duminică, 5 februarie 2017

EDISON I Cercetari in lumea nevazuta


București, 15 Ianuarie 1966 E D I S O N Inventator american (1847-1931) - alb luminos cu triunghi mare și punct luminos în mijloc - Stratul V 

Thomas Edison este inventatorul primului bec electric și a numeroase alte aparate electrice, între care și primul acumulator. Este primul inventator al fonografului, al cărui principiu fusese descoperit de Ch. Cros. 

Veronica: - Este îmbrăcat precum Calemnis, ochi pătrunzători, maiestuos ca chip… N-are barbă. Părul e puţin lăsat pe spate. Are cam 35-40 de ani…L-am salutat.

 Edison: - În numele Acelui prin care mi-aţi deschis drum, în numele setei de lumină şi adevăr, cer pentru voi putere de pătrundere, iar eu vă îmbrăţişez cu sfântă şi prietenească iubire!

 Vă mulţumesc pentru toată admiraţia ce o aveţi pentru lucrările şi pătrunderile mele, dar să ştiţi, nu am fost decât un executant a ceea ce am văzut cu al treilea ochi, lăsând semenilor mei lumină din gigantica lumină materializată spre folosul lor. 

Meritul muncii mele este răsplata unor bucurii pe care nu mi le-am putut închipui niciodată că ar putea exista. La nivelul strădaniilor ţi se dă şi locul fixării şi gradul. 

Nu există între noi nici un fel de acuzare, dându-şi fiecare seama că totul s-a primit pe merit. De fapt aşa cum vi s-a mai spus, în stratul V nu există regret pentru nimic. 

Eşti prea fericit şi nu ai timp să regreţi nici ce ai lăsat în urmă, nici de ce nu ai făcut mai mult, pentru că îţi vezi misiunea încheiată. 

George: - Dorim să-ţi vedem baza spirituală! 

Veronica: - Alb luminos, cu un triunghi mai mare ca al lui Mendeleev şi punct luminos în centru… 

George: - Îţi mulţumesc maestre Edison! 

Edison: - Dragostea Părintelui Ceresc să fie cu voi! 

George: - Amin! " Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu