joi, 2 februarie 2017

STEFAN CEL MARE I Cercetari in lumea nevazuta



Bucureşti, 28 august 1977 Ş T E F A N C E L M A R E Domn al Moldovei (1457-1504) - argintiu cu potir pe piept; - Stratul VI. 

"Am cerut binecuvântarea Părintelui Ceresc de a discuta cu Ştefan cel Mare, Domnul Ţării Moldovei, cea mai ilustră personalitate a întregii istorii, cel ce a înfrânt puterea otomană în nenumărate rânduri, cel mai mare ctitor de biserici şi mânăstiri din întreaga istorie a poporului român. 

Veronica: - A apărut Calemnis şi Ştefan cel Mare… Ştefan este îmbrăcat într-un stihar alb, cu brâu foarte frumos de mătase, poartă barbă, are mustăţi şi plete, ochii de vultur scânteietori. Am rostit cuvenitul salut, iar Calemnis ne-a răspuns cu os curtă binecuvântare. 

Ştefan: - Gloriosul Părinte a cărui privire pătrunde peste tot, să privească şi asupra voastră copii mei iubiţi, fraţi şi prieteni, dăruindu-vă putere şi har, iar eu vă îmbrăţişez cu părintească iubire! 

Vă mulţumesc pentru simpatia voastră faţă de mine. Simpatia voastră şi a tuturor adresată persoanei mele merge direct la Tronul de Lumină, la Acela care m-a ajutat şi dirijat în viaţa pământului. 

Bine ştiţi că am fost Domnul Moldovei, bine ştiţi că am luptat apărându-mi patria, neamul şi credinţa, dar aceste vâlvătăi de încredere în biruinţă din care luau toţi care mă înconjurau, veneau de la Marele şi Giganticul Conducător, care din câte am putut să văd şi să înţeleg a iubit şi iubeşte acest neam de români, care prin aşezarea lor geografică au fost jefuiţi şi maltrataţi în nenumărate rânduri, dar au şi biruit. 

Vitejiile pe care le-am avut, repet, mi-am dat seama abia acum când m-am văzut închinându-mă în faţa Tronului de Lumină, înconjurându-mă sute de mii de oşteni ce nu gustaseră viaţa pământului, care cu un aer prietenesc mi-au numit numele ca frate şi prieten şi din priviri am înţeles că ei mă ajutaseră în nenumărate rânduri. 

Rezultatul acestor lupte, rezultatul ascultării care suna în fiinţa mea, ce să fac şi cum să fac, mi-a răspuns cu o neaşteptată şi fantastică iubire din partea tuturor celor ce m-au ajutat, ducându-mă cu alai între cete de gânditori, între cei ce au ştiut să facă din viaţa lor o operă închinată semenilor lor, repartizându-mă cum nu mi-am putut eu închipui în mijlocul lor, în stratul al VI-lea. 

Nu am meritat pentru că am avut păcatele mele ca om, dar în cântarul dreptăţii divine a biruit eforturile mele, arse fiind în focul dragostei toate slăbiciunile mele omeneşti. 

Aici unde sunt, sunt într-o permanentă bucurie, înconjurat de alţi conducători de popoare şi cerem ca şi cei ce sunt mai jos ca noi în V, cerem permisiunea să vină între noi şi să petreacă cu noi. 

George: - Vrei să ne arăţi culorile de bază? 

Veronica: - Argintiu cu potir pe inimă… 

George: - Vrem să-ţi cunoaştem acum câmpul luminic şi raza de acţiune magnetică! 

Calemnis: - După metrul vostru, câmpul luminic este de 1,92 m, iar raza de acţiune magnetică mensonică de 12,70 metri. Fiţi binecuvântaţi! 

George: - Vrei să ne mai spui Calemnis, din ce strat a coborât Ştefan cel Mare? 

Calemnis: - Este desprins dintr-o mare forţă a unui gigantic conducător din Oraşul de Aur (Decebal) . George: - Ştii cumva cum îl cheamă? Calemnis: - Nu! (Decebal) Le-am mulţumit şi s-au retras. " Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu