joi, 2 februarie 2017

VLAD TEPES I Cercetari in lumea nevazuta



Bucureşti, 24 august 1977 V LA D   Ţ E P E Ş Domn al Ţării Româneşti, sec XV. - alb curat, cu brâu mătăsos; - Stratul V. 

"Veronica: - A apărut. E îmbrăcat în stihar cu brâu lat, având o expresie foarte severă. Are doar mustaţă, părul scurt, capul descoperit. L-am salutat. 

Vlad Ţepeş: - Binecuvântat fie cel care a deschis între noi şi voi acest Drum de Lumină şi îl rog să reverse spre voi harurile sale cele bogate, iar eu vă îmbrăţişez cu sfântă şi frăţească iubire! 

Ce pot să vă spun de mine? Ştiţi din istorie şi necazurile şi bucuriile mele. Mare lucru nu am făcut, dar m-am străduit să fac. Am vrut să fac mai mult. Mulţi dintre duşmani i-am avut chiar între cei ce mă înconjurau, dar nu mai are nici o valoare. 

Odată cu sfârşirea activităţii pământene se sfârşesc toate şi fiecare capătă locul pe care l-a meritat. În fiinţa mea şi în toate intenţiile mele pot spune cu fruntea sus că am fost sincer. Am fost sincer chiar şi în cruzimea pe care am arătat-o cu cei ce lucrau fărădelegile. 

Am vrut să am ordine în ţară şi de aceea am fost necruţător cu orice abatere de la legile ţării pe care înţelegeam să le păstrez cu sfinţenie. Da, am introdus tragerea în ţeapă! Pedeapsă capitală şi deosebit de aspră pentru că sunt o fire care nu pot cruţa nedreptăţile, sub orice forma s-ar manifesta ele. 

Am pedepsit, dar nu cu patimă, nu cu ură, ci pentru a instaura ordinea şi cinstea în ţara mea. M-am dus cu fruntea senină să mă închin în faţa Stăpânului în care am crezut. 

Rezultatul acestei activităţi a mea, a fost acceptarea din partea Stăpânului pentru a intra printre fericiţii stratului V, care m-au primit într-o atmosferă sărbătorească şi pot spune că şi acum viaţa de aici este o permanentă sărbătoare. 

George: - Dorim să-ţi vedem baza spirituală! 

Veronica: - Alb curat fără nici o dungă roşie. Are brâul lat ca şi Ştefan cel Mare. 

Calemnis: - Ştiu ce urmează să vreţi să ştiţi, de aceea vă spun eu: câmpul luminic este de 1,15 metri, iar raza magnetică mensonică de 8,80 metri. 

George: - Dorim să ştim din ce strat a venit Vlad Ţepeş. 

Calemnis: - Nu ştim, în orice caz el nu aparţine de cei veniţi din Oraşul de Aur. Le-am mulţumit şi s-au retras." Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu