forma de substanta. Ma aflam dintr-o data intr-un ocean incredibil de lumina vie pura. Totul se afla acolo : toata cunoasterea, toata constiinta si toate raspunsurile. Eram parte din tot acest intreg. Nu vroiam sa mai plec niciodata" ROBERT J., York Beach, Maine

EXPANSIUNEA CUNOASTERII -WILLIAM BUHLMAN - SECRETELE SUFLETULUI " Simt o vibratie si plutesc deasupra corpului meu. Ies pe usa si patrund intr-o lume cu totul noua. Vad o coloana de lumina care are o inaltime cam de 4 m. Pot simti intensitatea luminii si sunt atras catre aceasta. Pe masura ce ma apropii pot zari o CARTE VOLUMINOASA care se afla in varful coloanei de LUMINA. Ma apropii chiar si mai mult si pot simti o radiatie ce emana dinspre acea carte. INSTINCTIV stiu ca este vorba despre CARTEA CUNOASTERII. Deschid cartea si simt dintr-o data un val de cunoastere care ma inunda. Este greu de descris in cuvinte ce am simtit deoarece eram coplesit de un FLUX de CUNOASTERE PURA care curgea prin mine. Nu o puteam asimila integral, parea ca si cand ar fi fost prea multa. Urmaream sa o pastrez insa era prea greu. Simteam ca si cum o descarcare energetica masiva imi strabatea intreg trupul, iar eu m-am intors inapoi in trupul fizic. Cu toate ca nu pot absorbi intreaga cunoastere, este foarte placut sa stiu ca aceasta imi este disponibila." BERT M. SHARPESBURG, Virginia

EXPERIENTE TRANSFORMATOARE - WILLIAM BUHLMAN -SECRETUL SUFLETULUI " In anul 1996 am experimenttat o explozie spirituala si emotionala care a condus la doua episoade ale unor experiente extracorporale. Ambele experiente s-au intamplat in timp ce stateam pe pat, realizand meditatii de respiratie profunda si baleind constiinta catre sinele meu. Corpul meu a inceput sa vibreze iar din fiecare por al corpului meu era emanata energue. La inceput am fost cuprinsa de o teama foarte mare, insa apoi am continuat. Pe masura ce experienta se derula, eu ma aflam intr-un loc pe care nu il pot numi altfel decat " mintea lui Dumnezeu". Folosesc termenul de " loc" insa nu exista nici un fel de timp sau de loc. Ma aflam in mintea lui IISUS pe cruce, a lui BUDDHA si a tuturor profetilor si a sfintilor de-a lungul istoriei. Am fost capabila sa simt toate nasterile, toate vietile si toate mortile umanitatii, in timp ce ma aflam intr-un ocean infinit de suflete. Era un loc al IUBIRII PURE NECONDITIONATE si INFINITE. Nu exista inceput, nu exista sfarsit, ci doar pura stare de a fi. Am fost capabila sa imi asez bratele ( nu cele fizice) in jurul parintilor mei, sa ii iubesc si sa ii iert. Am fost capabila sa iert totul si sa eman iubire pura." GRACE A., Saint Paul, Minnesota




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu