miercuri, 22 mai 2019

Despre Introspectie cu Lucia Nistor

DESPRE INTROSPECTIE prin LUCIA NISTOR in Cartea MESAJUL LUMINII pentru ROMANI : " Copila draga, cea mai simpla METODA de VINDECARE este INTROSPECTIA si PURIFICAREA, caci fiecare om isi poate judeca faptele, cere iertare lui insusi si celor care i-au gresit. Nu va complaceti intr-o stare negativa, imediat cereti ajutor de LUMINA sau cu putina VOINTA faceti singuri saltul la o STARE mai INALTA VIBRATIONAL - Imi cresc vibratia acum! . Ceea ce se petrece cu mine este ca ma simt trist, obosit sau foarte singur si a eceasta stare nu-mi place si nu imi este favorabila. Simt ca ea imi fura ENERGIA si sanatatea organismului. De fapt, eu as vrea sa fiu invaluit de PACE si sa regasesc linistea in interiorul meu. Atunci va puteti concentra in MINTEA voastra, imaginand STAREA pe care doriti sa o atingeti. De multe ori, 5-10 min sunt suficiente. Daca imaginatia nu va ajuta la efectuarea acestui exercitiu, opriti ceea ce faceti si incepeti brusc o alta activitate pentru a pacali creierul. NU VA COMPLACETI NICIODATA INTR-O STARE DE BOALA EMOTIONALA, luptati cu ea sau acceptati starea, traiti emotia si mergeti mai departe."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu