joi, 2 februarie 2017

MIRCEA CEL BATRAN - Cercetari in lumea nevazuta

Bucureşti, 24 august 1977 M I R C E A C E L B Ă T R Â N Domnitor al Ţării Româneşti - secolul XV. - alb curat, cu brâu mătăsos; - Stratul V 

"Am cerut binecuvântarea Părintelui Ceresc să discutăm cu Mircea cel Bătrân. 

Veronica: - S-a deschis Drumul… vin doi: Calemnis şi Mircea cel Bătrân. Mircea poartă păr lung şi barbă şi poartă haine ca romanii… expresie de om bun, blajină…. Am rostit cuvenitul salut. Calemnis îi dă cuvântul. 

Mircea: - În Numele Tronului de Lumină prin care a-ţi cerut deschiderea dintre noi şi voi, iubiţii mei prieteni şi fraţi, cer vouă binecuvântare, iar eu vă îmbrăţişez cu părintească iubire mulţumindu-vă! 

Mare plăcere mi-aţi făcut prin invitaţia şi convorbirea noastră. Da am fost conducător şi îndrumător al poporului român. Aş fi putut face mai mult decât am făcut, dar se vede că forţele mi-au fost mai mici ca la alţii. 

Totuşi am fost cinstiţi faţă de ţară şi de poporul meu, drept răsplată primind de la Părintele Luminilor în urma închinării mele, fixarea în stratul V. 

De aici de unde mă găsesc şi până în preajma Tronului de Lumină locuiesc cei care s-au luptat în viaţa pământului ca să fie curaţi sufleteşte şi trupeşte, cinstiţi în intenţiile lor şi lucrători în lumina adevărului pentru semenii lor. 

Deci după cum ştiţi, locuitorii straturilor sunt gradaţi pe trepte de energie şi lumină, iar tu eşti atras de locul pe care l-ai căpătat în viaţa pământului prin munca curată şi cinstită, prin efort şi abnegaţie. 

Nu te atrage locul unde ai plecat, ci faptele pe care le-ai făcut în trup fiind, ele îţi dau fixarea pe treapta pe care o meriţi. George: - Dorim să-ţi vedem baza spirituală! 

Veronica: - Alb curat şi cu un brâu frumos, mătăsos. 

Mircea: - Cingătoarea domnitorilor înseamnă legământul faţă de poporul pe care îl conduci. 

George: - Dorim să-ţi ştim acum câmpul luminii. 

Calemnis: - După metrul vostru: 80 cm. 

George: - Şi acum raza de acţiune magnetică. 

Calemnis: - 9,60 metri. George: - Vă mulţumim! Calemnis a rostit binecuvântarea şi s-a retras" Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu