joi, 2 februarie 2017

TUDOR VLADIMIRESCU I Cercetari in lumea nevazuta

Bucureşti, 1 Septembrie 1977 T U D O R V L A D I M I R E S C U Conducătorul revoluţiei din 1821 - alb luminos cu un mic potir pe piept; - Stratul V. 

"Veronica: - E îmbrăcat într-un stihar cu brâu. Are numai mustăţi şi păr până în umeri. O expresie plină de severitate, plină de vigoare ca a unui aprig oştean…L-am salutat. 

Cel pe care l-aţi rugat să deschidă Drum Luminos între voi şi noi, Părintele iubirii, să vă binecuvânteze, iar eu vă îmbrăţişez cu frăţească iubire, mulţumindu-vă pentru simpatia pe care mi-o acordaţi. 

Ce să vă spun despre mine? Că am fost un răzvrătit? Am fost un răzvrătit, dar nu pentru a mă îmbogăţi, ci a-mi ajuta fraţii, semenii mei care zăceau sub jugul exploatării al turcilor cotropitori. 

Mare lucru nu am reuşit să fac, mare lucru nu am izbutit, dar pentru că intenţiile au fost cinstite, răscoala a rămas nemuritoare. 

George: - Dorim să ştim în ce strat eşti! 

Tudor: - Mi-era greu să vă spun că sunt lângă Domnii ţării noastre, în preajma lor mă bucur cu ei şi căutăm să ajutăm ţara din care suntem să-şi ducă zilele în înţelegere şi bună rânduială. Sunt în V, de aceea v-am spus că am fost prea favorizat faţă de puţinul care l-am făcut pe pământ. 

George: - Dorim să-ţi vedem baza spirituală! 

Veronica: - Alb luminos, brâu de argint şi un mic potir în dreptul inimii. 


George: - Calemnis, din ce start provine Tudor? 

Calemnis: - Aproape toţi conducătorii ţării voastre provin din stratul VIII. Depinde de eforturile fiecăruia pe care le-a depus în viaţa pământeană. Acţiunea este cinstită, dezinteresată, lupta lui a fost pentru dreptate, dar totuşi nu a reuşit să se ridice decât în V, cu toate că şi el provine din VIII. 

După cum vedeţi, nu este totul să fii în sânul bisericii, să lucrezi numai pentru biserică, totul este să lupţi cinstit. Mulţi în sânul bisericii voastre de azi sunt leneşi şi comozi, dar şi mai mulţi sunt necinstiţi şi suspuşi fiind pe înaltele trepte ale ierarhiei bisericeşti, nu-şi fac datoria de păstori. În loc să lupte pentru adevăr, stagnează în lene, orbi fiind. 

Mai bine să fii un răzvrătit decât un preot meschin care nu-şi face datoria de a trăi în adevăr şi de a împărţi în jurul lui lumină. N-are rost însă să mai discutăm despre acestea. Voi singuri vedeţi comoditatea şi nevrednicia bisericii voastre, mai bine zis, nu a bisericii, ci a celor ce se consideră că au har şi lumină, dar în realitate zac în întuneric. Fiţi binecuvântaţi iubiţii mei copii, prieteni şi fraţi!" Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu