duminică, 12 mai 2019

Calatorii astrale pe Nava Arcturiana - Melfior Ra & Sanat Kumara



"Intrucat de ani buni, chiar decenii, efectuez CALATORII ASTRALE prin DECORPORALIZARE, iata ca acum, prin conexiunea cu FIINTELE ARCTURIENE am perceput IMPULSUL de a le vizita si de a comunica direct cu ele. Oricum invitatia era facuta prin starea vibrationala creata si transmisa de lecturarea cartii MARELE POTENTIAL UMAN, Tom Kennyon si Wendy Kennedy. Prin relaxare profunda si ridicarea starii vibrationale controlate, am creat si deschis un PORTAL, un MICROTUNEL - PORTAL, iar prin DECORPORALIZARE, am calatorit in exteriorul acestui sistem solar, ajungand intr-un spatiu de inalta frecventa vibrationala din a 5 a DIMENSIUNE, unde am intalnit ENTITATILE ARCTURIENE care supravegheaza intregul nostru sistem solar, in mod special ocupandu-se de supravegherea Pamantului, pentru ca acesta sa nu fie invadat de fiinte extraterestre de frecventa vibrationala joasa care doresc sa patrunda in acest spatiu in scopuri diatructive pentru noi, prin supunerea pamantenilor unor inductii negative, astfel incat sa ii directioneze spre actiuni distructive individuale si colective.
Am ajuns in interiorul navei intergalactice, deodata mi s-a ivit mental dorinta sa-l intalnesc pe comandantul acestei nave care mi s-a spus ca se numeste SANAT KUMARA si iata ca instantaneu a aparut in fata mea o fiinta umanoida , un tip imbracat intr-o uniforma speciala de culoare bleumarin cu fireturi galbene. ...Desigur toata comunicarea s-a facut mental. Mi-a prezentat suita sa, subalternii care erau foarte numerosi, aliniati pe randuri de cate zeci si aute, poate chiar mii. Toti aveau uniforme de culoare verzi mustar si pe cap un fel de sepci cu un foarte scurt cozoroc. Uniformele aveau un aspect fin si matasos. Impreuna toti formau un dreptunghi imens, in pozitia de drepti, pareau neclintiti.
SANAT KUMARA mi-a comunicat mental : " Trebuie sa aveti dorinta sa va detasati si sa va eliberati, sa iesiti din corsetul numit trup si din chingile electromagnetismului gravitational care va tin prizonieri in spatiul gravitational terestru. Doriti-va sa va eliberati si veti fi liberi, ca in voi si numai in voi sta toata puterea, folositi-o pana nu e prea tarziu! "
A facut din nou aceeasi plecaciune salut, cu acelasi gest jovial larg, cu mana in care isi tinea bascul si a disparut vederii mele, atat el cat si toti acei subalterni militari ai sai. Am revenit si eu prin acelasi MICROTUNEL - PORTAL in corpul fizic, dar mereu pe parcursul zilei si in zilele urmatoare imi aparea mental comandantul SANAT KUMARA, asa cum l-am viualizat acolo, in a 5 a DIMENSIUNE, in supernava sa intergalactica, STELARA NAVA MAMA ARCTURIANA " MELFIOR RA

IUNIE – PROGRAM
CRAIOVA
Sambata 1 Iunie
Ora 10 Workshop
Ora 13 gradele 5,6,7
Duminica 2 Iunie
Ora 10 cursuri
gradele 1-2 (pt.incepatori )
SIBIU
Sambata 22 Iunie
Ora 10 cursuri,
gradele 5,6,7
BUCURESTI
Sambata 29 Iunie
Ora 10 cursuri,
gradele 1,2 (pt. incepatori )
Duminica 30 Iunie
Ora 10 Workshop


Inscrieri si informatii la tel:
0728.969408 – 0753.319155
DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE
Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.
Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.
In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu