duminică, 5 februarie 2017

PAVLOV I Cercetari in lumea nevazuta


I.P. PAVLOV Mare savant rus al secolelor XIX-XX, descoperitorul reflexelor condiţionate şi necondiţionate, cercetător în medicină şi filozofie. - Alb luminos - Stratul VII 

Are un chip de preot, bunătate, fire blajină, o lumină aparte pe faţă, o aureolă de zâmbet luminos şi senin.

 - „Aici nu mai am nici un pacient. Aici nimeni nu mai are nevoie de tratamentul meu. 

Mă bucur că doar ce am intuit şi experimentat, s-a adeverit.

 Din trup fiind, am simţit existenţa ierarhiei celor fericiţi şi a celor ce sunt miluiţi, a celor ce strălucesc şi a celor ce se chinuie.

 Legile dreptăţii nu cruţă pe nimeni.

 Însuşi individul îşi atrage legile sub care el trebuie să rămână supus… 

Nimeni nu face asta. Totul se petrece între Legi şi toate se mişcă sub Legi” 

În ultima călătorie a venit din stratul VI.

 Siu Karta: - Arătați toate acestea celor ce au încercat să împuţineze valoarea marilor descoperiri, a celor ce au muncit şi au dat într-adevăr semenilor. 

Arătaţi că: L u m i n a   e s t e  r o d u l   m u n c i i!

 Însuşi Marele Mecanic Șef al Universului e Părintele Luminilor, prin gigantica Lui muncă…" Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu