duminică, 5 februarie 2017

EINSTEIN I Cercetari in lumea nevazuta


București, 20 Ianuarie 1966 ALBERT EINSTEIN Fizician german (1879-1949) - alb luminos cu triunghi mare și punct luminos în mijloc - Stratul V 

Savant german născut în 1879, Albert Einstein este autorul celebrei teorii a relativităţii care a deschis o nouă eră în gândirea ştiiţifică - filozofică. Tot el este şi autorul teoriei quantelor, precum şi a relaţiei între energie, masă şi viteza luminii… 

Veronica: - Îmbrăcat ca și ceilalți în alb, cu o pânză aruncată pe el… chip bun, blând, calm, plăcut, ochii senini, un chip echilibrat, împăcat…L-am salutat. 

Einstein: - Marele Creator, gânditorul și executantul a tot ce este forță în mișcare în timp și spațiu, a tot ce este adevăr, care v-a dat această favoare, deschiderea unei căi de lumină pentru a ne vedea, a ne comunica, să vă dea vouă putere ca munca voastră să aducă roade, să fie înțeleasă și nemuritoare. 

Eu vă îmbrățișez cu prietenească iubire! Cu plăcere mi-aduc aminte cum mă scufundam cu gândurile mele în ceva al cărui capăt l-am văzut târziu, foarte târziu. Această pătrundere era plină de surprize şi parcă nu-mi ajungea timpul să le înţeleg şi să le efectuez… să le pun pe hârtie. Şi ce puţin am putut pătrunde! 

Acum îmi dau seama ce uriaşă este mintea omului, chiar când este pe pământ, ce spaţii imense poate colinda şi poate vedea, câte poate înţelege şi câte nu le poate desnoda. Dar pentru aşa călătorie îţi trebuie totuşi forţa de atracţie din partea Aceluia care îţi prezintă excursia mentală în tainele nepătrunsului. 

Dacă o asculţi, ai satisfacţii. Neînţelegerile semenilor tăi sunt ca o brumă timpurie, în faţa Soarelui a dispărut şi plantele şi-au revenit. Totul este ca tu să-ţi vezi de lansarea ta în lumea inteligibilă şi de înţelegerea celor ce ţi se prezintă. 

 Tot ce am lăsat semenilor noştri, vorbesc în numele tuturor fraţilor mei care au muncit şi au lăsat în urma lor descoperiri de o înaltă înţelegere, e un fel de iubire divină pentru pământeni strecurată prin nişte ferestre mai mici sau mai mari, să-şi dea seama ce poate aduce pe pământ, munca şi încrederea în ceva nemuritor. 

La fel repet şi eu: plata muncii este desfătarea rezultatelor prin fixare şi ca şi fraţii mei în preajma cărora mă bucur şi eu de aceeaşi permanentă desfătare, nu mai este cazul să repet, cred că v-aţi dat seama, că eu sunt lângă Mendeleev şi nu-mi regret nimic din viaţa ce am dus-o pe pământ, nu regret că n-am muncit mai mult, nici că n-am făcut mai mult.

 Socot că mi-am împlinit misiunea.

 George: - Vrem să ştim din ce loc ai coborât! 

Calemnis: - V-am mai spus că la aceasta vă răspund eu. 

George: - Dorim să-ţi vedem baza spirituală! 

Veronica: - Alb luminos, cu triunghi mare pe frunte, cu punct luminos ca un bec aprins în mijloc… 

George: - Îţi mulţumim mult preţuite Einstein! 

Veronica: - A plecat… 

Calemnis: - Repet: când doriţi să ştiţi de unde au venit, mă întrebaţi pe mine, dar nu în prezenţa invitatului.

 Ultimii trei pe care i-aţi consultat şi v-au descris despre munca şi satisfacţiile lor sunt rupţi, sau mai bine zis desprinşi, din persoanele care stau în Oraşul de Aur şi se ocupă fiecare cu dirijarea lucrului ce se efectuează prin persoana desprinsă din el la voinţa Marei Forţe pentru binele celor în mijlocul cărora s-a ridicat cel desprins şi hărăzit să vadă şi să lase în urma lui ceea ce v-a lăsat şi aveţi şi voi.

 Ei nu ştiu acest lucru, aceasta o ştim noi, pentru că acestea sunt legile care se respectă fără şovăire. 

Vă spusesem că Mendeleev e din VIII. Între timp m-am informat şi acum vă precizez: atât Mendeleev şi Edison cât şi Einstein sunt părţi rupte din discuri mari, la voinţa Marelui Creator, care i-a trimis pe pământ pentru luminare. Atât am avut de spus, rămâneţi în pacea Domnului nostru!" Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu