vineri, 3 februarie 2017

CONSTANTIN BRANCOVEANU I Cercetari in lumea nevazuta



București, 31 August 1977 CONSTANTIN BRÂNCOVEANU Domnitor al Țării Românești, sec XVIII - argintiu luminos cu potir și triunghi pe frunte - Stratul VI 

Veronica: - Brâncoveanu este tot în stihar, tot cu brâu, capul descoperit, puțină barbă, părul până la umeri, un chip plin de lumină și de bunătate. Ochii sclipesc într-o lumină cerească… L-am salutat. 

Brâncoveanu: - În numele Creatorului a toate, în numele Părintelui ce stă pe Tronul de Lumină prin care s-a deschis între voi și noi, drum de comunicare, cer ploaie harică peste voi, frații și prietenii mei dragi, iar eu vă îmbrățișez cu părintească iubire, mulţumindu-vă pentru preţuirea şi aleasa simpatie ce o aveţi pentru mine.

 Cu plăcere au ajuns în nenumărate rânduri la urechile mele, la fiinţa mea scăldată în lumină, expresiile voastre rostite în nenumărate rânduri cum că şi eu ar fi trebuit să fiu aşezat în calendarul bisericii, intre sfinţi, înaintaşii mei. 

Nu are importanţă deosebită pentru neam şi ţara din care te-ai ridicat prin curmarea firului pământean, zic, importanţă deosebită o are aşezarea în tărâmul care ajungi, de unde poţi să intervii pentru cei dragi din mijlocul cărora ai plecat. 

Este bine şi frumos să-ţi verşi sângele pentru credinţă şi neam. Este atât de dulce ruperea de pământ când o faci pentru semenii tăi înainte de vreme, silit de alţii. 

Dârzenia ta faţă de hotărârea altora te ajută să te ridici şi mai sus în extazurile iubirii divine în care dacă ai şi crezut, vii ca la tine acasă, fericit că ai dezbrăcat haina robiei. Câtă bucurie am avut când mi-am văzut proprii mei copii ridicaţi la rangul bărbaţilor desăvârşiţi, pentru că au ascultat de tatăl lor, iubindu-şi credinţa şi neamul. 

Nelegiuiţii turci văzând că nu vreau să-mi vând credinţa şi neamul, mau silit să asist la decapitarea propriilor mei fii, ca la urmă să mă ucidă şi pe mine. 

Când am ajuns cu toţii Sus, ne-am îmbrăţişat între noi, precum şi cu ceilalţi fraţi ai noştri români care au luptat pentru aceeaşi idee de a salva semenii şi fraţii lor. Am crezut şi nu mi-a fost de mirare că Cel Atotputernic nu-mi va răsplăti cu prisosinţă jertfa, dar parcă ceea ce a primit, fixarea în stratul al VI-lea alături de fii mei, mi-au depăşit aşteptările, punându-mi coroană biruinţa propriilor mei fii. 

George: - Dorim să-ţi vedem baza spirituală, martir al neamului nostru! 

Veronica: - Argintiu luminos, brâu luminos, potir mare de preot și tringhi pe frunte cu lumină la mijloc 

George: - Calemnis, vrei să ne spui celelalte caracteristici? 

Calemnis: - Câmpul luminic îl are de 2,15m, iar câmpul magnetic mensonic de 12,80 m. Şi el a venit din VIII. Ei nu-şi dau seama din ce strat au venit pentru că sunt umbriţi de marile lupte prin care au trecut. " Cercetari din lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu