duminică, 5 februarie 2017

MENDELEEV I Cercetari in lumea nevazuta


București, 11 Ianuarie 1966 D.I. MENDELEEV Chimist rus (1834-1907) - alb cu un mic triunghi cu lumină în mijloc; - Stratul V 

Am cerut binecuvântarea Părintelui Ceresc de a discuta cu unul din geniile chimiei universale, Dimitrie Ivanovici Mendeleev, descoperitorul sistemului periodic al elementelor, tablou care îi poartă şi numele. 

Veronica: - A apărut Calemnis şi invitatul nostru… 

Mendeleev are doi ochi ca două fulgere, îmbrăcat în alb ca un roman, precum Calemnis…are puţină barbă, ochii însă îi sunt extrem de scânteietori… I-am salutat. 

Calemnis: - În numele Tronului de Lumină, fiţi binecuvântaţi copii şi fraţii mei! Vă vorbeşte invitatul vostru! 

Mendeleev: - Cel ce a binevoit să deschidă drum între mine şi voi, pe Acela îl rog să vă binecuvânteze, iar eu vă îmbrăţişez cu dragoste frăţească şi prietenească!

 Vă mulţumesc că aţi deschis drum între mine şi voi. Vă mulţumesc pentru simpatia adresată lucrărilor mele. Eu am fost numai un executant a unei mici părticele din ceea ce am descoperit.

 Mulţi lucrează cât le e dat, alţii se străduiesc să depăşească ceea ce simt şi văd. Eu, pentru nu a greşi nişte cifre precise, m-am mulţumit la elementele cunoscute până la mine, intuind că mai există şi altele care vor fi descoperite de urmaşii mei. 

Acum mă bucur de tot ce s-a mai pătruns de ostenitori ca şi mine şi la locul de odihnă care mi-a fost rezervat în treapta a V-a, nu cu trufie afirm că mă simt ca un mic prinţ, pentru că niciodată nu mi-am închipuit că în viaţa permanentă a veşniciei poţi rezista la atâtea extaze de fericire. 

Acum, de fapt pentru noi ce suntem în straturile fericiţilor, nu mai există nici un pericol de cădere din locurile unde suntem. 

George: - Vrem să ştim din ce strat ai coborât pe pământ! 

Mendeleev: - La întrebarea pusă, numai cei din care m-am desprins pot să știe. Nouă nu ne este îngăduit să știm… 

George: - Te mai ocupi acum cu chimia? 

Mendeleev: - La noi nu ne mai este de folos, nu mai avem aparate și nici laboratoare chimice cum sunt pe pământ; aici sunt cu totul alte preocupări. 

George: - Vrem să-ți cunoaștem baza spirituală! 

Veronica: - Alb, cu triunghi mic pe frunte și un punct luminos la mijloc… 

George: - Îți mulțumim iubite Mendeleev!... 

Veronica: - Mendeleev a plecat și a rămas Calemnis… 

Calemnis: - Când vreți să știți din ce strat a venit cineva, mă întrebați pe mine, fără știrea celui în cauză. În general, cei pe care-i chemați voi au venit din straturi superioare și au revenit mai jos, au coborât. 

Mendeleev de pildă a venit din VIII și este ordin să nu se știe din ce strat au venit, ca să nu se întristeze. Fiți binecuvântați! Mă retrag și eu! " Ceercetari in lumea nevazuta , George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu